Šiais laikais optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) užima svarbų vaidmenį skaitmeninėje rinkodaroje. Dauguma įvairias paslaugas teikiančių įmonių ar verslo atstovų tampa vis labiau suinteresuotais padidinti jų internetinės svetainės matomumą vartotojams. Tačiau pasitaiko atvejų, kai dėl žinių stokos apie SEO teikiamas paslaugas yra atsisakoma susipažinti su šia skaitmeninės rinkodaros sritimi. Tad su kokiais pasiteisinimais dažniausiai susiduria SEO?

1. „Man nereikia SEO“

SEO suteikia akivaizdžią naudą gauti padidėjusį lankytojų srautą jūsų internetinėje svetainėje. Ir nors SEO vis dar yra nauja rinkodaros sąvoka, ji tampa sėkmingos skaitmeninės rinkodaros dalimi. Turbūt kiekvienas mūsų turi konkurentų. Jeigu galvojate, kad jie nežino kas yra SEO ir nesinaudoja jų teikiamomis paslaugomis – būsite neteisūs. Tokiu atveju praleisite galimybę jūsų internetinei svetainei turėti aukštas pozicijas paieškos sistemose ir leisite konkurentams tapti savo srities lyderiais.

2. „Mano rinkodaros komanda sako, kad mums nereikia SEO“

Jeigu rinkodaros komanda sako, kad jums nepakeliui su SEO, pasidomėkite, ar kolegos žino kiek sėkmingų įmonių ir verslo atstovų liko patenkintais po optimizavimo paieškos sistemoms jų teikiamoms paslaugoms ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Sėkmės istorijos įkvepia daugelį, todėl jei norite tapti puikiai žinomais dėl savo vykdomos veiklos, rekomenduotina imtis visų įmanomų priemonių.

3. „Mūsų kompanija ir internetinė svetainė yra per maža SEO“

Net jeigu jūsų komandą sudaro vienas žmogus ar vieno puslapio internetinė svetainė – jūs galite naudotis SEO teikiamomis paslaugomis. Jeigu neturite klientų – kaip juos rasite ar kaip klientai ras jus? Nei vienas užsiėmimas ar verslas nėra per mažas optimizavimui paieškos sistemoms. Kuo mažesni esate, tuo daugiau naudos galite sulaukti iš SEO.

4. „SEO“ užima per daug laiko

Niekam ne paslaptis, jog SEO užima laiko, tačiau jei esate suinteresuotas padidinti savo teikiamos paslaugos matomumą paieškos sistemose ir norite sulaukti aukščiausių galimų teigiamų rezultatų, tai ne priežastis atsisakyti SEO teikiamų paslaugų.

5. „SEO kainuoja per brangiai“

Taip, SEO kainuoja, tačiau visos reklamos paslaugos internete yra mokamos. Reklama kuria vertę tol, kol į ją yra investuojama, o SEO įdirbis nepradingsta nustojus į ją investuoti. Štai kodėl yra paranku skirti laiko ir lėšų SEO vykdomai veiklai.

6. „Neįsivaizduoju nuo ko turėčiau pradėti“

Nesijaudinkite, jūs neturėsite skirti savo brangaus laiko domėjimuisi algoritmų atnaujinimais ar ,,Google“ nuobaudomis. Štai kodėl SEO turi konsultantų, kurie visada bendrauja su savo klientais ir atsako į iškilusius klausimus. Visi geri konsultantai žino, koks svarbus yra kompromisas tarp kliento laiko, pinigų ir atliekamo darbo kokybės.

Jeigu nenorite tam skirti pinigų bei laiko – naudos nesulauksite. Neturite laiko, bet galite skirti pinigų, kad nusamdytumėte SEO konsultantą? Investicija jums pateiks gerus rezultatus. Daugumai klientų atsiperka investicijos į SEO teikiamas paslaugas, o kiekvienoje geroje rinkodaroje prieš sulaukiant naudos, pirmiausia reikia investuoti.

7. „Aš nesuprantu raktinių žodžių“

Nėra jokių abejonių, kad raktiniai žodžiai SEO turi didelę reikšmę, tačiau šiais laikais jų svarbumas mažėja. „Google“ naudoja dirbtinį intelektą tam, kad rastų geresnį atitikmenį įvedamai paieškos užklausai ir rezultatams.

Vartotojams nereikia suprasti kaip naudoti raktinius žodžius, kad iš SEO gautų naudą. Jie yra svarbūs, bet dar svarbesnė yra kontekstinė paieška. Jūsų pagrindiniu SEO sėkmės matavimu turėtų būti ne pozicijos pagal vieną ar kitą raktinę frazę (kurios pritraukia tik pusę viso srauto), o bendra srauto ir konversijų didėjimo stebėsena.

8. „Aš bijau pažeisti tinklalapį arba būti nubaustu“

Jums nereikia nieko bijoti, jei bendradarbiaujate su SEO paslaugas teikiančia įmone, kuri domisi naujienų tendencijomis ir nesukelia rizikos pažeisti tinklalapį ar būti nubaustu. Jūsų vykdomas verslas gali atnešti naudą, jei bendradarbiausite su patikimais skaitmeninės rinkodaros srityje dirbančiais asmenimis, užtikrinančiais aukščiausią darbo kokybę. „Google“ turi labai aiškią viziją apie tai, ką daro ir ko jie nenori matyti, reklamuojant internetines svetaines. Taigi, SEO paslaugas teikiančios agentūros turi užtikrinti bet kokios rizikos nebuvimą.

9. „Išorinis SEO yra per daug sudėtingas“

Išorinis SEO nėra lengvas ir greitas kelias norint užimti geresnes pozicijas paieškos sistemose. Praeityje buvo naudojamos kelios efektyvios gudrybės kuriant nuorodas, tačiau tobulėjant „Google“ algoritmams, manipuliuoti paieškos sistema tapo neįmanoma. Jeigu turite savo internetinę svetainę, išorinio SEO vykdymas yra privalomas. Rinkodaros komanda turėtų žinoti kaip tinkamai paruošti kokybiškas nuorodas jūsų internetinei svetainei.

10. „Mes neužsiimame e-komercija“

Elektroninės parduotuvės itin aršiai kovoja dėl geresnės vietos paieškos sistemose, o šioms yra lengva paskaičiuoti investicijų grąžą, tačiau ir įmonėms teikiančios paslaugas verslui (B2B) gali sulaukti didelės naudos iš SEO – užklausų ir užsakymų padidėjimas, prekės ženklo ir paslaugų žinomumo didinimas, naujų kontaktų užmezgimas.

11. „SEO neatneš mums naudos“

Jeigu įmonė jums žada pirmą vietą paieškos sistemoje, ar tam tikrą lankytojų srauto padidėjimą puslapiui per trumpą laiką – pasisaugokite. Galbūt tai atneš naudą, bet tai bus laikina.

SEO negalima garantuoti dėl kelių priežasčių: varžovai visuomet mėgins jus aplenkti, „Google“ nuolat atnaujinamas algoritmais, po kurių dažnai įvyksta nemaži srauto pakitimai. Visame pasaulyje gausu „katę maiše“ siūlančių pardavėjų. SEO turi užtikrinti, jog darbo eigoje klientai nesusidurs su problemomis ir nesulauks nuobaudų iš paieškos sistemų.

M360
CET


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją