Ruošiame kūną vasarai: 5 trenerės patarimai tobulam pilvo presui

 (4)
Sporto specialistai pastebi, kad po didžiųjų pavasario švenčių sporto klubuose itin pagausėja žmonių. Jie tarsi „pabunda“ po žiemos miego ir savo kūnus – ypač pilvo presą – nori kuo greičiau paruošti šiltajam sezonui.
© Shutterstock

Patarimais, ką reikėtų daryti, norint didžiuotis stangriu ir gražiu pilvu, pranešime spaudai dalinasi sveikatingumo klubo „Impuls“ trenerė Eimantė Šatikauskaitė.

Penki patarimai svajojantiems apie dailų pilvo presą, kuriuo būtų galima didžiuotis atėjus vasarai.

Ruošiame kūną vasarai: 5 trenerės patarimai tobulam pilvo presui
© Organizatorių nuotr.

1. Skirti bent 10 minučių. Pilvo preso pratimus reikėtų atlikti kiekvienos treniruotės metu. Jei treniruoklių salėje sportuojate valandą laiko, tai pilvo preso pratimams vertėtų skirti bent jau 10 minučių. Jeigu labiau mėgstate grupines treniruotes, trenerė pataria jas taip pat pasirinkti tokias, kuriose pilvo presui būtų skiriamas pakankamas dėmesys.

2. Susireguliuoti mitybą. Tinkamai suderinus mitybą aiškiai matomų rezultatų įmanoma pasiekti ir per porą mėnesių. Tačiau tai nereiškia, kad reiktų save alinti. Reikia valgyti viską, tačiau saikingai. Trenerė pabrėžia, kad ypač svarbu atsisakyti greitojo maisto, traškučių, alkoholio, saldumynų, nors pastaruosius irgi galima valgyti, tik patartina mažomis porcijomis ir iki pietų. Rūpinantis kūno linijomis, o taip pat ir dailiu pilvu, vakarienė turėtų būti liesa, ne riebi, su daug daržovių ir ląstelienos. Visgi trenerė atkreipia dėmesį, kad mityba pasidomėti reikėtų atidžiau, nes ji gana individualus dalykas. Tai, kas tinka vienam, nebūtinai tiks ir kitam.

3. Reguliariai atlikti pratimus. Vienas populiariausių pratimų, padedančių pagrąžinti pilvo raumenis yra plank`as, dar kitaip vadinamas „lenta“. Jis labiau skirtas apatinei pilvo daliai, kurią itin sunku treniruoti. Šį pratimą atliekant taisyklingai, dirba ne tik pilvo presas, bet ir visi kiti kūno raumenys. „Lentos“ pratimą trenerė pataria atlikti treniruotės pradžioje, tokioje pozoje išbūnant tiek, kiek pajėgiama, o vėliau kiekvieną kartą vis ilginant laiką. Žinoma, pilvo preso grąžinimui reikalingi ir atsilenkimai. Visų pirma, įstrižiniai, su posūkiais, skirti tiek apatinei, tiek viršutinei pilvo daliai, tiek jo šonams padailinti. Liemens srities dailinimui labai naudingas ir lanko sukimas.

Ruošiame kūną vasarai: 5 trenerės patarimai tobulam pilvo presui
© Organizatorių nuotr.

4. Įdarbinti raumenis darbe. Daugumai gali atrodyti, kad pilvo presą įmanoma sustiprinti tik darant specialius pratimus sporto salėje, visgi, trenerės teigimu, pilvo presą galima įdarbinti net ir sėdint prie darbo stalo. Tiesiog reikia išsitiesti ir įtempti raumenis, ir iš karto pajusime, kaip jie stiprėja. Ilgą laiką atliekant sėdimą darbą, rekomenduojama bent porą valandų per dieną praleisti sėdint ne ant įprastos kėdės, o ant gimnastinio kamuolio.

5. Pradėti ruoštis kuo anksčiau. Nors šiemet jau vėloka, tačiau trenerė E. Šatikauskaitė ragina vasaros sezonui pradėti ruoštis dar rudenį, o intensyviausiomis treniruotėmis užsiimti žiemą. Pavasaris labiau skirtas kūno linijų dailinimui. Vis dėlto, anot trenerės, pradėjus ruoštis tik atšilus orams, reikėtų sau išsikelti realius tikslus. Per tuos kelis mėnesius, likusius iki vasaros, kūno linijas padailinti tikrai įmanoma, bet apie ryškų six pack’ą svajoti nereikėtų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Neaiškios kilmės sutrikimus gydantis gydytojas: „Negalvokite, kad esu daktaras Hausas“ (3)

Gydytojo psichiatro-psichoterapeuto Mindaugo Jasulaičio biografijoje, darbo problematikos skiltyje, vienas iš punktų nurodo „pagalbą gydant neaiškios kilmės sveikatos sutrikimus“.

5 patarimai, kaip neutralizuoti polinkį tukti lemiančius genus (14)

Jei abu tėvai nuolat kovojo su antsvoriu, tikriausiai manote, kad ir patys neišvengsite panašaus likimo. Vis dėlto nuliūsti neverta – tikrai yra būdų, kaip pakoreguoti šį, atrodytų, iš anksto sudėliotą scenarijų.

Ar brangi kosmetika verta savo kainos? Specialistai tuo rimtai abejoja (60)

Ar kada nors susimąstėte, kodėl, pavyzdžiui, lietuviškas drėkinamasis kremas kainuoja apie 3 eurus, bet yra drėkinamųjų kremų, kurie kainuoja 30, 100 ir daugiau eurų?

Kodėl vieni pražyla 20-ies metų, o kiti džiaugiasi natūralia plaukų spalva ir sulaukę 50-ies? (27)

Kiekvienąkart žvelgdami į veidrodį matome laiko paliekamus pėdsakus: pirma rūpesčio raukšlelė kaktoje ar juoko žymės aplink lūpas, pirmas žilas plaukas... Ir visai nesvarbu, kiek jums metų – 20 ar 50 – vieną dieną tai nutinka visiems, – rašo medicalnewstoday.com.

Arbūzo žievė ne tik valgoma, bet ir naudingesnė sveikatai už minkštimą (97)

Pasimėgauti sultinga arbūzo rieke – tikra atgaiva karštą vasaros dieną. Tik vargu ar dažnas žino, kad maistui galima naudoti ne tik saldų raudonos spalvos šio vaisiaus minkštimą. Arbūzo žievė, pasirodo, taip pat valgoma.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.