Nors didžiausio atgarsio praeitą savaitę socialinis tinklas „Instagram“ sulaukė pakeitęs logotipą, jo pokyčiai tuo toli gražu neapsiriboja.

Dar kovo viduryje „Instagram“ pranešė pakeitęs savo algoritmą taip, kad vartotojai matytų naujausias nuotraukas ne tiesiog išrikiuotas chronologine tvarka, o pirmiausia tas, kurios jiems turėtų būti aktualiausios – būtent tai ir vertina naujasis algoritmas.

Bendrovės „SecureMySocial“ generalinis direktorius Josephas Steinbergas komentare portalui „Ink.com“ teigia, kad toks pokytis privertė įmones ir organizacijas iš naujo pergalvoti savo „Instagram“ strategijas. Juk jei seniau turėdavote milijoną sekėjų ir paskelbdavote nuotrauką – visi jie ją ir pamatydavo savo naujienų sraute. Bet štai, žaidimo taisyklės vėl pasikeitė.

Žinoma, „Instagram“ nepraleis progos padidinti savo pelną. Tereikia sumokėti už savo įrašo reklamą ir tikimybė, kad ją pamatys jūsų sekėjai, išaugs. Visai kaip „Facebook“ – o tai nieko keisto, kai „Instagram“ veikia lyg šio vyresniojo brolio padalinys.

„Instagram“, nors ir sulaukusi didelio vartotojų pasipriešinimo šiems pakeitimams, niekada neslėpė toliau testuojanti ir tobulinanti savo algoritmus. J. Steinbergas pastebi, kad būtent tą dieną, kai buvo pristatytas naujasis logotipas ir visi kalbėjo apie jį, socialinio tinklo įrašų srautas buvo sutrikęs ir svarsto, ar tai tik nebuvo susiję su naujais eksperimentais.

Panašu, kad „Instagram“ stovėti vietoje tikrai nesiruošia. Nors savo reklamą parodyti nemokamai darosi vis sunkiau, už tai socialinis tinklas siūlo vis tobulesnius duomenų analitikos įrankius. Administruojantys verslui skirtą socialinio tinklo profilį gali matyti nebe tik savo sekėjų skaičių, bet ir jų demografinius duomenis, stebėti, kokiu metu jie prisijungia ir mato jūsų įrašus, kiek jų juos perskaito ir tam net nebūtina, kad jie paspaustų „patinka“.

Išsamiau naujas „Instagram Analytics“ galimybes apžvelgia „Later“ turinio marketingo vadybininkė Taylor Loren. Ji įsitikinusi, kad šie įrankiai rinkodaros profesionalams atveria naujas galimybes kurti dar geresnį turinį ir veikti dar efektyviau. Ar ir jūs sutinkate?

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją