Jei reikia greitai pažiūrėti SEO pozicijas, užmesti akį į prekės ženklo paieškos tendencijas, ar tiesiog patikrinti kaip sekasi konkurentams – verta žinoti šiuos įrankius.

1. SimilarWeb. Suteikia bendrą vaizdą apie lankytojų srautą į jūsų puslapį. Matysite lankytojų pasidalijimą pagal kanalą ir pagrindinius elgsenos puslapyje rodiklius. Pridėję konkurentų svetainę, galėsite palyginti skirtumus. Absoliučius skaičius vertinti reiktų atsargiai, tačiau tendencijos aiškios.

2. Adwords ad preview tool. Naudingas ne tik Adwords skelbimų peržiūrai, bet ir realių SEO pozicijų patikrinimui. Realių dėl to, kad Google prisimena mūsų paieškų bei naršymo istoriją ir rodomus rezultatus modifikuoja asmeniškai mums. Norėdami pažiūrėti realius SEO ir Adwords rezultatus pagal konkretų raktažodį, naudokite šį įrankį. SEO rezultatams patikrinti pakanka atsidaryti naują langą naudojant „New Incognito Window“ (Chrome naršyklėje).

3. Google Keyword Planner. Rodo raktažodžių duomenis – paieškų kiekius per mėnesį, populiarumo istoriją ir raktažodžių alternatyvas. Tai padės planuoti ne tik reklamines Adwords kampanijas, bet nukreips ir tinkama SEO linkme. Šiam įrankiui reikia nemokamos registracijos. Prisijungę eikite į Tools -> Keyword Planner.

4. Meta SEO inspector. Skirtingai nuo kitų įrankių, tai yra ne internetinė svetainė, o Google Chrome naršyklės įskiepis. Tikrai verta sugaišti kelias minutes ir jį įsidiegti. Įrankio dėka matysite informaciją apie bet kurio puslapio, kuriame lankotės SEO būklę – nuo puslapio pavadinimo ir aprašymo SEO tikslais, iki įdiegtų kodų ir bendros puslapio būklės.

5. SEMrush. Daug informacijos apie puslapio poziciją nemokamoje paieškoje pagal konkrečius raktažodžius ir palyginimas su konkurentais. Taip pat atgalinių nuorodų sąrašas ir jų kokybė. Prieš naudojant šį įrankį verta žinoti, kad nemokamai galima atlikti tik kelias pirmas užklausas. Vėliau informacija blokuojama ir prašoma įsigyti mokamą versiją. Vėlgi, duomenys nebus maksimaliai tikslūs, tačiau tikrai vertingi.

6. PageSpeed Insights. Įvertina jūsų puslapio atsidarymo greitį tiek stacionariame, tiek mobiliame įrenginyje ir pateikia rekomendacijas. Puslapio greitis yra vienas kertinių dedamųjų lemiančių jūsų puslapio SEO reitingą, tad pasitikrinti tikrai verta. Įrankis pateikia aiškias klaidas ir jų taisymo rekomendacijas prioriteto tvarka, kas palengvina IT resursų paskirstymą.

7. Majestic SEO. Išsami informacija apie atgalines nuorodas. Taip pat galima patogiai palyginti atgalinių nuorodų statistiką su konkurentais, tik tam reikalinga nemokama registracija.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją