Šviesos terapija

Tiems, kas nutars savo gyvenamąjį būstą pagyvinti šviesos pagalba, neverta ieškoti tam tikrų žinių apie spalvų psichologiją. Spalvos kalba tarptautinė, nes vaizdinis susijaudinimas perduodamas aplenkiant sąmonę, nuo akies vegetatyvine nervų sistema į mūsų nervų sistemos smegenis- “valdymo centrą”.
Šviesos terapija

Šviesos terapijos pagrindai senovės Indijos ir Kinijos gydytojų dėka buvo padėti dar IV - III tūkstantmetyje prieš mūsų erą. Spalvotą šviesą, išgautą gamtinių mineralų spalvotų kristalų pagalba, jie sėkmingai naudojo daugelio susirgimų gydymui ir profilaktikai.

Šviesa

Pavyzdžiui, žinoma, kad raudona šviesa sukuria aiškiai išreikštą psicho-stimuliuojantį efektą, aktyvina praktiškai visų organizmo organų ir sistemų veiklą bei sukelia “energijos išeikvojimo” būseną. Jos stimuliuojantį poveikį rekomenduojama naudoti gydant širdies, kraujagyslių, inkstų, žarnyno ligas, kilusias išsekus ir nusilpus.

Oranžinė padeda stiprinti visą organizmą, aktyvina fizinę ir intelektualinę veiklą, inkstų šalinimo funkciją, storojo žarnyno peristaltiką. Geltona ir žydra švelniai stimuliuoja, didina darbingumą, gerina nuotaiką, aktyvina skrandžio, kasos, žarnyno veiklą, sąlygoja tulžies išsiskyrimą ir mažina rūgštingumą.

Šviesa

Žalia šviesa kartu ir gaivina, ir ramina. Kaip svarbiausios reakcijos į šią šviesą nurodomos relaksacija, širdies ritmo normalizavimas, kraujagyslių spazmų sumažėjimas. Žydra veikia taip pat, kaip ir geltona: didina fizinį ir intelektualinį aktyvumą, balansuoja stabdymo ir susijaudinimo procesus.

Mėlyna sukelia didėjantį mieguistumo jausmą, mažina darbingumą ir tuo pačiu nuteikia taikiai. Ši šviesa ypač tinka meditacijai. Violetiniai spinduliai žmogui sukelia laukimo būseną kažko nepaprasto, paslaptingo, lydimą fizinės veiklos stabdymo, dirglumo sumažėjimo. Pastebėta, kad ši šviesa ypač patinka vaikams, kurie tiki burtininkais.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Namai

Patarimai, kaip pasirūpinti vaikų mityba kelionės metu

Tiek planuojant atostogas, tiek jau atostogaujant vaikų mityba kelia nemažai klausimų tėvams – keičiasi aplinka, dienos režimas, taip pat ir maistas. Vieni mažyliai noriai išbando naujus skonius, o kiti pokyčius pasitinka protestu prieš siūlomą maistą – ką daryti tėvams, kokių taisyklių laikytis?

Atvirai apie motinystę: ji apnuogina ir pačius geriausius, ir bjauriausius moters bruožus (5)

Taip, kartais aš pasakoju apie motinystę be pagražinimų, be apgaulės, nepostringaudama, jog tai, atseit, begalinis nesiliaujantis pasitenkinimas ir malonumas. Nes tai ne malonumas, o milžiniškas darbas.

Psichiatras: vaikai turi kelti rūpesčių, o ne ramiai naršyti internete (1)

Jaunajai kartais vis sunkiau sutelkti dėmesį, daugėja hiperaktyvumo atvejų. Švietimo sistema turėtų prisitaikyti prie kintančio gyvenimo ir stengtis išsaugoti psichologinį intelektą, itin veikiamą virtualios erdvės, LRT RADIJUI sako psichiatras psichoterapeutas Raimundas Alekna.

Specialistai: vaikai tampa vis silpnesni, juos sudominti sportu – iššūkis (8)

Prieš dešimtmetį vaikų fizinis išsivystymas ir sugebėjimai buvo geresni, o dabar regresuoja, sako specialistai. Tam, kad vaikai nuspręstų, kokiu sportu užsiimti, jiems siūloma išbandyti kuo daugiau būrelių.

Ar galima pergirti vaiką? (3)

Jeigu be saiko ir neteisingai girsite – gali iškilti auklėjimo problemų.