Kosmetika jau seniai tapo moterims tam tikru kultu, ta stebuklinga lazdele, kuri gali akimirksniu jų gyvenimą paversti geresniu ir padėti pasiekti harmoniją su savimi. Neatsitiktinai dauguma moterų pasiryžusios atsisakyti kosmetikos tik tuo atveju, kai jau nebeužtenka pinigų maistui.

Ko siekia žaviosios damos, šiam procesui skirdamos tiek pastangų ir pinigų? Pirma, atkreipti vyrų dėmesį. Kompanijos „TSC“ tyrėjai nustatė įdomią tendenciją: kuo labiau socialiai apsaugotos moterys, tuo jos mažiau dažosi. Kita „kovinio makiažo“ priežastis – demografinė situacija.

Kartais merginos renkasi ryškesnį makiažą tam, kad visą laiką atrodytų puošniai, o tai padeda atkreipti į save dėmesį. Tokios strategijos besilaikančios moterys dažnai pamiršta svarbų faktą – net ir labai profesionaliai atliktas „grimas“ visada lieka „kauke“, „masalu“, „jauku“, vadinkite kaip norite. Ir netgi jeigu vyras susidomėjo, jam labai greitai ims knietėti pamatyti natūralią merginą, slypinčią po toninio kremo, skaistalų ir akių šešėlių sluoksniais.

Šią teoriją tik patvirtina kompanijos „TSC“ surinkti duomenys. Tik labai nedidelis skaičius vyrų, paklaustų „Kokios moterys jums patinka?“, pirmoje vietoje išskyrė ryškų makiažą. „Tu šiandien puikiai pasidažiusi“, – tai iš vyro lūpų skamba nešiuolaikiškai ir kvailai.

Stipriosios lyties dėmesio derėtų siekti ne išoriniu įspūdžiu, o mokėjimu teisingai kurti santykius. Juo labiau, kad dauguma vyrų, kad ir kaip paradoksaliai tai atrodytų, pirmenybę teikia minimaliai išsipusčiusioms moterims. Kaip rodo daugybė sociologinių tyrimų, vos ne labiausiai atstumiantis moters įprotis – didelis kosmetikos sluoksnis ant veido.

Švarus, gaivus, švytintis veidas ir būtinas makiažo minimumas – naujos seksualinės revoliucijos simbolis. Ryškios lūpos ir katės akys – tai jau atgyvena. Šią teoriją patvirtina ir mokslininkai iš Bangoro universiteto Šiaurės Velse. Pasak jų, vyrus „užveda“ natūralus „nuplautas“ grožis.

Tyrimo autoriai paprašė 44 moterų – jų amžius svyravo nuo 18 iki 35 metų – pasidažyti taip, lyg jos ruoštųsi į vakarėlį, kur planuoja susipažinti su įdomiu vyru. Tyrimo dalyvės buvo nufotografuotos prieš ir po finalinio rezultato. Paskui nuotraukos buvo parodytos priešingos lyties eksperimento dalyviams. Jiems teko pasirinkti, kuris moters įvaizdis jiems labiau patinka. Pasirodo, 69 procentai vyrų ne tik pasirinko nesidažiusių moterų nuotraukas, bet ir šį įvaizdį įvardijo kaip „labiau išpuoselėtą“ ir netgi „jaudinantį“.

Savo pasirinkimą jie paaiškino taip: nepaisant moterų prasimanymų apie individualumą, makiažas kaip tik jį atima. „Nude look“ madą socialiniuose tinkluose jau palaikė viso pasaulio žvaigždės, publikavusios visų teismui savo nuotraukas su minimaliu kiekiu kosmetikos (arba išvis be jos) ir surinkusios tūkstančius „patinka“ ir susižavėjimo kupinus komentarus, tarp jų ir stipriosios lyties atstovų.

Japonų sociologas Mo Kurimbokus tikina: „Daugelį vyrų stipriai jaudina bučiniai, tačiau aistringai bučiuoti prisidažiusią moterį, o paskui valyti nuo veido kosmetikos likučius – abejotinas malonumas. Kur kas maloniau prisiliesti prie švarios ir švelnios odos. Taigi, makiažas gali vyrą ne tiek patraukti, kiek atstumti. Be to, vyrams patinka švelnios ir „jaukios“ moterys, kurios atrodo maksimaliai natūraliai. Tai labai jaudina“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (348)