Jei įmonė turi tinklaraštį, reikėtų vertinti ir jo efektyvumą. Štai keli rodikliai, kurie padės suprasti tinklaščio efektyvumą.

• Apsilankymų skaičius (Visits) į tinklaraštį per dieną ar savaitę. Rodiklis, demonstruojantis kiek pateikiamas turinys yra aktualus tikslinei auditorijai. Daugiausiai apsilankymų pritraukiantys įrašai ir raktiniai žodžiai gali pasufleruoti, kuria tema reikėtų pakreipti turinį, kokio tipo ir apimties straipsniai yra patraukliausi, susidėlioti gaires SEO prioritetams.

• Įraše praleidžiamas laikas (Time on page). Šis rodiklis pasakys, ar konkretus įrašas įdomus – kuo daugiau laiko vidutiniškai skaitytojas praleidžia, tuo įrašas įdomesnis. Atkreipkite dėmesį: jei puslapyje laiko praleista daug, bet lankytojų skaičius mažas, gal lankytojai tiesiog neranda šio įdomaus įrašo – verta dėti nuorodas iš susijusių straipsnių ar titulinio puslapio.

• Prenumeratoriai (Subscribers). Tai jūsų tinklaraščio augimo potencialas. Prenumeratoriai yra susidomėję lankytojai, galintys tapti pirkėjais, ambasadoriais ar tiesiog daugiau lankytojų pritraukiančiu šaltiniu. Jie verti jūsų dėmesio ir rūpesčio.

• Potencialių klientų registracijos (Lead). Galutinis tinklaraščio kūrimo tikslas – konvertuoti lankytojus į prekės ar paslaugos pirkėjus. Vėlgi, remiantis statistika, galima nustatyti, kurie įrašai efektyviausiai nukreipia srautą į, pavyzdžiui, elektroninę parduotuvę ir konvertuoja lankytojus į pirkėjus.

Papildomai vertėtų žiūrėti iš kur ateina jūsų lankytojai (Source/Medium): matysite, kurie šaltiniai atveda daugiausia srauto, suprasite, kaip labiausiai verta viešinti įrašus. Žinoma, svarbu vertinti srauto kokybę, tai yra, ar momentinio išėjimo iš puslapio (Bounce) ir laiko praleidimas puslapyje (Time on page) nesiskiria nuo vidurkio.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją