Susidraugaukite su savo kūnu

Nesvarbu, ar jūsų kūnas storas ar lieknas, aukštas ar žemas, senas ar jaunas – visų formų, ūgių, amžiaus, spalvų, filosofijų, socialinių klasių ir seksualinių orientacijų moterys turi problemų, susijusių su savo kūnu. Jei kuri nors nuogumo dalis mums nepatinka, mus erzina ar atrodo nepatraukli, labai sunku jaustis patogiai, dalinantis tuo nuogumu su kitais ir patiriant malonumą, pasitenkinimą ir artumą, kurį gali suteikti seksualumas.
Susidraugaukite su savo kūnu
Ką dėl to galime padaryti? Kaip susidraugauti su savo kūnu?

Minutėlei įsivaizduokite, kad niekuomet nesate susitikę su savo kūnu. O galbūt matėte jį taisantį pagalvėles ant sofos arba apsipirkinėjant daržovių parduotuvėje. Tačiau vargu, ar tai bus tinkama pažintis.

Suraskite laiko susipažinti su savimi taip, lyg niekada nebūtumėte mačiusi savo kūno. Pasirinkite laiką, kai neturite jus spaudžiančių darbų ir galite atsipalaiduoti. Jums gali patikti su savo kūnu nueiti į keletą trumpų pasimatymų. Svarbu yra tai, kad jūs iš tiesų norėtumėte susitikti su tuo asmeniu, apie kurį tiek daug girdėjote.

Suraskite vietą, kurioje galėtumėte patogiai pabūti viena. Įjunkite atpalaiduojančią muziką, kurią klausydama gerai jaučiatės ir kuri neblaško jūsų minčių. Patogiai įsitaisykite ant sofos, lovos, fotelio ar grindų ir leiskite savo mintims ir kūnui atsipalaiduoti. Esate čia tam, kad susitiktumėte su nauju draugu, kuris jau visai šalia. Jei patogiai jaučiatės su savo pačios nuogumu, apsinuoginkite. Jei vis tik norite likti apsirengusi, užsidėkite ką nors lengvo ir malonaus kūnui.

Kai atsipalaiduosite ir leisite muzikai jus nuraminti, galvokite apie atskiras savo kūno dalis: kojų pirštus, pėdas, kulkšnis ir blauzdas. Pagalvokite, kaip jie visi sunkiai dirba, kad kas dieną jus nuveda iš vienos vietos į kitą. Gal jie ne visuomet juda taip greitai ir gracingai, kaip norėtumėte, bet jie daro viską, ką gali. Ar ne tam yra draugai? Savo mintyse judėkite kūnu aukštyn ir galvokite apie kiekvieną dirbančią jo dalį. Ką jums kas dieną padaro skirtingos kūno dalys? Ar yra kas nors, ką atsidėkodama galėtum joms padaryti? Gal karšta vonia? O gal kvepiantis aliejus po jūsų maudynės?

Negalvokite apie tai, kad kuri nors kūno dalis gražesnė už kitą. Galvokite apie tai, kaip puiku, kad jos visos čia ir yra tam, kad jums padėtų. Tačiau jos vienos to padaryti negali. Joms reikia draugo, kuris jomis rūpintųsi ir atlygintų už gerą darbą.

Kai šitaip mintimis judėsite nuo savo kojų pirštelių iki plaukų, nesivaržydama lieskite save. Švelniai, jei taip jaučiatės geriau, arba tvirtai, jei jums taip labiau patinka. Pajauskite savo odą, iškilimus ir įdubimus. Stenkitės nesinervinti dėl to, kad kažkuri dalis jums atrodo netobula. Net ir pačių žymiausių modelių nuotraukos retušuojamos. Realūs žmonės turi trūkumų, kuriuos kartais vadiname grožio žymėmis. Geriau galvokite apie tai, kaip jaučiasi jūsų kūnas. Ar jis švelnus? Tvirtas? Grubus?

Palieskite savo šlaunis ir klubus. Ištyrinėkite savo genitalijas ir išmokite jų kontūrus. Pajuskite savo pilvo iškilimą ir krūtis. Jei turite randų, pirštais lengvai perbraukite per juos ir pajuskite jų jėgą. Duokite sau minutėlę prisiminti kiekvieno jų istoriją ir pagalvokite, kokių medalių jie nusipelno.

Galbūt laikas, praleistas drauge su jūsų kūnu - jūsų draugu, bus malonus. Galbūt jūs ramiai užsnūsite arba netgi pasimėgausite stimuliuodama save. Leiskite sau šiuos malonius momentus. Galbūt kurį nors vakarą, kai gulėsite lovoje ir jausitės apsnūdusi, jūsų mintys nubėgs atgal nuo jūsų kojų prie galvos, dar kurį laiką sustodamos paflirtuoti mėgstamiausiose vietelėse. Vėl – nesijaudinkite, kaip atrodote. Sutelkite dėmesį į tai, kaip jaučiatės.

Palaipsniui galbūt pasijusite pakankamai patogiai ir prisiminsite veidrodį. Tai yra technika, kurios pagalba mes, liesdamos savo kūną, į jį žiūrime sąžiningomis akimis. Kai kurioms moterims tai yra emociškai skausminga, tačiau tai jas išlaisvina. Jei nuspręsite išmėginti, atminkite, kad tai yra dalykas, kurį turite daryti trumpomis sesijomis. Nenustebkite, jei jūsų pilvas, su kuriuo jūs taip dažnai kalbėdavote labai nemaloniai, jums pasirodys mielas kauburėlis, kurį taip malonu glostyti. Arba galbūt atrasite, kad tą sausą odą, kurią visuomet keikėte, yra be galo malonu trinti kvepiančiu kremu.

Draugystė savo kūnu yra pastovus procesas. Čia nėra daug dalykų, kurių reikėtų mokytis, o atrasti galima tiek daug. Taip, kaip nei vieno iš draugų paslapčių nesužinojote iš karto, taip pat ir jūsų kūno paslaptys atsiskleis po vieną.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Mirtį sėjusios grožio procedūros: plaukus šalino rentgenu, gerdavo arseną ir piliules su kirmėlių kiaušinėliais (10)

Žmonės dėl grožio kančioms ryžtasi nuo neatmenamų laikų. Dar senovės egiptiečiai akis dažydavo tamsiomis priemonėmis, kurių sudėtyje buvo žalingo vario ir švino. Senovės graikai ir romėnai krokodilų išmatomis tepdavo veidą ir dėdavo jų į vonią. Mūsų dienomis tepti gyvūnų išmatas ant veido vis dar populiaru, ypač Japonijoje. Istorija liudija, kad dėl gražinančio poveikio žmonės pasirengę taikstytis su puvimo kvapais, rimta žala kūnui ir akivaizdžiomis rizikomis.

Laimės hormonų terapija – efektyvus būdas atsikratyti priklausomybių (9)

Tradicinei Rytų medicinai priskiriama akupunktūra efektyviai taikoma ir moderniose klinikose, pavyzdžiui, ausų arba aurikuliarinė akupunktūra padeda atsikratyti priklausomybių: alkoholizmo, rūkymo, lošimo, valgymo sutrikimų, gerokai palengvina sunkiųjų narkotikų abstinenciją.

5 paprasti pratimai, kurie padės atsikratyti pėdų skausmo

Žmogaus kūno kaulai yra vieni su kitais sujungti, todėl nieko keisto, kad vienoje vietoje jaučiamas skausmas gali netrukus sukelti problemų kitose kūno vietose. Pavyzdžiui, skausmas pėdoje greitai gali sukelti skausmą visoje kojoje.

Kiaušidžių vėžys: kaip jį atpažinti? (8)

Didžiojoje Britanijoje beveik pusė moterų, sergančių mirtinai pavojingu kiaušidžių vėžiu, pas šeimos gydytoją (angl. general practitioner, toliau – GP) apsilanko mažiausiai tris kartus prieš tai, kai liga joms pagaliau diagnozuojama.

Nemokamos sveikatos patikros programos. Ar žinote visas? (6)

Šiuo metu pacientams siūlomos šešios nemokamos prevencinės sveikatos patikros programos, finansuojamos Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis. Ir nors dauguma lietuvių į gydytojus kreipiasi tik susirgę, bent šiems tyrimams neturėtų likti abejingi.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.