SEO (Optimizacija paieškos sistemoms) ilgai buvo labai svarbi sėkmingo verslo strategija. Kuo toliau, tuo labiau ji tampa dar svarbesne. Vis daugiau žmonių atsikrato savo stacionarių bei nešiojamų kompiuterių ir pereina prie mobilios įrangos. O konversijų iš išmaniųjų telefonų gaunama 15 kartų daugiau dėl paieškų, nei iš socialinių tinklų.

SEO gali atnešti daug naudos, taigi ar jį turėtumėte valdyti savo jėgomis – apmąstymo vertas klausimas. Pateikiame Jums septynias priežastis, kodėl SEO uždavinius reikėtų patikėti profesionalams.

1. SEO nėra lengvai įkandamas

Realybėje efektyvi SEO strategija padengia daug. Yra techninių sprendimų, kurie skirti tik Jūsų tinklalapiui, turinio optimizavimui, naudotojų patyrimais bei efektyviomis atgalinėmis nuorodomis. Tad kaip yra su Jūsų lokaliomis SEO pastangomis? Profesionalas gali rekomenduoti ir atlikti geriausias strategijas priklausomai nuo tikslo.

2. Taisyklės vis keičiasi

Net jei skiriate laiko perskaityti penkias knygas apie SEO ir tapti savamoksliu ekspertu, tai, geriausiu atveju, laikina patirtis. „Google" reguliariai pateikia didelius ar mažyčius algoritmų pakitimus.

„Dažnai algoritmų pokyčiai nėra oficialiai paskelbiami. Kai kurie iš jų efektyviai perrašinėja SEO taisyklių knygą. SEO specialistai kasdien stebi gausybę ne tik oficialių šaltinių, kurie praneša naujoves apie SEO. Galų gale jie patys juos pastebi, kuomet prižiūri daug internetinių tinklalapių ir naudoja specialią programinę įrangą“, - teigia „63 Wire Marketing“ vyr. rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Kaip skaitmeninės rinkodaros specialistas tikriausiai neturite nei laiko, nei išteklių identifikuoti, suprasti ar optimizuoti kiekvieną pokytį, kurį pateikia „Google". Kreipti dėmesį į algoritmų pokyčius ir kaip jie paveikia SEO yra profesionalo darbas.

3. Klaidos Jus nuskriaus

Ne visas SEO yra geras SEO. Kai kurios SEO taktikos gali Jus ir nuskriausti. Ar dar blogiau, pastatyti į nepatogią padėtį. Šios SEO taktikos dar vadinamos juoduoju SEO. Naudojant jas tinklalapio pozicijos dažniausiai pakyla tik laikinai, po to nukrenta žemiau nei buvo ankščiau arba išvis dingsta iš „Google" paieškos rezultatų. Yra buvę atvejų, kuomet tinklalapiai dingo visam laikui.

Laikykitės atokiau nuo:
• Nekokybiškų atgalinių nuorodų gavimo
• Perkrovimo raktažodžiais (nepersistenkite tekstuose, meta žymose, nuorodose naudodami per daug raktažodžių)
• Nesusijusių raktažodžių naudojimo
• Slapstymosi (tai yra vienos informacijos rodymas vartotojui, kitos „Google" turinio indeksavimo robotams)
• Plagijuoto turinio

SEO profesionalas žino, kaip vengti šių spąstų ir sutvarkyti kiekvieną iš šių juodojo SEO taktikų.

4. Profesionalai turi reikiamus įrankius

Jei turite išteklių programinei įrangai įsigyti, tai gali Jums padėti vystyti efektyvią SEO kampaniją. Bet esate užsiėmęs rinkodaros specialistas, galite net nežinoti apie kai kuriuos iš jų. Paprastai tai kainuoja daugiau, nei leidžia biudžetas.

Pažengusios analitinės programos siūlo įrankius, kurių „Google Analytics" duoti negali. Profesionalus SEO specialistas investuoja į pačią geriausią įrangą, idant pagerintų tinklalapio SEO. Maža to, jis žino kaip tinkamiausiai išnaudoti įrankį kiekvienu atveju.

5. Jie siūlo stiprią analizę

SEO programinė įranga padeda Jums matyti pastangų niuansus. Ji identifikuoja, kurie raktažodžiai ir jų sudėliojimo strategijos neša rezultatus, o kurios – ne. Ši informacija yra neįkainojama, nes leidžia iškelti Jūsų SEO pastangas iki didžiausio poveikio tikslinei auditorijai.

SEO programos gali būti sudėtingos. Matyti savo analizes nereiškia, kad turite aiškų vaizdą, ką tai reiškia Jūsų SEO tinklalapio optimizavimui ar kaip Jūs tai galite sutvarkyti. Ko gero, pastebėsite aukštą Jūsų reklaminio puslapio atmetimo rodiklį, bet ar galite nustatyti to priežastį?

SEO profesionalai žino geriausią raktą į sėkmę. Jie panaudos savo žinias ir sugalvos strategiją, kuri atves kliento tinklalapį į aukštas pozicijas „Google" paieškos rezultatų puslapyje.

6. Konkurentai

Konkurentų analizė yra dažnai pamirštamas darbas, kurį privaloma atlikti. O teisingai atlikta konkurentų analizė stipriai padidina galimybes pakilti į aukštas pozicijas. Dar geriau, SEO ekspertai su patirtimi Jūsų srityje žinos, kas veikė ir kas nesuveikė panašiems verslams. SEO profesionalai yra vientisa dalis pagalbos sukurti unikalią pardavimo strategiją, nuspręsti, į kokias auditorijas nutaikyti galvojant turinio temas ir daugiau.

7. Yra rimtas ROI potencialas

SEO suteikia unikalią investicijos grąžos (ROI) galimybę. Ne taip kaip kiti skaitmeninės rinkodaros reklamos būdai, SEO nukreipia žmones, ieškančius tos paslaugos ar produkto, kurias Jūs siūlote. Tradicinės reklamos ar netgi pay-per-click modeliai gali pareikalauti didelių finansinių investicijų, idant atsipirktų. Tai yra atsipirksianti investicija. Ir ji atneš rezultatus, kurie nuolatos kels Jūsų kartelę.

Remtasi „entrepreneur.com” ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją