Rudens kaukės

Veido oda jautriai reaguoja į bet kokius oro pasikeitimus. Ruduo gi mūsų nelepina - miesto dulkės, atvėsęs ir vėjuotas oras, temperatūrų kaita neigiamai veikia odą. Sustiprinti bei išsaugoti šviežią, pailsėjusią po vasaros odą gali padėti rudens teikiamų gėrybių kaukės.
Per atsivėrusias odos poras jos pagerina kraujo apytaką viršutiniame odos sluoksnyje, daro jį elastingesnį. Siūlome skirti sau pusvalandį ir pamaloninti savo odą natūraliais vitaminais.

Romos kaukė

Ši kaukė - viena seniausių. Ją moterys naudojo dar prieš du tūkstančius metų, kad išsaugotų odą jauną. Du valgomuosius šaukštus miltų ir sutrintų žaliųjų žirnelių sumaišyti su dviem šaukštais išrūgų. Miltai turėtų būti kuo įvairesnių grūdų - jų paruošimui galite pasinaudoti kavos malimo mašinėle. Romos kaukė valo ir lygina odą. Tinka bet kurio tipo odai, tačiau naudingiausia - riebiai.

Ispaniška kaukė

Šviežias pupeles užpilti verdančiu vandeniu ir palikti porai valandų, kad pabrinktų. Paskui virti nedideliame kiekyje vandens, kol suminkštės. Išvirtas pertrinti per sietelį ir sumaišyti su pusės citrinos sultimis. Įpilti truputį alyvuogių aliejaus ir maišyti, kols masė pasidarys grietinės tirštumo. Kaukė dedama šilta. Ši kaukė drėkina ir maitina odą. Rekomenduojama sausai ir jautriai odai. Puikiai atgaivina nuvargusią odą.

Putino uogų kaukė

Visas rudenines uogas, turinčias kietą odelę, prieš naudojant kaukėms reikia sušaldyti. Užšaldytas putino uogas nuplikyti verdančiu vandeniu. paskui sutrinti, pridėti truputį kukurūzų miltų arba krakmolo, kad masė išeitų tiršta. Ši kaukė išlygina ypač šiurkščią ir pavargusią odą. Nuima pilkumą, oda tampa skaisti ir rausva.

Šaltalankio kaukė

Užšaldytas uogas perlieti verdančiu vandeniu ir sutrinti. Įdėkite truputį varškės ir grietinės ir gerai ištrinti, kad masė išeitų grietinės tirštumo. Šaltalankio kaukė labai naudinga odai su išsiplėtusiomis poromis. Aliejaus lašeliai, esantys šaltalankyje, mikroelementais prisotina vystančią, senstančią odą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Arbūzo žievė ne tik valgoma, bet ir naudingesnė sveikatai už minkštimą (91)

Pasimėgauti sultinga arbūzo rieke – tikra atgaiva karštą vasaros dieną. Tik vargu ar dažnas žino, kad maistui galima naudoti ne tik saldų raudonos spalvos šio vaisiaus minkštimą. Arbūzo žievė, pasirodo, taip pat valgoma.

Anginos gydymas: veiksmingai gelbsti ir liaudiškos priemonės (3)

Keista, tačiau atėjus vasarai ne vienam tenka patirti anginos – ryklės ir tonzilių uždegimo – nemalonumus. Šį negalavimą įprasta gydyti antibiotikais, bet padėti gali ir liaudies medicinos priemonės.

Tikimybę mirti nuo vėžio lemia ir gyvenamoji vieta (25)

Žmonės dažnai renkasi gyvenimą kaimo vietovėse, nes jiems patinka lėtesnė gyvenimo tėkmė, grynas oras ir tiesiog būti arčiau gamtos. Tačiau ar jie dėl to laimi?

Atostogos – išbandymas odai: kaip išvengti nemalonumų?

Saulė, jūra, šiltas oras – tobulų atostogų garantas. Tačiau poilsiaujant džiuginantys dalykai tampa iššūkiu odai. Todėl jos priežiūrai reikia skirti ypatingą dėmesį.

E. Daugėlaitė kviečia atlikti nuotaikingą mankštą

Klaipėdoje artėjant Jūros šventei LRT TELEVIZIJOS laidos „Labas rytas, Lietuva“ komanda keliasi į pajūrį. Į Klaipėdą išvykusi laidos vedėja Eglė Daugėlaitė siūlo dieną pradėti nuotaikinga mankšta.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.