Šio tyrimo rezultatai ypač aktualūs norintiems dirbti baruose ar stilingose parduotuvėse, nes kai kurie jų vadovai tiki, kad darbuotojų odą matomoje vietoje puošiančios tatuiruotės gali privilioti jaunesnius pirkėjus.

St. Andrews universiteto profesorius Andrew Timmingas teigia, kad tatuiruotės gali būti naudojamos ir kaip marketingo bei reklamos įrankis.

„Matomose vietose tatuiruotes turintys kandidatai gali pasirodyti patrauklūs kai kuriems viršininkams, nes yra manoma, kad tatuiruotė gali padėti sukurti gerą ir priimtiną parduotuvės įvaizdį. Tai ypač aktualu įmonėms, kurios nori prisivilioti jaunesnę pirkėjų demografiją“, – aiškino profesorius.

„Odą puošiančios tatuiruotės gali praversti darbo ieškančiam jaunimui, ypač jeigu jų reikšmė sutampa su darbovietės vertybėmis. O tatuiruotes turintys darbuotojai tuomet gali būti naudojami kaip reklamos įrankis tam tikram kompanijos įvaizdžio kūrimui“, – pridūrė ekspertas.

„Iki šiol atlikti tyrimai daugiausiai akcentavo neigiamą tatuiruočių įvaizdį, tačiau iki šiol niekas nebandė ištirti, ar tatuiruotės darbo paieškose gali pasirodyti kaip vertingas dalykas“, – apie tyrimo išskirtinumą paaiškino A. Timmingas.