Be proto mėgstu keliauti... Esu iš tų, kurie negali ištisas dienas gulinėti paplūdimiuose ir degintis. Visada noriu pamatyti daug ir patirti neapsakomų įspūdžių.
Pora
© Shutterstock nuotr.

O viešbutis visada būdavo vieta tik pailsėti po kelionės. Svarbiausia lova, dušas ir aš - laimingiausia keliautoja. Vienintelei povestuvinei kelionei teikiau didesnį dėmesį, nes norėjosi romantikos, truputį komforto.

Užsisakėme kelionę į Kretą, 3 žvaigždučių viešbutį, kuris pagal nuotraukas ir keliautojų komentarus buvo tikrai neblogas ir jaukus.

Kelionė lėktuvu puiki - buvome vaišinami šampanu, o Kreta pasitiko nuostabiu oru... Palmės, jūra, nuostabūs vaizdai. Iš pirmo karto atrodė puikus ir viešbutis. Marmurinis fasadas, didelės stiklinės durys, gėlių kvapas... Deja, pamačius kambarį, nežinojome, ar juoktis ar verkti. Pas močiutę lietuviškame kaime komfortas būna didesnis: mažutis kambarėlis, su dar mažesniu balkonėliu, sena pinta lova, kuri tratėjo ir šnarėjo vos ant jos atsisėdus, o kietas čiužinys perspėjo, kad nebus patogu ant jo miegoti.

Paveikslai ant nelygių sienų buvo pageltę... Vienintelis guodžiantis dalykas: švara ir didelė krūva baltų rankšluosčių mažutėje vonioje. O juk čia - mūsų medaus kelionė. Tikėjausi iš vyro džentelmeniškų poelgių, kad jis nueis į registratūrą ir padarys tvarką... Deja, jis labai susinervino ir nusprendė, kad nieko nereikia prašyti... Ėjau reikalus tvarkyti aš.

Nors graikams ir patinka šviesios, švelnių bruožų lietuvaitės, deja, nei mano šypsena, nei pasiūlymas primokėti už kambarį nedavė rezultatų: viešbutis buvo pilnas ir laisvų kambarių jame tiesiog nebuvo...

Teko pirmą vakarą susitaikyti su mintimi, kad mažai miegosime. Deja, beveik visai nemiegojome visas 5 dienas - tokios nepatogios lovos niekur nėra buvę, nors yra tekę miegoti ir hosteliuose. Na, matyt, per gyvenimą dar išsimiegosime, todėl neleidome nuotaikai sugesti, išsinuomojome mašiną ir pažinome Kretą patys: ragavome nuostabias salotas, lepinomės jūrų gėrybėmis, puikiu oru.

Vyras, nusprendęs padaryti man staigmeną, užsakė ir kelionę į ilgiausią Europoje Samarijos tarpeklį - tai 18 km kelionė pėsčiomis. Deja, šįkart vykdama į povestuvinę kelionę, patogius batus buvau pamiršusi namie... Lagamine puikavosi tik lengvos suknutės ir šortukai. Teko suktis iš padėties... Išmaišę Kretos parduotuvėles, radome kažką panašaus į basutes, kurios tikėjomės, kad atlaikys ilgą kelionę pėsčiomis.

5 valandos ryto, keliamės ir pusryčiaujame. 3 valandų kelionė autobusu ir įspūdingi vaizdai tarpeklyje. Karšta, bet ėjau pasiryžusi įveikti save, ir kelionę su labai nestabiliai atrodančia avalyne. Atlaikiusi 5 km, vienos basutės pado dalis atplyšo. Nenorėdama, kad ji maišytų eiti, nuplėšiau ir ėjau toliau, kol likusi pado dalis pradėjo atsiskirti nuo viršaus.

Gal žemaitiškas užsispyrimas, gal noras įveikti tarpeklį neleido sustoti. Ėjau vilkdama koją su benuplyštančia basute ir gėrėjausi vaizdais. Gelbėjo vyras, savo šortų raištelius panaudojęs pririšti likusios basutės dalis man prie kojos, kad netektų eiti basomis.

Fantastiški vaizdai ir gamtos stebuklai užbūrė, įveikdami sunkumus kartu, su vyru pamatėme, kad esame tvirta šeima, mokanti išsisukti iš nepavydėtinų situacijų. Samarijos tarpeklį įveikėme vieni iš pirmųjų iš savo grupės. O kelionės įspūdžiai ir negandos iki šiol prisimenami su gera nuotaika ir juoku.

O ko pasimokėme iš šios kelionės - kad medaus mėnesiui, norint komforto, reikia rinktis prabangesnius viešbučius... Tačiau jei esi pasiryžęs gerai praleisti laiką, tuomet nesutrukdys nei nepatogi lova, nei nepatogi avalynė. Svarbiausia kelionėje - geras partneris.

Goda Z.

*******************************************************************

Šis rašinys - konkurso „Nuotykis užsienyje, kurio nepamiršiu“, dalis. Pasidalinkite savo kelionių istorijomis, papasakokite, ką patyrėte, ir pamokykite kitus, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje, o mes geriausio rašinio autoriui dovanosime kvietimą (dviems) apsilankyti viešbutyje "SPA Hotel Belvilis" (su nakvyne). Jūsų istorijų, parašytų lietuvių kalba (su ą, ę, ė, š) el. paštu gyvenimas@delfi.lt lauksime iki rugsėjo 7 dienos.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
Savaitės naujienų prenumerata

Prastos naujienos planuojantiems uždirbti iš būsto nuomos (4)

Dar neseniai bankai ir įvairūs ekspertai buto įsigijimą nuomai įvardino kaip patrauklią...

Mokestis už mokyklos įnorius mamai atėmė žadą: išeitis – tik užsienis (216)

Naujiems mokslo metams besiruošiantys tėvai atakuoja ne tik parduotuves, bet ir siuvyklas. Tiesa,...

Meilės V. Putinui kaina: už pinigus gali parduoti ne tik tėvynę, bet ir visą Europą? (373)

„Putino samdinys“, „apmokamas Putino tarnas“, „Kremliaus lobistas“ – taip buvusį...

Krito naujų butų pardavimai (56)

Naujų butų pardavimo apimtys Lietuvos didmiesčiuose antrąjį šių metų ketvirtį buvo...

Lietuvė iki šiol sapnuoja Etiopijos moterų klyksmus: tai, ką pamatai čia, smegenys atsisako suprasti (51)

„Tai unikali šalis, daugiau tokių nėra likę, - apie paslaptingąją Etiopiją sako kelionių...

V. Matijošaitis: per ateinančius porą metų neatpažįstamai pasikeis visos centrinės Kauno gatvės (262)

Dalies medžių, kurie yra sergantys ir pažeisti, pakeitimas bus neišvengiamas, sako Kauno meras...

Rizikingų bitkoinų vertė vilioja: ar gali pabrangti iki 25 tūkst. JAV dol.? (19)

Bitkoino vertė šią vasarą pasiekia vis naujas rekordines aukštumas, o analitikai žada ir...

Pavojų kelia ir nedidelė žaizda (1)

Iškylas į gamtą ir tolimesnes keliones neretai apkartina dėl neatsargaus elgesio atsiradę...

Suskaičiavo algų didėjimą: kam pasisekė labiausiai? (217)

Antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šalies...

A. Juškevičiui – bilietas į Europos čempionatą, L. Lekavičiui – du mėnesiai be krepšinio (16)

Negailestingą diagnozę išgirdęs Lukas Lekavičius ketvirtadienio rytą galėjo šiek tiek...