Socialinis tinklas „Facebookpraneša, kad nuo šiol pateikti vartotojams nuolaidų ar kitus pasiūlymus bus galima dar patogiau. Be to, bus paprasčiau sekti duomenis, kas tokiais pasiūlymais pasinaudoja.

Reklamos užsakovai galės skelbti informaciją apie savo pasiūlymus tiek kompiuterio, tiek mobiliojoje feisbuko versijoje. Jie galės nuspręsti, kiek ilgai bus rodomas pasiūlymas, kas juos matys, ar nuolaida galios tik perkant internetu, ar ir įprastoje parduotuvėje. Reklamos ataskaitoje užsakovai matys, kiek žmonių pasinaudojo jų pasiūlymais. Tai atsispindės matant pirkimo internetu duomenis, arba parduotuvėje nuskaičius feisbuke gautą brūkšninį kodą.

Jei kažkas bus praleidęs pasiūlymą savo naujienų sraute, atėjęs į prekės ženklo puslapį galės paspausti „atnaujinti pasiūlymus” ir pamatyti visa dominančią informaciją. Feisbukas skelbia, kad šią funkciją testavusi kompanija „Maurices”, prekiaujanti drabužiais ir aksesuarais, siūlė 15 proc. nuolaidą ir kampanijos pabaigoje skaičiavo 31 proc. investicijų grąžą.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją