Pirmą kartą Milano krepšinio klubo istorijoje parduotų abonementų kiekis perkopė 4 tūkst. ribą. Iki šiol patį didžiausią kiekį abonementų „Emporio Armani“ pavyko 2014-2015 m. sezone – 3694.

Tą sezoną buvo pasiektas ir rekordinis lankomumas – vidutiniškai arenoje apsilankydavo 9059 žmonės. Praėjusį sezoną milaniečių susidomėjimas komanda buvo kiek sumažėjęs. Parduoti 3592 abonementai, o vidutiniškai į rungtynes susirinkdavo po 8660 žmonių.

Visgi, lyginant su 2011-2012 m. krepšinio sezonu, susidomėjimas šiuo sportu Milane gerokai išaugo. Tuomet klubas pardavė tik 1896 abonementus.

Palyginimui, „Žalgirio“ klubas prieš šį krepšinio sezoną pardavė daugiau nei 5500 abonementų.

„Žalgirio“ arena, kuri yra viena lankomiausių Eurolygoje, talpina 15 tūkst. žmonių. Tuo metu Milano „Mediolanum Forum“ arenoje gali sutilpti per 12 tūkst. žiūrovų.

Milane gyvena 1,3 mln. žmonių, o Kaune – kiek mažiau nei 300 tūkst.

Šį sezoną Milano komandai atstovaus vienas lietuvis – Mantas Kalnietis, kuris savaitgalį patyrė čiurnos traumą. Kol kas nėra aišku, kada jis galės pasirodyti ant parketo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)