Spotify” tikisi, kad informacija apie tai, kokios muzikos klausosi šios programėlės naudotojai, sudomins reklamos užsakovus, praneša portalas „Advertising Age”.

Šiuo metu „Spotify” eksperimentuoja su duomenų valdymo platforma „Krux”, kad galėtų reklamos užsakovams pradėti teikti informaciją apie internautų muzikinį skonį. Dvi kompanijos, „Esurance” ir „Lay`s”, jau išmėgino šią galimybę.

Atsižvelgdamas į turimą informaciją apie vartotojų amžių, lytį, mėgstamus muzikos žanrus ir klausomas dainas, „Spotify” pasiūlo savo vartotojams atitinkamas reklamos žinutes.

Kadangi vis daugiau „Spotify” vartotojų susidaro savo mėgstamos muzikos grojaraščius, kompanija juos analizuoja ir lygina su turimais duomenimis apie vartotojus. Pavyzdžiui, jei pastebima, kad kažkuris vartotojas visada tuo pačiu metu ryte įsijungia bėgimui skirtą grojaraštį, gal tuo metu jam galima transliuoti sporto prekių reklamą?

Kaip rašo portalas „Advertising Age”, remiantis paskutiniais viešai prieinamais duomenimis, „Spotify” šiuo metu turi 45 milijonus aktyvių vartotojų, kuriems yra rodomos reklamos, ir dar 30 milijonų prenumeratorių, kurie moka už tai, kad galėtų naudotis programėle nematydami reklamų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją