Feisbukas pristato naujus įrankius, kurie rinkodaros specialistams leis sužinoti, kiek paspaudimų socialiniame tinkle virsta apsilankymais ir pirkiniais realiose parduotuvėse, praneša portalas „Adweek“.

Nauji feisbuko įrankiai taip pat leis socialinio tinklo vartotojams rasti artimiausią verslo atstovybę atsižvelgiant į jų lankytus puslapius ar matytas reklamas. Rinkodaros specialistai, gavę informaciją apie pirkimus, įvykusius ne tik internete, bet ir realiose parduotuvėse, galės optimizuoti reklamos kampanijas, pavyzdžiui, pritaikant jas pagal regionus ar kitus kriterijus.

Feisbukas duomenis teiks remdamasis informacija, kurią gaus iš vartotojų, įjungusių vietos nustatymo režimą savo mobiliuosiuose telefonuose.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją