„Didėja“ organizatoriai galėtų įvardinti, ko tikrai reikia lietuviško dizaino bestselerio sukūrimui. „Šiandien svarbu kalbėti ne apie Lietuvos kūrybinio potencialo buvimą ar jo nebuvimą, bet jaunųjų dizainerių ir gamintojų gebėjimą užmegzti konstruktyvų ir rezultatyvų dialogą.

Gamintojai turi suprasti dizaino teikiamą pridėtinę vertę ir perspektyvas, pagal rinkos poreikius formuoti užduotis, o jaunieji dizaineriai jas tiksliai suprasti ir pasiūlyti kokybiškus, inovatyvius dizaino sprendimus“, - sakė R. Valušytė.

Ji įsitikinusi, jog šis projektas dizaineriams - tarsi saugi žaidimų zona, kurioje jie gali pasitikrinti savo kūrybingumą ir kompetencijas. Kita vertus, gamintojai gali sulaukti gerų dizaino idėjų, kurias realizavę gaus apčiuopiamą komercinę naudą. Šiemet vienas iš „Didėja“ projekto partnerių trikotažo gamintoja UAB „Garlita“ tarptautinėje parodoje „OutDoor Friedrichsafen“ jau pristatė jaunųjų dizainerių sukurtus trikotažo gaminius.

Pasak paradavimų vadovės Ritos Norvilienės, gaminių prototipai sulaukė pagyrimų kaip inovatyvūs ir puikios kokybės. „Jaunimas turi puikių pirminių produkto idėjų, tačiau reikia dar daug dirbti, kad ta idėja būtų realizuota iki serijinio produkto. Žinios, kurias gauna jaunieji kūrėjai bendradarbiaudami su gamintoju, yra didžiausia projekto teikiama nauda dalyviui. Šis projektas tai investicija į ateities kūrėjus, o kartu- ir galimybe užmegzti profesinius ryšius, išsiugdyti perspektyvius darbuotojus įmonei”,- teigė  UAB „ Garlita“ pardavimų vadovė Rita Norvilienė.

NAUJI PARTNERIAI PADĖS DIDĖTI

Nors pradžioje projekto pavadinimas labiau siejosi su žodžių junginiu „dizaino idėja“, organizatoriai neabejojo, jog anksčiau ar vėliau pavadinimas atitiks ir tikrąją pavadinimo reikšmę - eiti didyn, augti. Šiais metais projektui milžinišką postūmį suteikė nauji partneriai – Kauno technologijos universiteto Dizaino centras bei technologijų ir inovacijų parkas „Technopolis“. KTU universitetas žinomas kaip tarptautinius standartus atitinkantis mokslo ir inovacijų universitetas, o mokslo ir technologijų parkas „Technopolis” projektą palaikys solidžia verslumo skatinimo ir organizacine patirtimi.

R. Valušytė ypač džiaugėsi, jog prie šio projekto prisijungė ir strateginis KTU Dizaino centro partneris – dizaino organizacija iš Italijos „Design Library“. Milane įsikūrusios organizacijos įkūrėjas ir vadovas Lorenzo Piazzi pats atvyks į Lietuvą jauniesiems dizaineriams pravesti kūrybines dirbtuves. Jų tikslas – padėti dizaineriams patobulinti pirmines dizaino idėjas. Bendradarbiaujant su „Design Library“ sėkmingiausius „Didėja“ projektus jau ateinančiais metais planuojama pristatyti ir svarbiausiame pasaulyje dizaino renginyje – Milano dizaino savaitėje.

SKELBIA NAUJŲ DIZAINO IDĖJŲ KONKURSĄ

Projekto „Didėja“ internetiniame puslapyje jaunieji dizaineriai jau gali rasti naujas gamintojų pateiktas projektavimo užduotis šių metų rudens etapui. Pagrindinis projekto tikslas nesikeičia – ne tik sukurti, bet ir pagaminti stilingų, nebrangių ir įdomių produktų prototipus. Po susitikimo su gamintojais ir pirminių idėjų paruošimo planuojama surengti bendras kūrybines dirbtuves, kuriose gamintojai ir dizaineriai toliau diskutuos ir tobulins įdomiausias ir perspektyviausias dizaino idėjas. Ir kas žino, galbūt būtent tarp jų bus ta, kuri virs nauju lietuviško dizaino bestseleriu. Ir ne tik Lietuvoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)