"Pristatydami šią kolekciją, norėjome parodyti, kad "Audimas" jau turi savo veidą Lietuvos rinkoje ir turi ką pasiūlyti sportuojantiems bei dėvintiems progresyvius laisvalaikio drabužius", - sakė "Audimo" Marketingo vadovas Giedrius Keraitis. Anot jo, tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje sportinio stiliaus drabužiai sparčiai populiarėja, o riba tarp sportinių ir laisvalaikio drabužių nyksta. "Tai, kad sportui skirti gaminiai atrodo madingai ir tinka dėvėti laisvalaikiu, tampa norma", - įsitikinęs G.Keraitis.

G.Keraičio teigimu, "Audimo" gaminiai, siuvami iš geriausių pasaulyje funkcionalių medžiagų, patikimumu nenusileidžia net žymiausiems sportinės aprangos prekiniams ženklams. "Audimo" gaminamos produkcijos kokybę įrodo pasaulyje garsių prekinių ženklų užsakymai, kurie sudaro beveik 90 proc. kompanijos apyvartos.

"Be to, šiais metais pradėję bendradarbiauti su kūrybiškais ir novatoriškais dizaineriais, savo gaminiams suteikėme papildomą vertę - šiuolaikinį dizainą. Madingos spalvos, geras audinys, optimalus drabužio sukirpimas bei konstrukcija užtikrina judėjimo laisvę ir gerą nuotaiką sportuojant ar poilsiaujant", - sakė G.Keraitis.

Naujają "Audimo" rudens kolekciją sudaro trys temos, simboliškai atitinkančios skirtingą paros metą. "City morning" ("Miesto rytas") kolekcijos dalyje dominuoja gaivios ryto meto spalvos - žydra, persikų, dramblio kaulo, indigo. "Day energy" ("Dienos energija") temoje dominuoja aktyvios, šiltos vidudienio spalvos - chaki, tobasko, sodri geltona. "Magic evening" ("Stebuklingas vakaras") tema aprėpia juodos ir raudonos spalvos drabužius, kurie yra skirti laiką leisti vakarėliuose ar klubuose.

"Didžiajai kolekcijos daliai parinkome uogų ir prieskonių spalvas bei atspalvius, tamsias juodas bei raudonas spalvas palikdami vakare dėvimiems klubiniams darbužių variantams. Panašios spalvinės tendencijos vyrauja ir pasaulio sportinių drabužių madoje",- sakė "Audimo" dizainerė Kristina Maselskytė.

Pasak jos, puikiai prie kūno linijų prisitaikanti gaminių konstrukcija, harmonizuoja judančio kūno ir drabužio sąveiką, judesiai tampa maksimaliai efektyvūs, tarsi būtum be drabužių.

Pagal funkcinę paskirtį naujoji "Audimo" rudens kolekcija suskirstyta taip pat į tris produktų grupes: drabužiai laisvalaikiui ("Sportswear"), profesionaliam sportui - bėgimui, krepšiniui, dviračių sportui, futbolui ir t.t. - skirti drabužiai ("Activewear") ir apranga mėgėjiškai sportuojantiems ("Fitness").

"Visame pasaulyje rudens ir žiemos drabužiams keliami itin dideli reikalavimai. Sportuojantiems lauke ypač aktualu, kad drabužiai pasižymėtų geromis funkcinėmis savybėmis - leistų lengvai judėti, kvėpuoti odai, nekaisti ir neprakaituoti, bet tuo pat metu apsaugotų nuo vėjo ir lietaus", - sakė "Audimo" dizaineris Gitis Bertulis.

Kristina prisipažino kurianti moteriškus modelius, tuo tarpu Gičiui mielesni vyriški.

Kolekcijai panaudotos funkcionalios medžiagos. Medžiagos, kurių sudėtyje yra LYCROS - užtikrina, kad rūbas tampriai priglustų prie kūno, nevaržytų judesių; TACTEL mikro poliamidinis audinys nepraleidžia drėgmės, vėjo, vandens, SUPPLEX spec. struktūros mikro poliamidiniai verpalų suteikia minkštumo ir švelnumo ir padidina oro pralaidumą. POLAR FLEECE - tankus, bet sudarytas iš labai plonų mikro pes gijų, todėl leidžia orui cirkuliuoti.

Drabužius kūrusių dizainerių teigimu, rudeninė sportinių ir laisvalaikio drabužių kolekcija buvo kurta pusę metų. Naujausias sportinių drabužių pasaulyje vyraujančias madas "Audimas" pristato dukart per metus. Per pirmąjį šių metų pusmetį "Audimo" pardavimai, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo kone dvigubai.

"Audimas" šiais metais planuoja daugiau nei du kartus padidinti savo apyvartą vietinėje rinkoje.

"Iki šiol eksportavę savo produkciją žymiems užsienio sportinių darbužių prekiniams ženklams, sieksime, kad "Audimas" vietos rinkoje įsitvirtintų kaip lygiavertis pasauliniams vardams ir vertingas prekinis ženklas", - sakė G.Keraitis.

"Audimas" ketina rudenį pradėti reklaminę kampaniją. Tiesa, šį kartą "Audimas" reklamai lauko stendų nenaudos (per paskutinę "Audimo" reklamą buvo išplėšta daugybė stendų ir pavogti juose reklamuoti tikri drabužiai).

Šiuo metu įmonė turi 8 firmines parduotuves. Anot G.Keraičio, kitąmet "Audimas" ketina atidaryti po vieną parduotuvę Vilniuje ir Panevėžyje ir 3 Rygoje. "Audimo" planuose - plėstis į Baltijos rinkas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją