Norėdami užimti aukštą nemokamą vietą „Google“ paieškoje įvedus tam tikrą raktažodį, turime pasirūpinti, kad šiam raktažodžiui skirtas internetinės svetainės puslapis yra optimizuotas paieškos varikliams. Ši atmintinė padės įvertinti, ar konkretus jūsų puslapis atitinka SEO standartus.

1. Puslapio pavadinimo (URL) struktūra. Ar ji logiška ir suprantama tiek žmogui, tiek „Google“ paieškos varikliui? Geras, pavyzdžiui: www.pavadinimas.lt/prekiu-kategorija/prekiu-grupė/prekes-pavadinimas.lt, blogas pvz.: www.pavadinimas.lt/prekės/numeris/antras-numeris.lt.

2. Puslapio pavadinimas (URL). Ar įdėjau raktažodį, pagal kurį noriu, kad šis puslapis turėtų aukštą reitingą nemokamoje paieškoje? Kuo raktažodis arčiau puslapio pavadinimo, tuo geriau. Pavyzdžiui, www.pavadinimas.lt/raktažodis/...

3. Meta antraštė. Ar panaudojau raktažodį ir jį atskyriau nuo įmonės pavadinimo su „|“simboliu ir ar ši antraštė nesikartoja kituose mano puslapiuose bei nėra ilgesnė nei 65 simboliai (su tarpais)?

4. Meta aprašymas. Ar panaudojau raktažodį ir ar aprašymas skamba pakankamai patraukliai, kad mano potencialus klientas susidomėtų ir paspaustų bei neviršija 160 simbolių (su tarpais)?

5. Išplėstinė informacija (Rich Snippets). Ar pažymėjau papildomus turinio elementus, kad paieškos varikliai juos supratų ir atvaizduotų paieškos rezultatuose? Populiariausia išplėstinė informacija yra puslapio įvertinimo žvaigždutės ir atsiliepimų kiekis panaudojant schema.org/Review ir schema.org/Rating žymėjimus.

6. Turinys. Ar jis unikalus, įdomus ir puslapyje jo pakanka – yra bent 300 žodžių?

7. Raktažodis turinyje.
Ar panaudojau raktažodį teksto pradžioje ir nekartoju jo per dažnai – apytiksliai vieną kartą kas 150 žodžių, taip pat naudojau jo sinonimus ir minėjau susijusį kontekstą.

8. Turinio atnaujinimas. Ar leidžiu paieškos sistemai suprasti, kad mano puslapis yra prižiūrimas ir įdomus, pridėdamas naujo arba atnaujindamas seną turinį bent kartą per mėnesį?

9. Vidinės nuorodos.
Jei įdėjau nuorodą, vedančią į kitą mano svetainės puslapį, ar nuorodą turintis žodis/frazė visiškai atitinka puslapio, į kurį veda, esmę ir ar nenaudoju daugiau nei 1 nuorodos kas 150 žodžių?

10. H1, H2, H3. Ar formuoju turinį panaudodamas H1, H2 ir H3 formatus ir paminiu raktažodį H1 formate, taip leisdamas paieškos sistemoms suprasti, kad jis yra svarbus?

11. Nuotraukų aprašymas (Alt). Ar prie kiekvienos nuotraukos parašau, ką ji simbolizuoja panaudodamas Alt požymį ir tekste įrašiau raktažodį ar jo sinonimą?

12. Socialinių tinklų ikonos. Ar puslapio viršuje/šone įdėjau socialinių tinklų ikonas, kad žmonės galėtų dalintis šio puslapio nuoroda ir paieškos sistemos suprastu, jog šio puslapio turinys įdomus?

Jei prie visų punktų turite atsakymą TAIP, jūs jau padarėte šiek tiek mažiau nei pusė viso darbo, kad jūsų puslapis užimtų aukštą organinės paieškos vietą pagal konkretų raktažodį. Didžioji sėkmės dalis priklausys nuo nuorodų į jūsų puslapį. Geriausia, kad jos būtų ir iš aukštą reitingą turinčių naujienų puslapių, ir iš su jūsų sritimi susijusių patikimų puslapių ir iš socialinių tinklų.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją