Pirkdami „Facebook" reklamą turite didelę laisvę pasirinkti auditoriją, kuriai ją rodysite. Geriausi rezultatai pasiekiami auditoriją atrenkant šiais 5 būdais.

1. Pagal elektroninio pašto adresą (Custom audiences). Žmonės, kurie jums jau davė savo elektroninio pašto adresą yra labiausiai tikėtini jūsų prekių ar paslaugų pirkėjai. Atiduodami savo asmeninius duomenis jie parodė, kad pasitiki jumis ir domisi jūsų prekėmis ar paslaugomis. Tad ši auditorija turi didžiausią tikimybę, kad ne tik spaus ant jūsų reklamos, bet ir pirks. Turimą elektroninio pašto duomenų bazę galite importuoti į „Facebook“, susikurti atskirą auditoriją ir reklamą rodyti tik jai.

2. Mėgstantys jūsų „Facebook“ puslapį (Fans). Šiems žmonėms patinka jūsų „Facebook“ puslapis, tad jie lengviau paspaus ir ant jūsų reklamos. Vis dar yra manančių, kad mėgstančius puslapį galima pasiekti su nemokamu įrašu, tačiau šiuo metu šis pasiekiamumas yra mažiau nei 10%. Bendrovės „Socialus Marketingas“ reklamos skyriaus vadovas Edgaras Petručionis patikslina, – „Su nemokamu (Organiniu) įrašu pasieksite tik iki 5-6% visų savo įmonės sekėjų“.

Verta atkreipti dėmesį, kad ši grupė gali puikiai spausti ant jūsų reklamos, bet nepirkti. Tad šios grupės efektyvumą matuokite tik pardavimų rezultatais.

3. Jūsų internetinio puslapio lankytojai (Website custom audiences). Po žmonių, kurie su jumis jau pasidalino savo asmenine informacija ar tiesiog pamėgo jūsų puslapį, kita potencialiausia auditorija yra jūsų puslapio lankytojai. Šie žmonės apie jus jau girdėjo, tad paspaudimo ir pirkimo tikimybė išauga. Šiuo atveju savo puslapyje reikia patalpinti „Facebook“ pikselį, kuris rinks informaciją apie jūsų puslapio lankytojus ir matuos, kiek jų turi „Facebook“ paskyrą.

4. Panašūs profiliai (Lookalike audiences). Išnaudojus auditorijas, kurios apie jus jau žino, belieka imtis modeliavimo. Efektyviausias būdas yra pasinaudoti panašių profilių funkcija. Tai padės pasiekti žmones, kurie turi panašius „Facebook“ profilius į tuos, kurie:
a. Yra davę jums savo el. pašto adresą (Custom audiences)
b. Mėgsta jūsų Facebook puslapį (Fans).
c. Yra apsilankę jūsų internetiniame puslapyje (Website custom audiences)
d. Yra atlikę tam tikrą veiksmą jūsų puslapyje, naudojant „Facebook Conversion Pixel“.

Prie šios informacijos dar turėsite pasirinkti ir žmonių procentą, kuris labiausiai atitinka pateiktus duomenis. Standartiškai rekomenduojama rinktis 1% panašius profilius turinčius „Facebook“ žmones.

5. Pomėgiai (Interests). Jei jau išnaudojote pirmas 4 auditorijas ir dar liko biudžeto, tuomet imkitės pomėgių parinkimo. Ši kategorija turi labai platų pasirinkimą ir lygiai taip pat labiausiai rizikinga. Parenkant pomėgius mes nežinome, ar žmogus vis dar juo užsiiminėja, ar šį pomėgį jam pridėjo antra pusė, ar už jo slypi dar kokia istorija. „Tačiau šios auditorijos visiškai nuvertinti nereikia“, komentuoja Edgaras Petručionis – „Jei pomėgiai parinkti tiksliai, tai gali atnešti aukštų rezultatų ir gerą atsiperkamumą“.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją