Dauguma dizainerių, su kuriais dirbo Cristiano, pirmenybę teikė prašmatniems ir ultramoderniems stiliams. “Dirbdami su Eugene Salomon, mes pradėjome glotniais šinjonais, tačiau ties smilkiniais ištraukėme plaukų sruogas. Šios sruogos buvo ištemptos prie šaknų ir sušukuotos atgal. Modeliams einant podiumu, sruogos sklido ore kaip plunksnos,” pažymi Cristiano. “Kitoje spektro pusėje buvo Maria G, kurios čigoniško gymio modeliai į tūkstantmetį įžengė vingiuojančiomis ilgų plaukų sekcijomis, colis po colio padengtais plaukų lako šerkšnu. Kiekviena dalis tuomet buvo ištiesinama ir vėl padalinama sukuriant išpešiotų sruogų efektą. Šiame taške visos sruogos sugarbanojamos, sukuriant vieningo audinio įspūdį.”

Kiti pasirodymai pasirinko perukus ir specialiuosius efektus. “Nothing Nothing pasirodyme vyravo fantazijų šukuosenos – prabangiems monochromatiniams perukams buvo nukirpti galai. Galutinė šukuosena atrodė glotni ir daili, kaip vinilinė, o Hussein Chalayan modelių išvaizda buvo rūpestingiau ištobulinta ir tekstūruota,” prisimena Cristiano. “Prieš perukams prisiliečiant prie modelių, mes sruogas susukome į aštuoniukes ir susegėme plaukų sektukais. Rezultate gavome afro efektą. Šie garbanoti plaukai buvo iškarpyti žirklių pagalba ir prisegti prie modelių tikrų plaukų. Kiekvienas modelis turėjo dailų kuoduką, o papildomi plaukai buvo prisegami virš kuoduko kaip skrybėlė. Tai buvo labai avangardiška.” (Galite prisiminti šias šukuosenas iš podiumų uždangos šios vasaros Harper’s Bazaar žurnale).

Pagal Cristiano, “kiekvieną sezoną klasikinė “uodegėlė” patiria transformaciją. Vienas variantas, kurį sukūrėme Joe Kasely Haybeck, buvo trys išcentruotos uodegėlės – viena viršugalvyje, kita dešinėje žemiau ir trečioji viršugalvio dešiniojoje pusėje. Iš čia mes visas tris uodegėles suėmėme į vieną į “nevykusį šinjoną”. Tai plaukams suteikia daug aukščio, o be to, jie neatrodo perdėtai skrupulingi.”

Tai kaip gi šiuos nerealius modelius paversti tinkamais kasdienai? Cristiano užtikrina, kad podiumų stilių jokiu būdu nereikia mėginti kopijuoti – juos galima naudoti tik kaip įkvėpimą kuriant labiau dėvėjimui tinkamas versijas. Taigi 2000 m. rudeniui gatvinės šukuosenos bus kuriamos pokerio tiesumo efektų pagalba, pralenkiant tekstūrinių, netobulų stilių sezonus. Šį sezoną Cristiano tikisi didelės įtakos iš kitų sričių, įskaitant Jane Fonda’os kosmoso amžiaus seksualią Barbarellą ir Jacky O papūstus sprigtukus. Pagal tas pačias linijas pamatysime įžymių šukuosenų modernius ir atnaujintus variantus.

Tokie madų krypčių kūrėjai kaip Gwen Stefani perkūrė Charlie Angel šukuosenas ir jas pritaikė naujam tūkstantmečiui – jos plaukai rožiniai. Ramesnei versijai Cristiano siūlo sukurti įžymųjį Farrah plunksnų vaizdą vietoje elektrinių plaukų žnyplių naudojant apvalų šepetį – taip išvengsite į dešreles panašių kilpinių garbanų. 70-ųjų roko sumaištis, kurią išpopuliarino David Bowie ir Blondie, sugrįžta tokių žmonių kaip Courtney Love dėka. Cristiano aiškina šį stilių taip: “Atrodo, kad man mano plaukai nerūpi, nors iš tikrųjų taip nėra.” Pagal Cristiano, “svarbiausia dirbti su savo plauko natūralia tekstūra – nedarkyti savo sruogų tokiu būdu, kuris gąsdina pačią Motiną Gamtą – galiausiai jūsų plaukai atrodys kaip dirbtiniai.

Vyrauja galybė efektų, tačiau salonuose spalvų specialistai maišo šviesius šešėlius greičiau, nei galite ištarti “dvigubas procesas.” Brad Johns, Manhattan Avon centro meno direktorius ir tarptautinėje arenoje pripažinti plaukų spalvos “guru” pranašauja blondinių sugrįžimą. “Visos įžymybės, kurios praėjusį sezoną nusidažė plaukus tamsiai, suprato, kad joms įėjus į kambarį, niekas jų neatpažįsta. Dabar visi grįžta prie gražių šviesių plaukų atspalvių.”

Pasiruošę pašviesėti? Štai, kas, pagal Johns, atsitinka su plaukų spalva. Niekas neišryškina tų spalvų, kurias jis padarė populiariomis prieš penkerius metus. “Išvaizda yra žymiai labiau personalizuota ir tam reikia daug daugiau technikos, o ne tik pačios populiariausios. Norint papildyti klasikines šukuosenas, kurias matome šiandien, plaukų spalvai reikia daugiau spindesio, klasiškumo ir rezonanso. Šviesių plaukų šešėliai, kuriuos pamatysite šį sezoną, bus blyškūs, auksiniai ir 24 karatų tonų. Kiekvieniems plaukams reikia daug šešėlių – monochrominis stilius nebemadingas.” teigia Johns. “Norint išgauti puikią, natūralią spalvą, reikia gero spalvų specialisto – to pats nepasidarysi. Subtilios spalvos variacijos gali sukurti vaiko paplūdimyje efektą, kuris yra visuotinai dievinamas.”

Jei negimėte blondine, jums vis dar yra vilties. Johns rekomenduoja rudus ir raudonus plaukus pablukinti ir jiems pridurti šviesiai rudus ir auksinius akcentus – tamsūs dryžiai nebemadingi. “Mes taip pat dažnai naudojame šiltus rudus ir šviesius tonus, juos derindami su baltais akcentais – taip sukuriamas ypač madingas efektas. Man pats puikiausias komplimentas apie plaukų spalvą būtų toks: “Jos plaukai iš tikrųjų atrodo unikaliai”. Tai skamba lyg priešprieša mano paskutiniajam mėgstamiausiam komentarui “ji mėgina atrodyti kaip modelis.”

Svarbiausias John patarimas nepaiso metų laikų: “Nors stilistai klientų neskatina atsinešti paveikslėlių su pageidaujamomis šukuosenomis, spalvų specialistai tai dievina. Parodyk spalvų specialistui tris spalvas, kurios tau patinka, tris, kurių nekenti, ir tuomet paklausk, ką realiai galima būtų pritaikyti dabartinei tavo plaukų spalvai ir gyvenimo būdui. Tai geriausias būdas išgauti žavingą spalvą.”

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją