Rinkodaros bendruomenė vienijasi prieš apgaulingas reklamas internete. Tarptautinės organizacijos JICWEBS, IAB ir IPA pristatė šešis principus, kurių rekomenduoja laikytis leidėjams, agentūroms ir technologijų tiekėjams, rašo portalas „Marketing Week“.

Visiems rinkos dalyviams rekomenduojama nuolat stebėti, ar jų įmonėje laikomasi šių principų.

1. Nesiliaukitę mokęsi: domėkitės apgaulėmis, kokios gali pasitaikyti reklamos sraute, ir rizikomis, kurias jos kelia jūsų verslui;
2. Pritaikykite savo strategiją ir veiklos politiką tam, kad galėtumėte identifikuoti apgaules ir minimizuoti jų įtaką;
3. Jei dirbate reklamos srityje, nusistatykite aiškius žiniasklaidos kampanijų tikslus, kurie būtų sufokusuoti į realios ROI (investicijų grąžos) išmatavimą, kurį apgavikams būtų sunku suklastoti. Tokie rodikliai kaip paspaudimų kiekis yra lengvai suklastojami;
4. Pasitikėkite tik saugiais šaltiniais ir tik tais verslo partneriais, kurių patikimumu esate tikri;
5. Įdiekite technologijas, leidžiančias pastebėti apgaules ir jų išvengti;
6. Filtruokite srautą, teikdami pirmenybę tiems pardavėjams, kurie rūpinasi apgaulės fiksavimu.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją