Intriguojančioje fotosesijoje – asmenybių atspindžiai

 (28)
Vyto modelis
Vyto modelis

Ar tikrai pavasarį gimsta pačios beprotiškiausios idėjos? Nepatikrinta. Tačiau tikrai kiekvieną pavasarį širdis suvirpina bundančios gamtos šauksmas, skatinantis mus keistis, išsiskirti, padaryti kažką tokio... Kartais tai būna pradėtas didelis darbas, nauja meilė ar tiesiog nauja šukuosena. Juk iš tiesų visą gyvenimą mes ieškome savęs... O surasti galime tik tada, jei esame laisvi. Laisvi nuo prietarų, išankstinių įsitikinimų, baimių.

Kas yra mada? Iš tiesų tai yra didžiulis verslas, daugeliui nepasitikinčių savimi žmonių padedantis susikurti papildomą pridėtinę vertę. Garsūs vardai ir etiketės tikrai suteikia svorio, jei jautiesi tuščias kaip išgerta „Coca colos“ skardinė. O išskirtinis drabužis padeda tau atsiskleisti ir sukurti savo stilių, savo veidą. Tokie štai tie mados žaidimai – kiekvienas renkasi pagal savo poreikius ir skonį.

„Kokios šio pavasario mados tendencijos?“- bandau iškvosti garsenybių pamėgtą kirpėją Valerijų Gigevič, savo praėjusia kolekcija sukėlusį daug įvairiausių kalbų – visus pritrenkė turbūt pirmas viešai parodytas gėjų bučinys. Valerijus ima suokalbiškai kikenti, o šalia sėdintis jaunas kolega Mantas nebeištveria: „Aš manau, kad tendencijų iš viso nėra. Tendencija yra tai, kas yra gatvėje šiuo metu, o kiekvienas sugalvoja kažką individualiai.“

Suklūstu. Kažkas naujo ir netikėto – paprastai kirpėjai visada atmintinai žino naujo sezono tendencijas ir jas primygtinai siūlo... „Šią vasarą madingos auksaplaukės“, „Madingas šokoladas su vario sruogomis“, „Vėl madingos ilgaplaukės“ (Klausimas: ką daryti šį sezoną trumpaplaukėms? Iš nevilties nusiskusti plikai?) ir t.t.

„Jeigu visi mes sektumėme kažkokiomis tendencijomis, tuomet būtume inkubatoriais,- sako Valerijus. - Mes norime išlaikyti visišką laisvę. Nesame prisirišę prie konkrečių kosmetikos priemonių. Nes priešingu atveju tu įsipareigoji kabinti kažkieno logotipą ant durų ir naudoti konkrečias priemones. Kam to reikia, jei tu nori būti išskirtinis ir laisvas? Šiuo metu laisvė yra didžiausias turtas. Labai mažai kas gali tuo pasidžiaugti. Nes tik tada, kai esi laisvas, tu gali būti individualus.“

Tad kaip visgi įsivaizduoja pavasarį Valerijus ir jo kolegos? Pirmiausia jie linki surasti save ir savo stilių, neatsisakant svarbiausio – savo laisvės. Ir visi deda savo autografus – darbus, pagal kuriuos galima juos pažinti. Savo naujo pavasario viziją visi penki kirpėjai su Valerijumi priešakyje įamžino fotosesijoje, atspindinčioje kiekvieno skirtingą charakterį.

„Mes nebandėme apjungti visų darbų, o norėjome atskleisti savo charakterius ir parodyti savo galimybes, ką galima padaryti su plaukais ir bendru įvaizdžiu. Visi darbai yra labai skirtingi, iš karto matosi nuotaika, kryptis, kirpimo charakteris. Juk kiekvienas kirpėjas turi savo matymą ir ši fotosesija tai labai atskleidė. Matydami savo kolegų darbus nuotraukose, galime nesunkiai atskirti, kur yra kieno darbas. Tai kaip žmogaus parašas ar vizitinė kortelė, jo prisistatymas“,- sako Valerijus.

Žmonės ateina ieškodami kažko naujo. Tačiau kirpėjas neslepia, kad ne visi gali sau leisti vaikščioti taip, kaip matome per kolekcijų pristatymus. Ir šypteli: „Klausimas, kiek tu pats gali sau leisti eksperimentuoti? Tų minčių gimsta nuolat, dėl to aš išsilieju kurdamas savo kolekcijas.“ Anot Valerijaus, kiekvienas meistras turi išmanyti savo darbą. „Aš nieko neišmanau apie automobilius, bet kai nuvarau mašiną į auto servisą, visiškai jį patikiu meistrui. Taip ir čia – jei žmogus čia atėjo, vadinasi, jis tavimi pasitiki.“

„Ši fotosesija - tarsi atvirutė, įžanga to, kas bus parodyta mano kolekcijos pristatyme gegužės mėnesį. Ji vadinsis „Never say never“. Norėjau pasakyti, kad mes niekada nežinome, kas yra žmogus, sėdintis šalia, kas yra tavo kaimynas ar tavo draugas. Pademonstruoju žmones, jų santykius. Norėjau parodyti žmonėms, kad koks iš tiesų skirtumas, kas, su kuo ir kaip miega. Mes iš tiesų niekad nesužinosime, geriau būkim savimi, nekapstykime ir nemėtykim purvo“,- sako Valerijus.

Manto modelių įvaizdį padėjo pradedančioji dizainerė Kristina Valančiūtė. Jo simbolika – „apibėgę“ juodi akiniai, lūpos.

„Savo darbe norėjau atskleisti penkis žmogaus pojūčius. Vienas modelis turi lūpas, kitas – akis, norėjau parodyti, kad galima įvaizdį apjungti su žmogaus pojūčiais, išreikšti juos vizualiai.“

Andrius fotosesijoje pateikė klasikinio modernizmo variantus, kvepiančiais sentimentais vaikystei. Spalvingi drabužiai, dekoruoti Lego kaladėlių detalėmis, ir atitinkamai padykusios šukuosenos.

„Modeliuojant kirpimą ir šukuoseną, idėja gimsta savaime, priklausomai nuo šukuosenos „aplinkos“. Pažvelkite, šiuo atveju tai yra neįpareigojančios Lego kaladėlės, žaismingų spalvų drabužiai, įvairūs priedėliai ir nuotaika. Paprasta“,- dalijosi mintimis Andrius.

Vytui imponuoja japoniški animaciniai filmukai ir jų herojai, tas atsispindi ir sukurtose šukuosenose.

„Norėjau padaryti tai, ko dar esu nedaręs. Viskas tarsi surinkta iš gabaliukų, apdorota viduje ir paleista į išorę“.

Evelina pristatė du kontrastingus modelius – spindinčią auksu merginą ir modelį su juodai dažytu veidu.

„Auksinę merginą norėjau pateikti kaip paukštės įsikūnijimą. Tai sugretinimas su gamta. Juodai baltas modelis simbolizuoja nekaltumo sindromą, slepiamą po šiurkščia kauke. Juk mes slepiame savo baimes ir vaidiname kažkokius vaidmenis“,- sako Evelina.

www.DELFI.lt
 
28
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Stilius

Madingiausia rudens avalynė alsuoja roko ritmais (12)

2014 rugpjūčio mėn. 29 d. 11:26
Madingiausia rudens avalynė alsuoja roko ritmais
DELFI montažas
Rudens avalynės madą šiemet užvaldo iš devinto dešimtmečio sugrįžtantis grandžo (angl. grunge) stilius. Grubios formos, nelygus padas, elegantiškos aukso spalvos sagtys ir dygsneliai – šį sezoną dizaineriai siūlo pasitikti vyriškai moteriškoms. Pristatome pagrindines tendencijas, padėsiančias stilingai pasitikti rudenį.

Ant galvų - garsių žmonių portretai (3)

2014 rugpjūčio mėn. 28 d. 14:59
Portretai ant galvų
AOP nuotr.
Miguelis Rosasas iš Molino (Ilinojaus valstija, JAV) kirpyklos „New Style Barbershop“ išgarsėjo savo šukuosenomis. Pasitelkęs kirpėjo įrankius – skutiklį, žirkles ir šukas jis „nutapė“ ant galvų daugybės garsių žmonių portretų: Mahatmos Gandhi, Nelsono Mandelos, Kermit The Frog, Steve‘o Jobso, Kanye Westo ir kitų, skelbia „All over press“.

Madingos spalvos rudeniui (7)

2014 rugpjūčio mėn. 27 d. 00:01
Svarbiausios pozicijos naujajame sezone priklausys raudonai spalvai. Raudona kaip ugnis, kaip kraujas ar aistra. Žinokite, kad raudona – tai nauja juoda ir metas prie to jau priprasti.

Mados tendencijos: ką reikia įsigyti naujam sezonui (11)

2014 rugpjūčio mėn. 25 d. 18:12
Milane, Paryžiuje, Niujorke ir Londone praėjusios mados savaitės padiktavo pagrindines 2014-2015 metų rudens ir žiemos sezono tendencijas. Naujame sezone dizaineriai ne primeta kokias nors madas, o siūlo rinktis tai, kas tinka konkrečiai jums.

Pristatomas naujas mados leidinys vaikams (4)

2014 rugpjūčio mėn. 21 d. 11:03
Pristatomas naujas mados leidinys vaikams
M.Požerskytės nuotr.
„Mūsų mama yra didžiausia mada“, – taip mados apibrėžimą išpyškino pirmo lietuviško žurnalo apie vaikų madą pagrindinio interviu herojės. Lietuvoje garsios mados pasaulio moters (kokios – sužinosite atsivertę naujo žurnalo puslapius) dukrelės dvynės per kelių valandų pokalbį ir fotosesiją atvėrė komandai kitokius šio, rodos, kasdieniško pasaulio rakursus.