Rudens kaukės

Veido oda jautriai reaguoja į bet kokius oro pasikeitimus. Ruduo gi mūsų nelepina - miesto dulkės, atvėsęs ir vėjuotas oras, temperatūrų kaita neigiamai veikia odą. Sustiprinti bei išsaugoti šviežią, pailsėjusią po vasaros odą gali padėti rudens teikiamų gėrybių kaukės.
Ruduo
Per atsivėrusias odos poras jos pagerina kraujo apytaką viršutiniame odos sluoksnyje, daro jį elastingesnį. Siūlome skirti sau pusvalandį ir pamaloninti savo odą natūraliais vitaminais.

Romos kaukė

Ši kaukė - viena seniausių. Ją moterys naudojo dar prieš du tūkstančius metų, kad išsaugotų odą jauną. Du valgomuosius šaukštus miltų ir sutrintų žaliųjų žirnelių sumaišyti su dviem šaukštais išrūgų. Miltai turėtų būti kuo įvairesnių grūdų - jų paruošimui galite pasinaudoti kavos malimo mašinėle. Romos kaukė valo ir lygina odą. Tinka bet kurio tipo odai, tačiau naudingiausia - riebiai.

Ispaniška kaukė

Šviežias pupeles užpilti verdančiu vandeniu ir palikti porai valandų, kad pabrinktų. Paskui virti nedideliame kiekyje vandens, kol suminkštės. Išvirtas pertrinti per sietelį ir sumaišyti su pusės citrinos sultimis. Įpilti truputį alyvuogių aliejaus ir maišyti, kols masė pasidarys grietinės tirštumo. Kaukė dedama šilta. Ši kaukė drėkina ir maitina odą. Rekomenduojama sausai ir jautriai odai. Puikiai atgaivina nuvargusią odą.

Putino uogų kaukė

Visas rudenines uogas, turinčias kietą odelę, prieš naudojant kaukėms reikia sušaldyti. Užšaldytas putino uogas nuplikyti verdančiu vandeniu. paskui sutrinti, pridėti truputį kukurūzų miltų arba krakmolo, kad masė išeitų tiršta. Ši kaukė išlygina ypač šiurkščią ir pavargusią odą. Nuima pilkumą, oda tampa skaisti ir rausva.

Šaltalankio kaukė

Užšaldytas uogas perlieti verdančiu vandeniu ir sutrinti. Įdėkite truputį varškės ir grietinės ir gerai ištrinti, kad masė išeitų grietinės tirštumo. Šaltalankio kaukė labai naudinga odai su išsiplėtusiomis poromis. Aliejaus lašeliai, esantys šaltalankyje, mikroelementais prisotina vystančią, senstančią odą.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Nemokamos sveikatos patikros programos. Ar žinote visas? (1)

Šiuo metu pacientams siūlomos šešios nemokamos prevencinės sveikatos patikros programos, finansuojamos Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis. Ir nors dauguma lietuvių į gydytojus kreipiasi tik susirgę, bent šiems tyrimams neturėtų likti abejingi.

Oranžiniai Kalėdų skanėstai saugo nuo vėžio ir padeda lieknėti (26)

Kalėdų metas daugeliui neįsivaizduojamas be mandarinų ir jų skleidžiamo aromato.

Kaip moterims nesustorėti žiemą? (34)

Atėjus žiemai, nukritus temperatūrai ir retai šviečiant saulei, mūsų organizmas „persijungia“ į šilumos ir energijos taupymo režimą: stengiasi kuo mažiau prarasti gyvybiškų resursų ir kuo daugiau jų sutaupyti.

Pasninkas – laikas sveikesnei mitybai (18)

Advento laikotarpis laikomas ne tik susikaupimo, bet ir kasdienių įpročių, liečiančių ir mitybą, pokyčių metu.

7 mitai apie svorius kilnojančias moteris (5)

Sportui būdinga savita mitologija. Dauguma moterų, siekdamos suformuoti liekną ir gražią figūrą, tiki, kad kilnodamos svorius to niekada nepasieks. Atvirkščiai, – tik dar daugiau priaugs svorio ir suvyriškės, sakoma pranešime spaudai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.