Vėluoti
Į darbą derėtų atvykti bent penkiomis minutėmis anksčiau, kad užtektų laiko pasiruošti, išgerti rytinės kavos ar pasisveikinti su kolegomis.
Būti arogantiškam
Nepaisant to, kokias pareigas žmogus užima įmonėje, arogancija nepateisinama. Mandagus bendravimas ir etiketas yra darnaus kolektyvo pagrindas ir sėkmingos įmonės įvaizdžio dalis.
Diskutuoti apie darbą socialiniuose tinkluose
Neatsakinga ar impulsyviai parašyta žinutė, susijusi su darbo aplinka, socialiniuose tinkluose gali išplisti akimirksniu, negrįžtamai pridarydama žalos ne tik jos siuntėjo įvaizdžiui, bet ir tolesnei karjerai įmonėje.
Užmegzti meilės romaną
Kartais tarnybiniai romanai išsivysto į tvirtą santuokinį ryšį, tačiau nemažai žmonių, užmezgusių romaną su savo kolega ar vadovu, būna priversti palikti mėgstamą darbą.
Pernelyg atvirai kalbėti apie asmeninį gyvenimą
Nors darbe žmogus praleidžia didžiąją dienos dalį ir natūraliai jaučia poreikį bendrauti, tačiau nevertėtų kolegoms tapti atversta knyga.
Bendradarbiams nedera pasakoti apie savo intymųjį gyvenimą, finansus, apkalbinėti artimuosius, dalintis pikantiškomis savo gyvenimo detalėmis.
Tapk DELFI Gyvenimo draugu „Facebook“ ir sek naujienas ant savo sienos!