Tai bent biustas!

 (6)
Hantelių kėlimas nuo krūtinės stiprina ir standina krūtinės, pečių ir tricepsų raumenis. Tai efektyvesnis pratimas krūtinės raumenims, nei štangos kėlimas nuo krūtinės: jūs stumiate abiem rankom atskirai, todėl tenka labiau įtempti mažus stabilizuojančius raumenis. Šis pratimas padės pakelti krūtinę, o tuo pačiu sustiprins pečių raumenis ir tricepsus.
Žingsnis po žingsnio.

Pratimas biustui_1

1. Atsisėskite ant suolo krašto. Hantelius pastatykite vertikaliai ant klubų. Keliai sulenkti, pėdos lygiai pastatytos ant grindų.

2. Įtempkite preso raumenis ir lėtai lenkitės prie suolo, o sulenktas rankas su hanteliais pakelkite prie krūtinės. Kulnais atsistokite ant suolo krašto. Stebėkite, kad liemuo būtų prispaustas prie suolo.

Pratimas biustui_2

3. Rankas su hanteliais ištieskite virš krūtinės. Delnai į priekį, alkūnės neįtemptos, hantelių kraštai beveik susiliečia.

4. Lėtai sulenkite alkūnes kampu ir išskėskite į šalis. Pečiai turi būti paraleliai grindims.

5. Neskubėdamos grįžkite į pradinę padėtį, iškelkite rankas.

Kartai, pakartojimai ir pasunkinimas

Naujokės šį pratimą turėtų daryti 2 kartus per savaitę su tokiu pasunkinimu, po kurio raumenys pavargsta po 8- 10 pakartojimų. Pirmą savaitę darykite 1 kartą, antrą- po 2 kartus, o po to - po 3 kartus, palaipsniui didindami hantelių svorį. Rekomenduojamas pasunkinimas: 2- 10 kg kiekvienai rankai.

Patarimas

Pratimas biustui_neteisingai

Kad judesiai būtų tikslesni ir plastiškesni, virš krūtinės ant lubų pasirinkite tašką ir kiekvieną kartą stumkite hantelius jo kryptimi.

Galimos klaidos:

1. Nenulenkite alkūnių per žemai, kad netraumuotumėte pečių.

2. Nelenkite nugaros ir neįtempkite kojų, kai keliate hantelius, nes galite nugarai sudaryti per didelį krūvį.

3. Nelenkite riešų. Kad jų netraumuotumėte, plaštakas laikykite viename lygyje su dilbiu ir alkūnėmis.

Pratimas biustui_raumenys

Kokie raumenys dirba:

Tricepsai;
Priekinis deltos pavidalo;
Didysis krūtinės.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

A. Pauliukevičius paaiškino, kodėl lieknėjantiems svarbu valgyti kas tris valandas (81)

Ne paslaptis, kad nuo sveikatos priklauso darbingumas, o su juo ir profesinė sėkmė, emocinė sveikata ir net asmeninė laimė. O sveikata, pasak kultūristo, trenerio ir rašytojo Andriaus Pauliukevičiaus, labiausiai priklauso nuo mitybos.

Mokslininkė patarė, kokias vaistažoles geriausia rinkti

VDU Botanikos sodo kolekcijose gausiai žydi vaistažolės ir prieskoniniai augalai. Mokslininkai sako, kad jų gausu ir pievose, o vidurvasarį augalai sukaupia daugybę biologiškai veiklių medžiagų, todėl pataria šiuo metu žydinčių vaistažolių susirinkti žiemai.

Lietuvos vanojimo čempionato akimirkos: pirties meistrų varžytuvės (10)

Šalia Palangos įsikūrusiuose Žibininkuose šiandien vyko septintasis Lietuvos vanojimo čempionatas. Šiemet jį po savo stogu priėmė poilsio ir sveikatinimo kompleksas „Atostogų parkas“. Čempionate varžėsi penki geriausi Lietuvos vanojimo meistrai iš skirtingų regionų: Dzūkijos, Suvalkijos, Žemaitijos, Aukštaitijos, juos vertino tarptautinė komisija.

Kaip išvengti nugaros skausmo? Padės trys taisyklės (38)

Nugaros skausmas – tokia plačiai paplitusi daugelio bėda, kad jau imama laikyti norma, neišvengiama senstant organizmui. Ar tikrai tai neišvengiama? Kaip išlaikyti sveiką stuburą?

Plaukų dažai – dar vienas galimas krūties vėžio sukėlėjas (27)

Kiekviena moteris nori būti graži – faktas senas kaip žmonija. Plati šypsena, dailūs figūrą ryškinantys drabužiai, aksesuarai, o kur dar graži šukuosena... Tačiau kaip reaguotumėte sužinoję, kad už jūsų dailius plaukus sukuriančių priemonių slypi krūties vėžiu grasinančios medžiagos?
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.