Jūsų elektroninio laiško turinys – nepaprastai svarbus aspektas, tačiau jo dizainas visgi yra pirmasis elementas, kurį gavėjas pamatys.

Jei norite, kad skaitytojai pamatytų Jūsų žinutę vietoj to, kad perjungtų į kitą elektroninį laišką, esminis dalykas yra patenkinti jų akis ir sužadinti smalsumą. Pateikiame kelis patarimus, kuriais pasinaudoję pasieksite geresnių rezultatų naujienlaiškių rinkodaroje.

1. Susiekite jį su mobiliaisiais įrenginiais

Du iš trijų elektroninių laiškų yra atidaromi mobiliuosiuose telefonuose. Būkite tikri, kad Jūsų elektroninio pašto dizainas gerai atvaizduoja tekstą įvairias šriftais, dydžiais, maketais su daug laisvos baltos vietos, mygtukais. Jei naudojate paveiksliuko pagrindu sukurtą antraštę, panaudokite tokį dizainą, kuris leistų nesunkiai suvaldyti ir suprasti laiško turinį.

2. Nepersistenkite su paveikslėliais

Kol kai kurie mobilieji telefonai įkelia paveikslėlius automatiškai, daugelis mūsų, gavėjų, nematys tų paveikslėlių tol, kol neįjungs sau tokios galimybės papildomai. Tokiems gavėjams daugelis paveikslėlių atvaizduojami kaip tuščia balta erdvė. Svarbią informaciją pateikite tekstiniu formatu, nes jei nesimato paveikslėlių, žmonės praras naudingą informaciją. Perskaitykite savo elektroninį laišką be vizualinio turinio, kad įsitikintumėte, jog viskas aiškiai iškomunikuota.

3. Padarykite taip, kad nuorodos būtų matomos aiškiai ir būtų lengvai paspaudžiamos

Niekas nenori nervintis naujienlaiškyje ieškodami nuorodų. Svarbios nuorodos turėtų bent jau būti išskirtos kita spalva (mėlyna yra klasikinė ir populiariausia).

Kad tekstas matytųsi dar geriau, paryškinkite arba pabraukite jį. Naudokite kombinaciją paveikslėliu paremtas mygtukas ir tekstu paremta nuoroda, kad visi matytų, kur reikia paspausti norint patekti į Jūsų puslapį. Įterpkite ne vieną nuorodą elektroniniame laiške – tai visiems palengvins misiją daryti taip, kaip Jūs norite, kad darytų.

4. Tegul elektroniniai laiškai būna trumpi ir konkretūs

Kai siunčiate naujienlaiškį, tebūnie jis būna iki 300 žodžių. Ilgi laiškai skaitytojui atrodo griozdiškai ir greičiau jau bus ištrinti, nei perskaityti. Naudokite antraštes, subantraštes ir vardinimus, kad tekstas būtų kuo labiau įsimintinas akims.

5. Venkite brukalinių žodžių

Brukalų filtrai dažnai ieško specifinių žodžių, idant nustatytų, ar šis laiškas vertas keliauti į „gautųjų“ aplanką. Kai kurie iš tų „atmestinių“ žodžių gali būti susiję su šiais:

Nemokamai, dykai, nekainuoja, pirk dabar.

Sušukimai ir didžiosios raidės taip pat yra dažni kabliukai. Labai dideliam kiekiui skaitytojų tai nepraslys pro akis.

6. Tikrinkite kiekvieną siuntimą

Prieš siųsdami elektroninius laiškus didesnei auditorijai, visada atlikite testą ir pabandykite pažiūrėti, kokį turinį gaus vienoks ar kitoks prietaisas. Atidarykite laiškus ir kompiuteryje, ir telefone – kad įsitikintumėte, jog jie gerai atrodo abiejose šiose platformose. Netvarkingai atvaizduojami paveikslėliai ir kitoks elektroninio laiško turinys palieka labai prastą pirmąjį įspūdį.

„Dažniausiai pasitaikančios klaidos yra neveikiančios nuorodos, gramatinės klaidos arba netvarkingas laiško atvaizdavimas mobiliuosiuose įrenginiuose. Taip pat labai dažnai būna nesutvarkytas tekstas šalia temos, kuris matosi neatsidarius laiško (angl. preheader“, - sako „63 Wire Marketing“ vyr. rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Elektroniniai laiškai gali būti vienas efektyviausių įrankių Jūsų skaitmeninės rinkodaros kampanijoje. Kaip bebūtų, kokybiškas ir solidus dizainas yra tikrai labai vertinamas. Užtikrinkite, kad Jūsų elektroniniai laiškai yra patogiai skaitomi ir į juos malonu žiūrėti, tokiu atveju pamatysite didesnį atidarymo santykį, daugiau paspaudimų ir didesnis skaičius gavėjų liks Jūsų sąraše.

Remtasi „entrepreneur.com” ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją