Reklaminę kampaniją sudaro serija skirtingų plakatų ir iškabų, kurias vienija paprastas parašas „Love, Mother“. (Angl. - su meile, mama). Viename iš plakatų mama ragina būti tokiu žmogumi, kaip save apibūdini pažinčių portale. Kitame primena, kad ji ne tam devynis mėnesius gyveno be lašo „Chardonnay“, kad tu gyventum nekęsdamas savo darbo.

„Mama“ taip pat ragina niujorkiečius būti tvarkingesniems. Prie gatvėje paliktų šiukšlių maišų kalnų agentūra paliko užrašą „Nesitikėk, kad aš tai išvalysiu“. Šalia pririšto šuns paliktas raštelis primena, kad „aš surinkdavau tavo, o tu surink jų“. Ir žinoma, „su meile, mama“.
Agentūros atstovai teigia, kad dažnai diskutuodami apie tai, kas šiais laikais yra svarbiausi nuomonės formuotojai ir daro didžiausią įtaką, nusprendė, kad įtakingiausiais žmonėmis visada išlieka mamos.