Kaip tik „Mados infekcijos" festivalyje ji ir parodė pirmąją „Lt-Identity" kolekciją, naujai interpretuojančią žinomus bei kuriančią naujus lietuviško tapatumo ženklus.

Šiame „Mados infekcijos" festivalyje kūrybinė grupė savo kolekcijoje „Budėk" kvietė mėgautis dviejų kultūros sluoksnių žaismu: visada praktišką ir pilną judėjimo sportinį stilių sujungė su tautiniu romantizmu. Patogūs, praktiški audiniai derinami su tradiciniais lietuviškais audiniais - vilna, linu - taip gimsta intriga ir išskirtinumas. „Budėk" ragina būti budriam ir madingam tautiniais motyvais.

Kuriant šią kolekciją, dizaineres įkvėpė lietuviško karpinio tradicija. Karpiniai perteikti šiuolaikine technika: grafinis tradicinės ornamentikos sprendimas derinamas su šiuolaikinėmis vizualinėmis bei estetinėmis formomis.

Šios kolekcijos dizainerės - Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė, grafinis dizainas - Linos Sasnauskaitės, kurti karpinių seriją padėjo menininkas Darius Laumenis. Nuo pat susikūrimo pradžios „LT - Identity" projektas ieško naujų Lietuvos piliečių tapatumo taškų, aktualių bei savų pirmiausia patiems lietuviams. Tapatumas įvairiais aspektais - viena dažnesnių problemų, nagrinėjamų šiuolaikiniame mene, moksle ir kitose viešose erdvėse.

"LT - Identity" kūrybinė komanda, analizuodama esamą kultūrinę Lietuvos piliečių patirtį, siekia ieškoti naujų tautinių simbolių, šiuolaikinių tapatumo ženklų, kūrybiškai ir šmaikščiai juos interpretuoti bei formuoti pozityvų ir sveiką Lietuvos piliečių požiūrį į save.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją