„Google“ pranešė, kad už tokias reklamas puslapiai atsidurs žemesnėse pozicijose paieškos reitinguose, o tai jiems gerokai sumažins ateinančių vartotojų srautą. Tad norintys išvengti tokių sankcijų, turi pergalvoti savo reklamos strategijas. Tikimasi, kad tokiu būdu bus pagerinta vartotojų naršymo patirtis.

Kai kurie iššokantys pranešimai visgi bus leidžiami rodyti už juos nebaudžiant: tai gali būti amžiaus cenzo patvirtinimas, pranešimai, kad tinklapis naudoja „cookies“ ir panašiai. Taip pat bus galima rodyti tokias reklamas, kurios neužima per daug ekrano erdvės.

Tai – ne pirmas bendrovės bandymas kovoti su įkyriomis reklamomis. 2015 m. rugsėjį ji pranešė panašiai bausianti tinklapius, kuriuose per visą ekraną rodomos reklamos, siūlančios instaliuoti mobiliąsias programėles.