Pakeitusios ne vieną studiją ir pristačiusios daugybę skirtingų kolekcijų, paskutiniais metais dizainerės labiausiai atpažįstamos kaip idėjos „LT-Identity“ puoselėtojos, lietuvių tapatumo ženklus pristatydamos šiuolaikiškai ir žaismingai.

„Šią idėją tęsime ir toliau, tačiau bus ir kitų krypčių. Viskas priklauso nuo to, į kokį dešimtmetį pačios įeiname. Dabar kuriame moteriai, kuriai per trisdešimt ir kuri nori būti truputį romantiška, naivi, seksuali ir kuriai svarbu, kad drabužis būtų patogus. Tai bus Prêt-à-Porter de luxe (pr. „prabangių gatavų drabužių“) kolekcija ir nereikia turėti iliuzijų, Lietuvoje nereikia Haute couture (pr. „aukštosios mados“)“, - teigia dizainerės.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją