Jei raginimas imtis veiksmų Jūsų kuriamame turinyje neranda vietos, paliekate pinigus ant stalo, užuot įsidėdami kišenėn. Trumpiau tariant, raginimas imtis veiksmų liepia Jūsų skaitytojams daryti tai, ko tikitės ir siekiate. Jei tekstas bus pakankamai intriguojantis, skaitytojas nedelsdamas imsis veiksmų.

Nors kuriant CTA (angl. call to action) labai svarbu skirti dėmesio konversijai, visgi jei norite, kad jis būtų veiksmingas, tekstas neturi būti įkyrus ir agresyvus. Pateikiame keletą patarimų, kaip tinkamai parašyti raginimą imtis veiksmų, kuris pritrauktų naujus klientus, naujienlaiškių prenumeratorius ar netgi prekės ženklo ambasadorius verslui.

1. Sukurkite malonią patirtį

Tarkime, kad reklamuojate e-knygą apie tai, kaip pačiam sukurti tepalo keitimo sistemą ir parašėte straipsnį apie tai, kaip svarbu transporto priemonėje nuolat keisti tepalus. Užuot pabaigoje rašę „Norintys sužinoti daugiau, spustelėkite čia ir įsigykite šią e-knygą“, parašykite maždaug taip: „Spauskite čia ir, įsigiję e-knygą, tapkite tepalų keitimo profesionalu!“.

Antrasis pavyzdys nuo pirmojo skiriasi tuo, jog čia į skaitytoją kreipiamasi tiesiogiai, tarsi jis būtų koks draugas. Čia taip pat papasakojama trumputė istorija, kuria pasakoma, ko pirkėjui tikėtis įsigijus siūlomą e-knygą. Ir galiausiai, ši maloni patirtis pakeri skaitytoją, sukurdama patrauklią ir įtikinamą priežastį pirkti.

2. Nurodykite kryptį

Dauguma žmonių internete atlieka aibę dalykų: tikrina savo elektroninį paštą, naršo internetinėse svetainėse, būna aktyvūs socialiniuose tinkluose – viską tuo pačiu metu, todėl vargu, ar perskaitę tekstą jie gaiš laiką bandydami išsiaiškinti Jūsų pasiūlymo naudą. Pasakydami skaitytojui, kur paspausti, paaiškindami, kaip prisijungti ir pateikdami išsamios informacijos nuorodas, akivaizdžiai padidinsite savo konversijos reitingus.

3. Plačiai užsimokite ir išsiskirkite

Pasirūpinkite, kad Jūsų raginimas veikti tekste rėkte rėktų, o akimis skenuodamas tekstą skaitytojas jo nepraleistų. Iš tiesų, geras CTA pagauna skaitytojo dėmesį vos tik jam pradėjus skaityti puslapį ir todėl labiau intriguojantis tampa toliau skaitomas tekstas.

Norėdami sukurti unikalią atmosferą galite tiesiog padidinti tekstą ar pakeisti jo šriftą, teksto apačioje sukurti mygtuką, kuris ragina imtis veiksmų. Reikia paryškinti ir sustiprinti raginimą norint, kad kiti puslapyje esantys žodžiai jo neprarytų.

4. Trumpai ir paprastai

Norint išvengti CTA agresyvumo, svarbu rašyti trumpai ir paprastai. Papasakokite istoriją ir, įžiebę susidomėjimą, eikite prie reikalo. Reikalaukite imtis veiksmų. Sakydami „spauskite čia ir įsigykite“, o ne „įsitikinkite nauda“ reiškia, jog prieš paspausdamas Jūsų nuorodą skaitytojas žino, ko tikėtis ir įgalina Jūsų reklaminį puslapį atlikti pagrindinį darbą – parduoti. Kiekvienas Jūsų sukurtas raginimas imtis veiksmų turi tilpti į vieną, dvi eilutes – turi nelikti nė menkiausios abejonės.

„Prieš rašydami CTA įlįskite į potencialaus kliento kailį ir įsivaizduokite, kaip jis praleidžia dieną. Tai padės Jums atrasti Jūsų skaitytoją dominančias realijas, kurios motyvuos nuspausti būtent Jūsų pasiūlymą“, – teigia „63 Wire Marketing“ vyr. rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Remtasi „entrepreneur.com” ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją