Kaip suprasti, kuris vaizdo įrašas taps virusiniu, dar prieš jam plačiai paplintant? „Youtube” skelbia turinti naują įrankį, padėsiantį rinkodaros profesionalams įveikti šį iššūkį, skelbia portalas „Adage”.

Naujas „Google Preferred” siūlomas įrankis – „Breakout Videos”. Iki šiol „Google Prefered” leisdavo reklamos planuotojams prieiti prie 5 proc. populiariausio turinio jau esančiuose kūrėjų kanaluose, o „Breakout Videos” leis nustatyti karščiausius, greičiausiai plintančius vaizdo įrašus. „Youtube” generalinė direktorė Susan Wojcicki teigia, kad tai reklamos planuotojams leis suspėti patalpinti savo prekės ženklus šalia būsimų interneto žvaigždžių.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją