Susidraugaukite su savo kūnu

Nesvarbu, ar jūsų kūnas storas ar lieknas, aukštas ar žemas, senas ar jaunas – visų formų, ūgių, amžiaus, spalvų, filosofijų, socialinių klasių ir seksualinių orientacijų moterys turi problemų, susijusių su savo kūnu. Jei kuri nors nuogumo dalis mums nepatinka, mus erzina ar atrodo nepatraukli, labai sunku jaustis patogiai, dalinantis tuo nuogumu su kitais ir patiriant malonumą, pasitenkinimą ir artumą, kurį gali suteikti seksualumas.
Ką dėl to galime padaryti? Kaip susidraugauti su savo kūnu?

Minutėlei įsivaizduokite, kad niekuomet nesate susitikę su savo kūnu. O galbūt matėte jį taisantį pagalvėles ant sofos arba apsipirkinėjant daržovių parduotuvėje. Tačiau vargu, ar tai bus tinkama pažintis.

Suraskite laiko susipažinti su savimi taip, lyg niekada nebūtumėte mačiusi savo kūno. Pasirinkite laiką, kai neturite jus spaudžiančių darbų ir galite atsipalaiduoti. Jums gali patikti su savo kūnu nueiti į keletą trumpų pasimatymų. Svarbu yra tai, kad jūs iš tiesų norėtumėte susitikti su tuo asmeniu, apie kurį tiek daug girdėjote.

Suraskite vietą, kurioje galėtumėte patogiai pabūti viena. Įjunkite atpalaiduojančią muziką, kurią klausydama gerai jaučiatės ir kuri neblaško jūsų minčių. Patogiai įsitaisykite ant sofos, lovos, fotelio ar grindų ir leiskite savo mintims ir kūnui atsipalaiduoti. Esate čia tam, kad susitiktumėte su nauju draugu, kuris jau visai šalia. Jei patogiai jaučiatės su savo pačios nuogumu, apsinuoginkite. Jei vis tik norite likti apsirengusi, užsidėkite ką nors lengvo ir malonaus kūnui.

Kai atsipalaiduosite ir leisite muzikai jus nuraminti, galvokite apie atskiras savo kūno dalis: kojų pirštus, pėdas, kulkšnis ir blauzdas. Pagalvokite, kaip jie visi sunkiai dirba, kad kas dieną jus nuveda iš vienos vietos į kitą. Gal jie ne visuomet juda taip greitai ir gracingai, kaip norėtumėte, bet jie daro viską, ką gali. Ar ne tam yra draugai? Savo mintyse judėkite kūnu aukštyn ir galvokite apie kiekvieną dirbančią jo dalį. Ką jums kas dieną padaro skirtingos kūno dalys? Ar yra kas nors, ką atsidėkodama galėtum joms padaryti? Gal karšta vonia? O gal kvepiantis aliejus po jūsų maudynės?

Negalvokite apie tai, kad kuri nors kūno dalis gražesnė už kitą. Galvokite apie tai, kaip puiku, kad jos visos čia ir yra tam, kad jums padėtų. Tačiau jos vienos to padaryti negali. Joms reikia draugo, kuris jomis rūpintųsi ir atlygintų už gerą darbą.

Kai šitaip mintimis judėsite nuo savo kojų pirštelių iki plaukų, nesivaržydama lieskite save. Švelniai, jei taip jaučiatės geriau, arba tvirtai, jei jums taip labiau patinka. Pajauskite savo odą, iškilimus ir įdubimus. Stenkitės nesinervinti dėl to, kad kažkuri dalis jums atrodo netobula. Net ir pačių žymiausių modelių nuotraukos retušuojamos. Realūs žmonės turi trūkumų, kuriuos kartais vadiname grožio žymėmis. Geriau galvokite apie tai, kaip jaučiasi jūsų kūnas. Ar jis švelnus? Tvirtas? Grubus?

Palieskite savo šlaunis ir klubus. Ištyrinėkite savo genitalijas ir išmokite jų kontūrus. Pajuskite savo pilvo iškilimą ir krūtis. Jei turite randų, pirštais lengvai perbraukite per juos ir pajuskite jų jėgą. Duokite sau minutėlę prisiminti kiekvieno jų istoriją ir pagalvokite, kokių medalių jie nusipelno.

Galbūt laikas, praleistas drauge su jūsų kūnu - jūsų draugu, bus malonus. Galbūt jūs ramiai užsnūsite arba netgi pasimėgausite stimuliuodama save. Leiskite sau šiuos malonius momentus. Galbūt kurį nors vakarą, kai gulėsite lovoje ir jausitės apsnūdusi, jūsų mintys nubėgs atgal nuo jūsų kojų prie galvos, dar kurį laiką sustodamos paflirtuoti mėgstamiausiose vietelėse. Vėl – nesijaudinkite, kaip atrodote. Sutelkite dėmesį į tai, kaip jaučiatės.

Palaipsniui galbūt pasijusite pakankamai patogiai ir prisiminsite veidrodį. Tai yra technika, kurios pagalba mes, liesdamos savo kūną, į jį žiūrime sąžiningomis akimis. Kai kurioms moterims tai yra emociškai skausminga, tačiau tai jas išlaisvina. Jei nuspręsite išmėginti, atminkite, kad tai yra dalykas, kurį turite daryti trumpomis sesijomis. Nenustebkite, jei jūsų pilvas, su kuriuo jūs taip dažnai kalbėdavote labai nemaloniai, jums pasirodys mielas kauburėlis, kurį taip malonu glostyti. Arba galbūt atrasite, kad tą sausą odą, kurią visuomet keikėte, yra be galo malonu trinti kvepiančiu kremu.

Draugystė savo kūnu yra pastovus procesas. Čia nėra daug dalykų, kurių reikėtų mokytis, o atrasti galima tiek daug. Taip, kaip nei vieno iš draugų paslapčių nesužinojote iš karto, taip pat ir jūsų kūno paslaptys atsiskleis po vieną.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Arbūzo žievė ne tik valgoma, bet ir naudingesnė sveikatai už minkštimą (91)

Pasimėgauti sultinga arbūzo rieke – tikra atgaiva karštą vasaros dieną. Tik vargu ar dažnas žino, kad maistui galima naudoti ne tik saldų raudonos spalvos šio vaisiaus minkštimą. Arbūzo žievė, pasirodo, taip pat valgoma.

Anginos gydymas: veiksmingai gelbsti ir liaudiškos priemonės (3)

Keista, tačiau atėjus vasarai ne vienam tenka patirti anginos – ryklės ir tonzilių uždegimo – nemalonumus. Šį negalavimą įprasta gydyti antibiotikais, bet padėti gali ir liaudies medicinos priemonės.

Tikimybę mirti nuo vėžio lemia ir gyvenamoji vieta (25)

Žmonės dažnai renkasi gyvenimą kaimo vietovėse, nes jiems patinka lėtesnė gyvenimo tėkmė, grynas oras ir tiesiog būti arčiau gamtos. Tačiau ar jie dėl to laimi?

Atostogos – išbandymas odai: kaip išvengti nemalonumų?

Saulė, jūra, šiltas oras – tobulų atostogų garantas. Tačiau poilsiaujant džiuginantys dalykai tampa iššūkiu odai. Todėl jos priežiūrai reikia skirti ypatingą dėmesį.

E. Daugėlaitė kviečia atlikti nuotaikingą mankštą

Klaipėdoje artėjant Jūros šventei LRT TELEVIZIJOS laidos „Labas rytas, Lietuva“ komanda keliasi į pajūrį. Į Klaipėdą išvykusi laidos vedėja Eglė Daugėlaitė siūlo dieną pradėti nuotaikinga mankšta.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.