Abu dizaineriai tvirtina, kad dirbti kartu nebuvo sunku, nes atitiko jų požiūris į darbą. Kūrėjai prisipažįsta nenorėję vienas kito varžyti, kiekvienas turi savo subtilybių, kurias nori parodyti, tad kolekciją derino vienas prie kito per pusę. O bendra abiem yra tai, kad ir Diana, ir Balys mėgsta ypatingas tekstūras ir siuvinėjimą, tad ir žiūrėti į juos reikia iš labai arti ir įdėmiai.

„Pas mane daug tekstilinio sprendimo, ne vien tik gera konstrukcija ar grynas siluetas; pas Balį – ne vien tik gera forma, bet ir dekoras, kai sudedi, matai augimą nuo apačios į viršų. Taigi kaip rūbas be avalynės nieko nereiškia, taip ir avalynė be rūbo“,- sako Diana.

Dizaineriai pristatė 17 skirtingų charakterių modelių - nuo ramių tarsi bundantis pilkas rytas iki išraiškingų ir drąsių tarsi sodrus vakaras. Kolekcija skiriama moteriai-raganai gerąja prasme – brandžiai, stipriai, savarankiškai ir gražiai savo vidumi. D.Stankevičienės draugės poetės Birutės Lenktytės teigimu, raganos į kolekciją įsiprašiusios pačios.

„Tai buvo labai mistiškas dalykas. Visa idėja jau buvo, medžiagos buvo, bet nesisekė suformuluoti žodžių, kurie nusakytų kolekciją. Tada daviau Dianai Taro kortas ir liepiau ištraukti tą, kuri apibūdina jos kolekciją. Kai korta buvo ištraukta, pavadinimas gimė per 5 sekundes“,- pasakoja B.Lenktytė.

Ir tuojau poetiškai paaiškina visą raganų klasifikaciją. „Raganos yra dvejopos: tai susitraukusios bobutės, kurios yra tamsios kaip naktis, kaip delčia, sukaupusios visą savo išmintį; ir tokios, kurios yra pačiame savo žydėjime – tokios, kaip mėnulio pilnatis. Brandžios visomis prasmėmis – kūrybine, energetine. Tai moterys, kurios turi viską ir gali tuo dalintis. Stiprios, savarankiškos, gražios savo vidumi. Jos bet kaip atrodydamos visuomet bus dėmesio centre. Joms visi vyrai yra po kojomis…”

Balys Kazakevičius pritariamai linkteli - be batų kolekcijos nėra, kaip ir be vyro nėra moters. Ir prisipažįsta, kad jo kolekcijai atsirasti irgi padėjo moteris.

B.Kazakevičius, jau daug metų kuriantis avalynę pagal individualius užsakymus, sako mėgstantis neįprastas technologijos ir medžiagas, su kuriomis sunku dirbti. „Mano credo yra kruopštumas ir detalių, jungčių, aplikacijų sudėtingumas“,- teigia dizaineris, į kurį stiliaus patarimų kreipiasi ne vienas drabužių dizaineris ar stilistas o jo kurtą avalynę dėvi krepšininkai ir scenos įžymybės.

Balys apgailestauja, kad Lietuvoje batsiuvio vardas nėra garbingas ir jam juokais priskiriamos visos blogybės - blogai daro – šiaučius, keikiasi – vėl kaip šiaučius. Tačiau elegantiškas dizaineris neigia šias liaudies priskiriamas nuodėmes ir sako, kad taipogi nėra ir basas, kaip teigia liaudies posakis – dėvi tik savo pagamintą avalynę, o perka nebent sportinius batelius.

Diana Rūta Stankevičienė – viena žinomiausių vaikų mados kūrėjų Lietuvoje. Galbūt tai yra viena iš priežasčių, kodėl ji neretai ryžtasi įdomiems ir netradiciniams eksperimentams bei kūrybiniams žaidimams. Ko gero plačiausiai nuskambėjęs projektas – 2001 m. pabaigoje pristatyta vakarinių šlepečių kolekcija „Šlepetės, aš ir vynas“. Publikos dėmesį patraukė įdomi prabangių vakarinių šlepečių idėja, o vienas šios kolekcijos modelis net pakliuvo į Lietuvos rekordų knygą kaip didžiausia Lietuvoje sukurta šlepečių pora.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)