Nesvarbu, ar ką tik baigėte kurti savo pirmąją internetinę svetainę, ar bandote iš naujo įvertinti esamą puslapį tobulinimo tikslais, svarbu, kad Jūsų keliami klausimai reprezentuotų prekės ženklą ir rezultatus. Pateikiame septynis svarbius klausimus, padėsiančius įvertinti Jūsų verslo svetainę, akies krašteliu nužvelgiančius prekės ženklą ir siūlančius įgyti daugiau klientų.

1. Kokį adresatą aš bandau pasiekti?

Yra aibė būdų atsakyti į šį klausimą, bet savo akis į akį klientų prašykite sumažinti juos iki paprasčiausių svarbių elementų. „Aš padedu žmonėms, kurie trokšta (...) baigti (...) ir pradėti (...).“

Veiksmingas žingsnis – išsamiai ir kuo smulkiau surašykite, kuo Jūsų verslas padeda žmonėms. Ir, turėdami visa tai omenyje, parašykite vieną paprastą, įtikinamą sakinį. Įsitikinkite, ar šis sakinys yra matomas Jūsų svetainėje.

2. Ar tai „aš?“

Užmetus akį į svetainę, pranešimų turinį turi byloti vaizdai. Tai tarsi vilkėti rūbais, kuriuose jaučiatės savimi. Jei Jūsų stilius – viskas juoda ir trumpas motociklininko švarkelis – rožinė suknelė Jums, ko gero, netiks. Tas pats taikytina ir svetainėms. Ar šis vizualumas Jūsų?

Veiksmingas žingsnis yra išvardinti visus dalykus svetainėje, kurie tarsi ne Jūsų, ir sukurti veiksmų planą šiems netikslumams taisyti.

3. Ar mano „apie“ puslapis kalba apie mane ar apie tai, kaip aš padedu?

Pastaroji mintis turėtų būti svarbiausia. Pasakykite žmonėms kaip Jūsų veiksmai virsta pagalba klientams. Žmonės domisi Jumis ir Jūsų įmonės vertybėmis, bet tik todėl, kad nori suprasti, ką reikštų su Jumis dirbti. „Ar šis verslas tinka „manajam“? Ar norėčiau pagalbos sulaukti iš jų?“ Būtent taip, sąmoningai ar ne, mintija skaitantieji skyrelį „apie“.

Veiksmingas žingsnis – perrašykite savo verslo puslapį „apie“ akcentuodami tai, kaip Jūsų vertybės padės žmonėms.

4. Ar aš patenkinu kliento poreikius?

Kartais įmonės įstringa naudodamos industrinį žargoną ar įmantrią kalbą, o tai reiškia, kad reikia daugiau dirbti su klientu idant nuspręstumėte, ar tinkamai jam dirbate.

Veiksmingas žingsnis – peržvelkite savo tinklaraštį, paslaugų puslapius, naujienlaiškius. Paklauskite savęs, ar kliento žodžiais tiksliai nurodote, kokios pagalbos jie ieško.

5. Ar tiksliai nurodau sprendimus, kuriuos priimu?

Daugelis verslų taip rūpinasi parengti „Pirk dabar“ mygtuką, kad net pamiršta aiškiai nurodyti tai, ko būtent vartotojas ieško – sprendimą. Jeigu mano kriauklė pilna nešvarių indų, sprendimas – kuo greičiau išplauti juos ir kuo mažiau stresuoti tai darant. Pateikite sprendimus, kurių laukia klientas, o ne atbaidykite juos savo „pirk dabar“ kalba.

Veiksmingas žingsnis – peržiūrėkite savo svetainę ieškodami vietų, kuriose galėtumėte pateikti klientui rūpimus sprendimus.

6. Ar yra pakankamai būdų klientams įtraukti?

Jei kieno nors vienintelė galimybė bendrauti su Jumis yra Jus samdyti ar ką nors nusipirkti, apribojate jų ilgalaikius ryšius su Jūsų verslu. Sudominkite juos ir kažkiek pabendraukite socialiniuose tinkluose, pasiūlykite savo naujienlaiškį ar kažkaip kitaip sudominkite savo prekiniu ženklu.

Veiksmingas žingsnis – sukurti kelias nuorodas, kur žmonės gali užsiregistruoti Jūsų naujienas ar bendrauti su Jumis socialiniuose tinkluose.

7. Koks Jūsų požiūris į žmonių įtraukimą?

Turi būti priežastis, dėl kurios žmonės grįžtų į Jūsų puslapį. Daug mažų verslo svetainių turi tinklaraščius, kuriuose rodomos naujausios jų funkcijos. Tai gali būti naudinga kuriantiems pramonės technologijas. Jei, pavyzdžiui, kažkas skaito Jūsų naujienlaiškius, jiems svarbu žinoti, kad darote kažką naujo, kas jiems pagelbėtų.

Veiksmingas žingsnis – įdiekite nuolatinį požiūrį susisiekti su savo žmonėmis. Ypač atkreipkite dėmesį, kaip šis požiūris padės Jūsų klientams, kad jiems ieškant sprendimo galėtumėte jį ir pasiūlyti.

„Kuriant ar atnaujinant svetainę ypač svarbu atsižvelgti į vartotojo sąsają, kad lankytojas galėtų greitai ir patogiai surasti navigacinius mygtukus, kontaktus. Jei tinklalapio apimtis didesnė, įdėti paieškos funkciją su išmaniu paieškos varikliu. Taip pat nepamiršti ir apie mobiliąją versiją,“ - patarimu dalinasi „63 Wire Marketing“ vyr. rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Galima labai daug kalbėti apie prekės ženklą ir kaip pasiekti klientus. Šie septyni klausimai pataria Jums, kaip galite įgyti interneto svetainių kūrimo patirties, kuri skatintų žmones šiek tiek geriau pažinti Jus ar Jūsų įmonę. Ilgainiui klientų lojalumo siekimas yra esminis faktorius norint pritraukti reikiamus žmones ir plėsti savo verslą.

Remtasi „entrepreneur.com” ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją