Tačiau labai dažnai įsivaizduojamas atostogų romanas yra daug karštesnis nei realybėje.

Somatinė psichologė ir sertifikuota sekso terapeutė Holly Richmond sako, kad prieš neriant stačia galva į nuotykius, derėtų nepamiršti kelių lengvų priemonių. Jei svarstote apie seksą su žmogumi, su kuriuo ką tik susipažinote, neskubėkite, rašoma womenshealthmag.com. Prieš sutikdami susitikti tik dviese, patikrinkite jo (jos) socialinių tinklų paskyras.

„Tai darykite atvirai, pasakydami, pavyzdžiui, „Norėčiau patikrinti tavo puslapį „Facebook“ arba „Twitter“ svetainėje ir pažiūrėti, ką mes turime bendro, – pataria H. Richmond. – Jei nieko neslėpsite, jis arba ji negalvos, kad jūs šnipinėjate. Jei paskyroje rasite kažką, kas kels jums nerimą, jokiais būdais niekur neikite su tuo asmeniu tik dviese.“

Antras dalykas: nebijokite paklausti naujojo potencialaus partnerio, kada jis arba ji paskutinį tikrinosi sveikatą (dėl lytiškai plintančių ligų) ir ar po to yra turėjęs (-usi) intymių santykių. Paprastai žmonės, kai būna užklupti nepasiruošę, sunkiai nuslepia tiesą. Klausykite savo intuicijos, jei kyla įtarimų, kad jis arba ji su jumis nesąžiningas (-a). Nereikia nė sakyti, kad bet kokiu atveju reikia naudoti prezervatyvą – kad ir ką naujasis (-oji) pažįstamas (-a) sakytų apie lytiškai plintančias ligas.

Instrukcijas pateikėme, o dabar pasidalinsime keliomis istorijomis apie atostogų seksą, kuris baigėsi nekaip.

„Sundance“ filmų festivalyje susipažinau su stulbinamo grožio modeliu vardu Brittany. Jos juokas buvo užkrečiamas, o akys šelmiškos, ir buvo matyti, kad vienintelis dalykas, ko ji nori – išlaisvinti savo laukinę prigimtį. Mes išėjom iš vakarėlio ir nuėjome į mano viešbučio kambarį, kur iš karto įšokome į sūkurinę vonią. Ji pradėjo grūstis mane į save be prezervatyvo. Aš bandžiau protestuoti, bet ji pasakė, kad yra švari, todėl nereikia nerimauti. Aš jai nusileidau ir mes aistringai ir garsiai pasimylėjome. Ko gero mus girdėjo visos kaimyniniuose kambariuose apsistojusios šeimos. Po to, kai mes vėl važiavome į vakarėlį, ji prisipažino, kad yra užsikrėtusi herpesu. Aš vos neįvažiavau į medį. Paklausiau jos, kodėl ji melavo, kad niekuo neserga, ir ji į tai atsakė: „Na, dabar man nėra ligos protrūkio...“ Po to tikrinausi keturis kartus per šešis mėnesius. Man nieko nerado, bet laukti rezultatų buvo tikra kankynė.“ – Edgaras, 24 m.

„Kartą Santorinyje susipažinau su vaikinu, kuris buvo aukštas ir gražus, bet visai nekalbėjo angliškai. Tačiau juk tai visiška smulkmena, ar ne? Kaip ten bebūtų, kai iki vėlumos pasilinksminome klube, jis mane nusivežė į paplūdimį konkrečiam tikslui. Tai buvo nevykusi mintis, juo labiau, kad paplūdimys buvo ne smėlėtas, o akmenuotas. Realiai mes mylėjomės ant didelio akmens. Jis turėjo vieną iš tų mažyčių europietiškų automobilių, kuriuose nėra vietos, tad jame netilpome. Žodžiu, atmosfera įkaito, ir kai jis įsiskverbė, ir aš nulėkiau nuo to riedulio, nusibrozdinau visus kelius, visur buvo kraujas. Kadangi buvo tamsu, jis nematė mano nubrozdintų kelių, jis tik matė mane atsiklaupusią ir bandė užbaigti ką pradėjęs. Turėkite omenyje, kad jis nekalbėjo angliškai, o tamsoje nesimatė rankų gestų, todėl negalėjau jam paaiškinti, kad patyriau traumą ir man nebe seksas galvoj. Galiausiai jis kažkaip tai suprato, aš su juo skubotai atsisveikinau, kaip maniau, visam laikui. Deja, kitą dieną paaiškėjo, kad jis mūsų grupės gidas. Ech, Santorinis...“ – Jennifer, 29 m.

„Kai studijavau užsienyje ir gyvenau Ispanijoje, nuėjau į pasimatymą su Madrileno. Mes nuėjome į jo namus aiškiam reikalui. Aš net susitikau jo seserį kai atėjau į butą ar kai iš jo išėjau, nebepamenu. Jis palydėjo mane į traukinį ir paprašė patikrinti, ar viešbutyje, šalia kurio mes stovėjome, yra cigarečių automatas. Grįžusi jo neberadau. Pagalvojau – tai keista. Ir tada supratau. Patikrinusi piniginę pamačiau, kad dingo 300 eurų grynųjų. Vėliau susitikau su savo drauge ir jos tėčiu išgerti kokteilių, viską jiems papasakojau, o jie pasakė: „Na ką, brangioji, už gėrimus mokėsime mes“, – Alexa, 31 m.

„Buvau draugo vestuvėse užmiesčio viešbutyje netoli Londono. Prie mano stalo sėdėjo graži mergina, su kuria visą laiką flirtavau. Ten sutikau kitą merginą, kurią pažinojau kaip labiau mėgstančią nuotykius ir ne tokią neprieinamą. Labiau link vakaro, po daug taurelių trumpam užlipau į viršų su antrąja mergina. Po visko mes susitvarkėme ištaršytus drabužius ir grįžome atgal į šventę. Atsisėdau prie stalelio šalia pirmosios merginos, vėl pabandžiau su ja flirtuoti, o ji pasakė: „Visas tavo veidas aplipęs blizgučiais“, – Lawrence‘as, 37 m.

„Kartą Kvala Lumpūre susipažinau su vaikinu iš Anglijos. Mes pajutome didelę abipusę trauką, gėrėme ir šokome bare. Jis parsivedė mane pas save, ir gal valandą mane malonino oraliniu būdu. Tikrai nesiskundžiau. Tada atėjo laikas jam atsilyginti tuo pačiu. Tik pradėjau savo įgudusius judesius, ir staiga po kokių 30 sekundžių išgirdau, kaip jis knarkia. Nereikia nė sakyti, kaip tai paveikė mano pasitikėjimą savimi“, – Gabrielle, 29 m.

„Atostogaudama Puerto Valartoje susipažinau su karštu kanadiečiu vaikinu. Po to mes beveik metus palaikėme santykius per atstumą. Jis buvo geriausias meilužis iš visų, kuriuos esu turėjusi, ir aš vis grįždavau į Puerto Valartą pas jį. Kai aš atvažiuodavau, mes visada gyvendavome viešbučiuose, tarsi būtų mini atostogos. Po metų aš gavau laišką nuo jo draugės, su kuria jis kartu gyveno, ir apie kurios egzistavimą aš nė nenutuokiau“, – Meagan.

„Viešėdama Ispanijoje, įsižiūrėjau vaikiną, kuris atrodė kaip modelis, ir mane jis labai sužavėjo. Vis dėlto galutinai nepamečiau galvos, tad jis mane vadino davatka. Kartą, kai bendravome per „WhatsApp“, jam akivaizdžiai atsibodo mano atsikabinėjimai ir laužyta anglų kalba jis man palinkėjo mėgautis „nuobodžios žmonos, kuri niekada nesimyli“, gyvenimu“, – Elizabeth, 25 m.

„Lankiausi Puerto Rike ir ten sutikau mielą vietinę merginą vardu Bea. Jai buvo 24 metai ir ji buvo be galo patraukli, kaskart jai nusišypsojus, aš sutirpdavau. Mes labai greit pajutome abipusę trauką ir vieną vakarą išėjome pasivaikščioti į paplūdimį šalia viešbučio, kuriame aš gyvenau. Mes bučiavomės ir aš ją pakviečiau užeiti į savo kambarį, bet ji atsisakė ir paaiškino, kad jos tėvas nerimaus. Paklausiau, kodėl. Ji man papasakojo, kad jiedu gyvena kartu ir miega vienoje lovoje. Ji pasakė nenorinti miegoti atskiroje lovoje, nes visada norinti būti šalia tėvo. Nuėjau palikęs ją paplūdimyje“, – Nedas, 35 m.