Iki 16 ir vyresniems

 (5)
Jaunuoliškas bumas- taip galima pavadinti tai, kas šiandien vyksta madoje, kine, muzikoje. Ant podiumų karaliauja 60-tųjų mergaitės- paauglės Tviggi įvaizdis. Nauja herojė- jauna, seksuali, sėkminga. Tokia, kaip Britney Spears arba Kristina Agilera. Tačiau kaip pajaunėti toms, kurioms jau ne 20? Lengviausia - makijažo pagalba.
“Merginos nori linksmintis” (Girls just wanna have fun),- 80-aisiais dainavo Sindi Loper. Šis nesudėtingas priedainis aidi ir šiuolaikinėje madoje. Maža suknelė babby doll stiliaus- Gucci, Dolce & Gabbana, Lawrence Stelle kolekcijų uogelė.
Merginos dažosi

Šį rudenį Džonas Galjano pristato naują Gallian’os Girl drabužių ir aksesuarų liniją: prigludusias, įstrižai kirptas sukneles, džinsus ir seksualias skraistes nuo lietaus galima nusipirkti net per Internetą. Net stori blizgantys žurnalai dabar išleidžiami paaugliams- JAV išleidžiamas jau trečias Vogue Teens numeris, o visažisto Bobbi Braun knyga Teenage Beauty (“Grožis paaugliams”) JAV tapo praeitų metų bestseleriu.

“Jaunuoliškoje manijoje” lengva įžiūrėti socialinę potekstę. Net atsirado naujamadiškas terminas kidult (iš angliškų žodžių kid- vaikas ir adult- suaugęs). Tai trisdešimtmečiai- keturiasdešimtmečiai “berniukai” ir “mergaitės”, kurie niekaip nenori suaugti. Jie su malonumu perima savo vaikų kaprizus, žaidžia su žaislais ir seka jų mada.

Moteris dažosi

“Dvidešimtmečiai biznesmenai, milijonus uždirbę kompiuterinių technologijų pasaulyje, drabužių pagalba stengiasi pabrėžti savo reikšmingumą ir rimtumą,- mano amerikiečių dizaineris Maiklas Korsas.- O vyresnioji karta, priešingai, siekia “pasistūmėti”, kad suspėtų su jaunimu. Dabar įvairaus amžiaus moterys velkasi priglundančias kelnes ir palaidines, trumpas sukneles, odines striukytes”.

Iš tiesų, kiekviename mūsų gyvena paauglys, kuris svajoja nors kartais pamiršti visas suaugusiųjų problemas. Tegul tai pasireiškia šokiais iki ryto, džinsais, blizgančiu makijažu bei cukriniais - rožiniais lūpų dažais. Produkciją, skirtą jaunimui arba tiems, kas nori atrodyti jaunatviškai, gamina praktiškai visos kompanijos. Juk tie, kam šiandien dvylika- šešiolika metų, rytoj taps pagrindiniais jos vartotojais.

Mergina geltonais plaukais

Jaunimo kosmetika - tai ne tik “žaismingi” rūgštinių atspalvių dalykėliai, supakuoti į liuminescencinį- neoninį plastiką. Mergautinio šarmo turi tikros prabangos priemonės. Šios priemonės, nekeičiant savojo stiliaus, moterims leidžia atrodyti jaunesnėmis. Christian Dior, Helena Rubinstein, Shiseido makijažo rudens - žiemos kolekcijos - tai švelnūs mergautiniai atspalviai ir drąsūs dažų deriniai: šešėliai, skaistalai ir blizgesys lūpoms saldžiai kvepia vaisiais ir ledinukais.

Kompanijos Givenchy meno direktorius pagal makiažą ir spalvą Nikola Dežen sako, kad kolekcijoje Prisme Miroir jis įgyvendino savo svajonę: “Turėjau tikslą- padaryti veidą ryškų ir spindintį, o juk anksčiau mes siekėme natūralaus matinio efekto. Paėmiau spalvotus pieštukus ir ėmiau piešti ant didelių popieriaus lapų. Norėjau, kad moterims susidarytų įspūdis, kad jos taipogi gali be galo žaisti su įvairiais pudros ir skaistalų atspalviais”.

Mergina

Šiuolaikinė kosmetikos mada daugiafunkcinių priemonių ėmėsi sekdama jaunimo kultūrą. Vienas blizgantis kremas pakeičia ir lūpų dažus, ir šešėlius, ir skaistalus, vadinasi, nereikia leisti pinigų šiai visai kosmetikai. Be to, juo labai paprasta naudotis - galima tepti net pirštais.

Jaunystė turi ne tik savo spalvą, bet ir savo kvapą. Vasarą pasirodė iš karto net keletas jaunatviškų aromatų: Emporio Armani White, Eau de Cartier, Ralph Lauren. Jie visi skirtingi, bet vienodai lengvi ir energingi.

Mergina

Net klasika gyvena antrą gimimą: Chanel Namai šį mėnesį pristato naują aromatą Coco Mademoiselle. Jį sukūrė Žakas Polže, kuris prieš penkiolika metų sukūrė Coco. Abu aromatai priskiriami rytietiškiems, turi bendro, bet tuo pačiu visiškai nepanašūs. “Įdėjęs vanilės ir baltojo muskuso gaidelių Žakas pajaunino Coco,,- sako Lauri Palma, kompanijos viceprezidentas parfumerijai.- Kvapas seksualus, kaip ir anksčiau, bet gaivesnis ir šiuolaikiškesnis. Ir jis nėra kaip Diet- Coco arba Coco- Light!”

Žinoma, nereikia visko suprasti paraidžiui. Lūpų blizgesys rūgštinėje tūbelėje, melsvai žalsvi šešėliai ir karamelinis aromatas nepanaikins jums dešimties metų. Tačiau jums garantuota gera nuotaika ir optimizmas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Stilius

Tarptautinius apdovanojimus skinančiai jaunajai dizainerei rūpi ir planetos likimas (1)

Tarptautinio konkurso „A’Design Award and Competition“ bronzos laimėtoja vilnietė Kristina Sviderskaitė, susidomėjusi Kaunu kaip „Europos kultūros sostine 2022“ (KEKS), nusprendė čia pristatyti naujausią savo kolekciją.

Tinkamiausi šortai kiekvienam figūros tipui (1)

Kokia vasara be šortų? O jų pasiūla didžiule, kartais net sunku išsirinkti. Stilistai purewow.com pataria, kokie šortai tinka pagal jūsų figūros tipą.

Aukcione „Christie`s“ dirbanti lietuvė: tenka prisiliesti prie pačių rečiausių daiktų (1)

Vertingiausi meno kūriniai, juvelyrika, antikvariniai baldai – didžiausiame pasaulio aukcione „Christie`s“ dirbanti lietuvė Neringa Riškutė su tuo susiduria kasdien.

Pinigai – jaunavedžių geidžiamiausia dovana: kaip šiuos originaliai įpakuoti? (3)

Gavote kvietimą į artimų draugų vestuves, kuriame, be kitų šventės detalių, subtilia forma užsiminta, jog su dovana persistengti nereikėtų: užtenka, jog ši tilptų… vokelyje.

TOP 3 madingiausi šios vasaros įvaizdžiai (1)

Dryžiai, apnuoginti pečiai, gėlių siuvinėjimai, akį traukiančios detalės ir kaip niekada sodrios spalvos – tai pagrindiniai stiliaus akcentai, lydėsiantys jus kiekviename šios vasaros žingsnyje.