Jė man! Pas mus ok. Šiluma kaulų nelaužo, kai saka. Šis dienoraščio etapas ne toks ekstremalus - atvirkščiai - ramus, saulėtas, vandeningas, trumpiau tariant chillinis.

Diena prabėgo gyvūnų reabilitacijos rezervuaruose džiunglių glūdumoje, netoli Flores miestelio. Visi gyvūnai patekę į šią vietą buvo sužaloti ar pavogti brakonierių. Bet organizacija, kuri gelbėja gyvūnus, atveža į šią vietą, kur pratina juos vėl adaptuotis prie tikro, laukinio gyvenimo ir vėliau paleidžia į laisvę. Čia matėme daug beždžionių, papūgų, gepardų ir netgi jaguarą. Ne daug kas šiais laikais rūpinasi gyvūnų teisėmis trečio pasaulio šalyse. Čia dirbantys žmonės labai idėjiniai ir įkvepiantys.

Hokšila ir Linas Adomaitis
Iš Flores autobusais ir laivais patraukėme į Livingstone (tai graži Gvatemalos Karibų pakrantė). Čia mus taikiai pasitiko vietiniai gyventojai, dar kitaip vadinami čiabuviais, kurie palydėjo mus iki gyvenamosios vietos ir, žinoma, pasiūlė nusipirkti žolės. Pirkome nedaug, vos 2 kg (o kas čia tokio, porai vakaru... ir viskas!!!) aišku, juokaujame, nes kiekvieno iš mūsų pareiga – tarti griežtą NE visokiausiems narkotikams.

Juokaujame, kad juokaujame... cha cha cha... Taigi, Livingstone gražios sinjoritos nestokojo mums šypsenų ir... Mes čia norėjome pasilikti ilgiau, tačiau nevalia nusimušti nuo keliones judesio, nes gali ir užmigti kokios mulates glėbyje labai ilgam.

Vėliau kirtome Hondūro sieną pėsčiomis, su kuprinėm ant pečių, keista, kad pasienyje buvome vienui vieni. Hmmm... Pirmą kartą mačiau tokia sieną be judesio. Niekas nekniso proto, tai turėjome laiko padiskutuoti ir pasvarstyti kai kurias Lietuvos problemas, pvz., kur ir kokiomis aplinkybėmis dingo Stano (Hokas šalia sėdi prie kito kompo ir sako parašyti, kad jei esi asilas, tai nevažiuok į Afriką, nes asilus ten valgo... Mano versija – juos ko gero pagavo už narkatą ir pasodino už grotų... Duok Dieve – tai netiesa.

O ką išdarinėja Paksas... Ir kas laimės „Eurovizijos“ nacionalini turą. Man viskas žiauriai rūpi. Tikrai. Ne, nu rimtai.

Ai, tiesa, Livingstone apsigyvenome pas vietos žvejus, todėl ryte kepta Karibų jūros žuvytė maloniai nuteikė skrandį. Vakare kalėm jamuką su olandais, kurie turėjo rimtų problemų su ritmo pojūčių, bet negalėjai pykt ant jų – baisiai linksmi buvo ir savo grojimu prajuokino ne vieną vietos gyventoją. Gal jie buvo užsitempę nuo žalio dūmo, o gal apskritai olandai tokie... Juk jiems viskas leidžiama.

Ypatingai daug Livingstone valkataujančių šunų, primenančių vaiduoklius. Kai kurie kaip skeletai, be plauku ir dar akli. Vaizdas žiaurus...

Tam, kad patirčiau autentiško Amerikos mokyklos autobuso subtilybes, Hokas pasiūlė pavažiuoti nuo vieno miesto iki kito. Pavažiavom... Buvo koks 50 km, o važiavom kokias 3-4 valandas, be to, autikas totaliai be amortikų, tai kratė kaip malkas.

Dar vėliau atvykome į salą Utila, kuri yra Karibų jūroje ir garsėja vienu pigiausių nardymų pasaulyje. Ši sala yra buvusi britų kolonija, tad vietiniai puikiai šneka angliškai. Pasilikome čia porai dienų ant jūros kranto. Puikiai praleidome laiką povandeniniame pasaulyje nardydami ir stebėdami nepaprasto grožio žuvis ir koralus.

Dar užmirsau pasakyti, kad paplūdimiuose Livingstone laksto kiaulės...

Šiandien jau sėdime Nikaragvos pasienyje ir ryt ko gero pasieksime Ramųjį vandenyną toje šalyje...

Iki,
linkėjimai visiems, ypač Stano (nepasiduok)
Linas

Krokodilas

Linas Adomaitis ir Hokšila
Nuotr. iš asmeninio atlikėjų archyvo

Vaikai ant arklio (Gvatemala)

Linas Adomaitis
Nuotr. iš asmeninio atlikėjo archyvo

Kiaulė Livingstono paplūdimyje

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
Savaitės naujienų prenumerata

Žiema artėja: yra sprendimų, kurie nepatiks „valstiečių“ rinkėjams (2)

Žiema artėja, o ją savo reitingais gali pajusti Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga...

Teko samdyti net saugos tarnybą: Lietuvai priklausančiame kelte įstrigo 12 pabėgėlių (105)

„ DFDS Seaways “ kelte „Kaunas Seaways“ aptikta 12 pabėgėlių, DELFI patvirtino įmonės...

Už mokesčių mokėtojų pinigus – kelias į niekur (75)

Kėdainių rajono pakraštyje esančiame Miegėnų kaime verda aistros – gyventojai nesuvokia, kam...

Įvardijo, kiek asmenų „Karklėje“ sučiupo su narkotikais: skaičiai stebina (7)

Savaitgalį vykusio festivalio „ Karklė Live Music Beach “ dalyvius patikrinę policininkai ir...

Smūgis A. Bosui: prabangų namą prašoma sulyginti su žeme (519)

Vilniaus pašonėje, miškų apsuptyje, prasidėjusias Lietuvoje žinomo verslininko Antano Boso...

Pirmadienio vakarą – visiškas Saulės užtemimas (2)

Rugpjūčio 21 d. įvyks neeilinis visiškas Saulės užtemimas, kurį galės stebėti tūkstančiai...

Martynas Pocius. Čempionatas, kurio niekada nepamiršiu

Interneto platformoje „Sporto namai“ kiekvieną dieną savo jausmais, mintimis ir rūpesčiais...

Atostogų metu dėl viešosios tvarkos pažeidimo sulaikyta Vilniaus prokurorė (21)

Pirmadienį Vilniuje dėl viešosios tvarkos pažeidimo sulaikyta neblaivi Vilniaus apylinkės...

Kūdikį pražudęs Ramzis keliasi naujam gyvenimui: jau spėjo pasirodyti vestuvėse (235)

Po patirto šoko ir nelaimingo atsitikimo, kurio metu žuvo kūdikis, dobermano Ramzio gyvenimas...

Įspūdinga sulaikymo operacija Kaune: sučiuptas vyras įtariamas žmogžudyste papildyta 17.10 (30)

Pirmadienį Kaune gausios policijos pareigūnų pajėgos sučiupo ieškomą „Kryžkelės“ gaujos...