Tinkamiausia dieta

Turite keletą viršsvorio kilogramų ir norėtumėte jais atsikratyti, tačiau vis surandate dingstį pamaloninti save gardžiais kąsneliais, taip gelbėdamasi nuo streso ir nerimo? Nerandate laiko sportui arba, sakykime atvirai, jums trūksta valios? Jeigu atpažinote save iš šio aprašymo, siūlome jums pabandyti šią dietą.
PIRMASIS VARIANTAS

ANTRASIS VARIANTAS

Jūs nuolat jaučiate energijos trūkumą, dažnai patiriate stresą, mažai judate, o sportu neužsiimate visiškai. Papildomą svorį lengvai numetate, tačiau taip pat lengvai ir priaugate. Nei karto prie stalo nesėdate tuo pačiu metu, dėl darbo specifikos dažnai praleidžiate pietus ar pusryčius.

Daržovės
Daržovės

Dabar norėtumėte atsikratyti 4-5 kilogramų. Tačiau turite tiek daug reikalų, kad laiko sau nelieka visiškai. Kai vėlai vakare išsunkta ir nuvargusi sugrįžtate namo, tai sunaikinate viską, ką randate šaldytuve visiškai negalvodama apie maisto kaloringumą. Nors po to ir patiriate sąžinės priekaištus.

Efektyvi dieta: į jūsų racioną turėtų įeiti tik tie produktai, kuriuos galima pagaminti vos per keletą minučių ir pasiimti su savimi į darbą.

Iš ryto: didelė stiklinė vandens.

Vaisiai

Pusryčiams: kiaušinis arba omletas (keiskite su stikline nuriebinto pieno arba kefyro su musli pusryčiais arba avižiniais dribsniais), 30 g sūrio arba brinzos arba 50 g jautienos, 2 tosteriai, kava arba arbata be cukraus, apelsinas arba obuolys.

Pietums: jei pietaujate namuose, 100-150 g vištienos arba žuvies, salotos iš daržovių, pagardintos nedideliu kiekiu augalinio aliejaus, kefyro arba natūralaus jogurto, gabalėlis juodos duonos, bet kokie, tačiau ne per daug saldūs ir ne per daug rūgštūs vaisiai; jei valgote darbe – sumuštinis iš dviejų plonų gabalėlių duonos, keleto salotos lapų, 80 g vištienos arba jautienos, gabalėlis saldžiojo pipiro ir du šaukšteliai majonezo. Sumuštinį iš anksto pasigaminkite namuose ir atsineškite į darbą. Obuolys arba 5-6 riešutai.

Dieta

Pavakariams: arbata, geriau žalia arba vaisinė, sultys, pageidautina su minkštimu.

Vakarienei: daržovių salotos be druskos su citrinos sultimis (keiskite su vegetariška sriuba), 2 kiaušiniai (keiskite su 100 g vištienos), gabalėlis rupaus malimo duonos, stiklinė kefyro arba vaisinio pieno.

Dienos metu: vartokite vitaminus su mineralais, išgerkite ne mažiau kaip keturias stiklines vandens.

Trukmė: mažiausiai 2 savaites, optimaliausia – 4 savaites.

TREČIASIS VARIANTAS

Daržovės

Prisipažinkite, kad jūsų charakterio jokiu būdu nepavadinsi tvirtu, o valios geležine. Jums sunku atsisakyti malonumų, o gerai pavalgyti – vienas iš jų. Daug ką jūs darote dėl kompanijos – pavyzdžiui, užkandžiaujate darbe su kolegomis arba su namiškiais net ir tuo atveju, kai esate visiškai nealkani.

Nesportuojate, tačiau kartais išeinate pasivaikščioti pėsčiomis, slidinėjate, arba važinėjatės dviračiu po parką arba mišką, nueinate į baseiną, kai jūsų nuotaika gera, neatsisakote su draugais pasivaikyti kamuolį. Apetitu nesiskundžiate, kartais valgote labai skubėdami (jums kartais taip norisi greičiau išmėginti viską, kas yra ant stalo!).

Daržovės

Jūs jau mėginote laikytis dietos, tačiau greitai šio sumanymo atsisakydavote, nes neatlaikydavote tokio griežto išbandymo. Dėl geros figūros jūs pasirengę valgyti šiek tiek mažiau ir lėčiau ir neprieštaraujate išmėginti naujus maisto gaminimo būdus, kurie atitinka sveikos mitybos principus. Tačiau atsisakyti deserto – ko nors skanaus – ne jūsų jėgoms. O juk taip norisi atsikratyti įsisenėjusių kilogramų (o jų jūs turite ne mažiau nei 6).

Efektyvi dieta: ji neturi būti per daug griežta. Tiesa, svoris kris lėtai, tačiau rezultatai bus stabilūs.

Iš ryto: didelė stiklinė vandens.

Pusryčiams: avižų košė, virta ant vandens be sviesto ir cukraus arba stiklinė natūralaus jogurto, 2 tosteriai, plonai aptepti grietinėlės sviestu ir su sūriu, stiklinė kefyro arba pieno, vaisiai arba džiovinti vaisiai, arbata arba kava su krekeriu arba arbatiniu šaukšteliu medaus.

Vaisiai

Pietums ir vakarienei: daržovių salotos arba daržovių sriuba, 150 g liesos mėsos (arba žuvies, neriebios varškės arba 2 kiaušiniai), 2 gabalėliai duonos, vaisiai.

Pavakariams: kefyras, vaisinis pienas arba jogurtas.

Dienos metu: vartokite vitaminus su mineralais, išgerkite ne mažiau kaip tris-keturias stiklines vandens arba sulčių.

Trukmė: 4 savaitės, jei turite noro, po mėnesio dietą galite pakartoti.

Vaisiai ir daržovės – ištikimi norinčių numesti svorio draugai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Lietuvos vanojimo čempionato akimirkos: pirties meistrų varžytuvės (8)

Šalia Palangos įsikūrusiuose Žibininkuose šiandien vyko septintasis Lietuvos vanojimo čempionatas. Šiemet jį po savo stogu priėmė poilsio ir sveikatinimo kompleksas „Atostogų parkas“. Čempionate varžėsi penki geriausi Lietuvos vanojimo meistrai iš skirtingų regionų: Dzūkijos, Suvalkijos, Žemaitijos, Aukštaitijos, juos vertino tarptautinė komisija.

Plaukų dažai – dar vienas galimas krūties vėžio sukėlėjas (21)

Kiekviena moteris nori būti graži – faktas senas kaip žmonija. Plati šypsena, dailūs figūrą ryškinantys drabužiai, aksesuarai, o kur dar graži šukuosena... Tačiau kaip reaguotumėte sužinoję, kad už jūsų dailius plaukus sukuriančių priemonių slypi krūties vėžiu grasinančios medžiagos?

Braškės: kokias pirkti, kaip laikyti ir originaliai paruošti (3)

Mėgstamiausia vasaros uoga sugrįžo. Vasarą galima vadinti „braškių sezonu“, mat šios uogos džiugina mus iki pat rugpjūčio. Viskas, ką turime žinoti apie braškes, aprašyta womenshealthmag.com.

Blogos naujienos mėgstantiems sūrį (112)

Mokslininkai nustatė, kad sūryje yra tų pačių cheminių medžiagų, kurios aptinkamos priklausomybę sukeliančiuose narkotikuose, rašo independent.co.uk.

Tarptautinė jogos diena Lietuvoje paminėta masiškai atliekant medžio pozą (5)

Trečius metus iš eilės Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, buvo minima Tarptautinė jogos diena.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.