Kaip išsirinkti tinkamiausią barzdos formą

 (24)
Vyras su barzda
Vyras su barzda
© Corbis/Scanpix

Tinkamai suformuota barzda gali ne tik išryškinti patraukliausius veido bruožus, bet ir nukreipti dėmesį nuo trūkumų. Žinoma, reikia atkreipti dėmesį į individualius bruožus, tokius kaip burnos dydis, nosies ir žandikaulio forma, tačiau egzistuoja bendros taisyklės, padėsiančios išsirinkti jūsų veidui labiausiai tinkančią barzdą.

Apvalus veidas

Jei jūsų veidas apvalus, ant smakro palikite kiek ilgesnę barzdelę - veidas atrodys ilgesnis ir ne toks apvalus. Neleiskite apželti veido šonams - palikite tik trumpus plaukelius. Tinkamiausias variantas - ne vešli, o “ožio barzdelė”.

Ilgas veidas

Priešingai nei apvalaus veido savininkai, vyrai, kurių veidas ilgas, turėtų suformuoti šonuose vešlesnę, o ties smakru trumpesnę barzdą. Tikslas - vizualiai praplėsti veidą, kad jis atrodytų trumpesnis. Venkite eksperimentų su barzdos ilgiu - forma neturi atrodyti kruopščiai išdailinta.

Kvadratinis veidas

Galioja ta pati taisyklė kaip ir apvaliam veidui: kad veidas atrodytų ilgesnis, jūsų barzda turi būti trumpesnė šonuose ir ilgesnė ties smakru. Jums taip pat tiks „ožio barzdelė“.

Didelis veidas

Jei jūsų veidas platus ir didelis, keli trumpi plaukeliai ar maža barzdelė atrodys neproporcingai ir dar labiau padidins veidą. Auginkite vešlią barzdą ir ūsus. Taip pat vadovaukitės viršuje aprašytomis taisyklėmis skirtingoms veido formoms.

Mažas veidas

Jums tiks maža barzdelė. Didelė, vešli barzda užgoš veidą ir atrodys neproporcingai. Taip pat vadovaukitės viršuje aprašytomis taisyklėmis skirtingoms veido formoms.

Ovalus veidas

Jums pasisekė! Ovali forma laikoma idealia. Kad veidas atrodytų harmoningai, nereikia jokio ypatingo formavimo. Skuskite kaip tik norite - bet kokiu atveju atrodysite puikiai.

www.DELFI.lt
 
24
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Stilius

Vilniuje pristatyta jungtinė juvelyrės ir grafikės kolekcija (1)

2014 spalio mėn. 30 d. 22:05
Sosotinės galerijoje „Xcelsior“ ketvirtadienio vakarą pristatyta juvelyrės Giedrės Jankauskaitės ir grafikės Godos Jackutės debiutinė juvelyrikos kolekcija "Round & Around".

Mados abėcėlė artėjančiai žiemai pagal K. Rimdžių ir A. Gilytę (15)

2014 spalio mėn. 30 d. 19:16
Mados abėcėlė artėjančiai žiemai pagal K. Rimdžių ir A. Gilytę
DELFI montažas
Ateinantį žiemos sezoną mados pasaulyje karaliaus 7-as praėjusio amžiaus dešimtmetis: plunksnos, tviskančio aukso detalės, metalas, oda, margi siūlai, kutai. Garsiausių mados namų, tokių kaip Gucci, Saint Laurent, Louis Vuitton kolekcijos liudija, kad originalus, savitas stilius ir eklektika šią žiemą neišvengiamai taps stiliaus topu. Taigi, pasižvalgykite po septintojo ir aštuntojo dešimtmečio detales ir bandykite jas pritaikyti savo garderobe.

Metusi nemėgstamą darbą, lietuvė Anglijoje įkūrė savo mados žurnalą

2014 lapkričio mėn. 1 d. 00:01
Metusi nemėgstamą darbą, lietuvė Anglijoje įkūrė savo mados žurnalą
Asmeninio archyvo nuotr.
Vos kelerius metus Jungtinėje Karalystėje gyvenanti mados blogerė ir stilistė Jurga Skeirytė jau spėjo išleisti ir savo mados žurnalą. Lietuvoje baigusi leidybos studijas, o emigracijoje panirusi į mados pasaulį, mergina teigia radusi savo svajonių darbą.

Aušra Haglund savo kūrybą pristatė netikėtoje aplinkoje (3)

2014 spalio mėn. 29 d. 19:26
Visada elegantiška, pasitempusi ir besidžiaugianti gyvenimu Aušra Haglund kaskart ieško vis kitokių formų pristatyti savo kūrybą. Kartu su žinomu grafikos dizaineriu Ovidijumi Talijūnu A.Haglund sukūrė originalią ekspoziciją „Judantys šešėliai“ (Moving shadows), kurioje dvelkia harmonija tarp meno kūrinių, kuriais galima tik grožėtis, ir dizainerės darbų, skirtų dėvėti ir puoštis.

Kada „outletuose“ įsikuria brangiausi prekės ženklai? (4)

2014 spalio mėn. 28 d. 12:24
Vakarietiškas „outletų“ verslo modelis jau kurį laiką sėkmingai veikia Lietuvoje. Apie tai, kaip vyksta „outleto“ tipo prekybos centro formavimas, kaip prabangūs ženklai pasirenka, kada jiems įkurti išparduotuvę, ir kaip vieni prekės ženklai pritraukia kitus, kalbamės su išparduotuvių centro „Parkas Outlet“ direktore V. Minkštimiene ir „Julia Janus“ marketingo bei komunikacijos vadove Egle Tranaite.