Kompanija „Intel“ tapo pirmąją iš ne leidėjų, pradėjusia naudotis „Instant articles“. Portalas „Digiday.com“ pastebi, kad šis žingsnis reiškia dar labiau nykstančią ribą tarp rinkodaros specialistų ir leidėjų.

Prieš metus pristatęs pirmąsias „Instant Articles“ versijas feisbukas skelbė, kad jo tikslas – greičiau užkrauti leidėjų skelbiamus straipsnius socialiniame tinkle. Dabar ši galimybė siūloma ir kitiems prekės ženklams, nebe tik atstovaujančius leidėjams. „Intel“ tapo pirmąja kompanija, pasinaudojusia šiuo pasiūlymu.

„Intel“ nuo 2012 m. skelbia straipsnius savo platformoje „iQ“ ir verčia juos į 17 kalbų. Jungtinėms Amerikos Valstijoms pritaikyta versija kiekvieną mėnesį pasiekia nuo 1 iki 5 milijonų skaitytojų. Kompanija skelbia taip siekianti pakeisti žmonių suvokimą ir būti žinomi ne tik kaip kompiuterių gamintojai, bet ir įmonė, užsiimanti debesų kompiuterija ir gaminanti įvairius elektroninius įrenginius.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją