Skaitmeninės rinkodaros profesionalams „Google“ pristatė svarbią naujieną: ji atnaujino „Penguin“algoritmą, kuris leis į informacijos atnaujinimus reaguoti realiu laiku.

„Google“ algoritmai grįsti daugiau nei 200 unikalių signalų ar „kabliukų”, suteikiančių galimybę rasti tai, ko ieškote. Šie signalai apima konkrečius žodžius, naudojamus internetinėse svetainėse, turinio naujumą, regioną, kuriame gyvenate, ir puslapių reitingus. Vienas iš šių algoritmo signalų – tai „Penguin“, pirmą kartą panaudotas 2012 m.

Kaip „Google“ praneša savo oficialiame puslapyje, po vystymo ir bandymų etapo šiuo metu parengtas atnaujinimas, skirtas „Penguin“ algoritmui visomis kalbomis. Štai keli svarbiausi pokyčiai.

Šiandien „Penguin“ jau veikia realiu laiku, nors anksčiau šio algoritmo paveikti puslapiai buvo peržiūrimi kas tam tikrą laiką. Daugybė „Google“ algoritmų internetiniuose puslapiuose padarytus pakeitimus įvertindavo labai greitai. Vis dėlto dalis algoritmų, tarp jų ir „Penguin“, turėdavo būti atnaujinti. Dabar duomenys bus atnaujinti realiu laiku, todėl pasikeitimai bus įvertinti kur kas greičiau, paprastai iš karto, kai tik puslapis iš naujo įjungiamas.

Dabar „Penguin“ kur kas išmanesnis: brukalą atpažins kur kas tiksliau ir jo poveikį vertins labiau puslapio, o ne visos svetinės kontekste.

Internetas pastaraisiais metais labai keitėsi, tačiau internetinių svetainių kūrėjai vis tiek turėtų dėmesį telkti į įspūdingų ir dėmesį traukiančių puslapių kūrimą. Dar svarbu nepamiršti, kad atnaujinimai, vienas iš kurių yra ir „Penguin“, tėra vienas iš daugiau nei 200 signalų, kuriais remiantis sudaromas reitingas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją