Nieko naujo kelionės pradžioje nebuvo - vėl bemiegė darbų naktis, vėl neišsipildė pusryčių viltis būti suvalgytiems, vėl teko lėkti į oro uostą su šūkiu citius altius fortius – grupės vadas atvyko paskutinis.
Nepalas
© T.Jeršovo nuotr.

Pakeliui sugalvojau pasukti į Smart Pack ir susitarti, kad grupės bagažą pradėtų vynioti be manęs, tai viską suspėjom. Pirma bendra nuotrauka oro uoste, pirmas bendras alus oro uosto restoranėlyje ir vuolia – mūsų laukia įtartinom ( balzgana žalia/ mėlyna) spalvom nudažytas lėktuvas. Lyg ir su varikliais, tai turbūt skrisime.

Skridome. Gavom sumuštinių, arbatos ir sulčių – mokėt nereikėjo - atgaiva po Ryanair skrydžių. Kijeve kažkaip leidomės iš antro karto, pirmą kartą netoli žemės užkaukė varikliai, tad teko vėl kilti stačiu kampu – aš, saugodamas fotoaparatą (ačiū kolegai) jį prisegiau prie kėdės, jau svarstydamas mūsų šansus nusileisti rezerviniame Kijevo oro uoste kur nors Kryme.

Dėl visa ko virtualia punktyrine linija pasižymėjau du svarbiausius takus – iki atsarginio išėjimo ir iki tualeto. Na, bet iš antro karto gana gražiai nusileidome – beliko susirasti tranzitinę salę, kuri bus mūsų namais sekančias 5 valandas.

Radom – pirmas įspūdis - nedidelė erdvė palyginus, bet - oho – pastatyta pagal Feng Shui principus, čiulba žvirbliai – jautiesi kaip gamtoje – štai ką gali technika!

Gudrūs ukrainiečiai net specialiu kakų dekoratoriaus etatu pasirūpino, kuri turbūt vaikšto po salę ir atsitiktiniu metodu tai ant vienos, tai ant kitos kėdės nupiešia paukštuko šedevrą. Štai kur tikrieji gamtos mylėtojai!

Aišku, reikia saugotis, kad to šedevro negauti tiesiai iš šedevrų kūrybos dirbtuvių, kurios gana akiplėšiškai skraido po salę – šiam pasauly visko būna, šiam pasauly bus dar visko, kaip pasakytų gerb. Gytis Paškevičius.

Sėdim, kultūringai vartom savo europietiškas akutes ir laukiam skrydžio į Delį. Praėjus kelioms valandoms, pasigirdo švelnaus lojimo pagal Feng Shui garsai – mes neramiai susižvalgėme – visi supratome, kad jei šitie šuniukai irgi skraido bei yra įvaldę šedevrų valdymo meną, nieko gero nebus.

Šį kartą mus lydėjo sėkmė ir šuniukų garsai paprasčiausiai išnyko tolyje, o mes sulipome į lėktuvą, skrendantį į Delį. Aerosvitas nesublizgėjo – pramogų sistema neveikė, o stiuardesės vienbalsiai nusprendė būti surūgusios - rūgt rūgt.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
Savaitės naujienų prenumerata

Pustuštėje „Karklėje“ – gausus „nelegalių radinių biuras“ (24)

Penktadienio vidurdienį duris atvėrusio festivalio „ Karklė “ apsaugos darbuotojai nesnaudžia...

Laisvalaikio veikla lietuviui atnešė milijonus: atskleidė sėkmės formulę (2)

Vienas iš „ Vinted “ įkūrėjų Justas Janauskas , atsimindamas studijų laikus Vilniaus...

Šiltesni nei įprasta orai išsilaikys ne tik rugpjūtį, bet ir rugsėjį

Pagal dabar turimą informaciją, ne tik rugpjūčio pabaiga, bet ir rugsėjo pradžia turėtų būti...

Papasakojo, ką patyrė per išpuolius Ispanijoje: britų aktorė slėpėsi restorano šaldytuve (3)

Per Barseloną supurčiusį išpuolį aktorė Laila Rouass, besifilmuojanti „BBC One“ kanalu...

Artėjančio šaltojo sezono mados: neišsižadėkite rudų atspalvių (3)

Nors įdegis dažniausiai asocijuojasi su vasara, atėjus rudeniui gelsvai rusva spalva tikrai...

Apie prezidento postą svajojusiam J. Petraičiui – ypatinga žinia iš teismo (86)

Prieštaringai vertinamas Australijoje gimęs milijonierius, kolekcininkas, 2002 m. Lietuvos...

Erdvėlaiviai „Voyager“ paruošti atvesti ateivių į Žemę (4)

Netrukus astronomijos mėgėjai turės progą švęsti – „ Voyager “ programai sukanka 40 metų....

Joniškio rajone iš voljero pabėgo meška (28)

Penktadienį Joniškio rajone esančiame Kirnaičių kaime iš kavinėje „Plūgo broliai“ esančio...

Vokietijoje per išpuolį subadyti du žmonės, vienas jų mirė (152)

Vokietijos vakariniame Vupertalio mieste du žmonės penktadienį buvo subadyti, vienas jų –...

Dauguma bėgiojančių žmonių susiduria su ta pačia problema: kaip jos išvengti (1)

Rugpjūčio pradžioje „ Eurovaistinės “ užsakymu tyrimų bendrovės „Synopticom“ atlikto...