Plokščias pilvukas

Kiekviena moteris nori turėti stangrų, plokščią, o ne pūpsantį pilvuką. Deja, ne visos tuo gali pasidžiaugti. Turinčioms tokių problemų siūlome pabandyti šiuos pratimus pilvo raumenų stiprinimui. Tereikia trupučio valios bei užsispyrimo ir pilvuko - kaip nebūta!
Pilvo raumenys
Pratimas: vienu metu keliant korpusą ir kojas dirba visi pilvo preso raumenys.

Rezultatas: sustiprinami pilvo preso raumenys, patempiamas pilvas, pagerėja laikysena ir pašalinami nugaros skausmai.

Žingsnis po žingsnio

1. Atsigulkite ant nugaros, keliai sulenkti, rankomis apglėbkite kojas.

Pratimai pilvui
Pratimai pilvui

2. Giliai įkvėpkite, paskui iškvėpdamos įtempkite sėdmenų raumenis ir įtraukite pilvą. Pakelkite kelius tiek, kad jie būtų tiesiai virš klubų, o blauzdos eitų lygiagrečiai su grindimis.

3. Pakelkite galvą ir pečius taip, kad mentės nebeliestų grindų. Ištieskite rankas tolyn nuo kūno, delnus nukreipdamos į apačią, bet neliesdamos jais grindų. (Jeigu pradėsite jausti nemalonų tempimą sprando srityje, rankas padėkite už galvos)

4. Apverskite delnus į viršų, ištieskite kojas ir įtempkite pėdas. (Šiek tiek lengvesnis variantas: palikite kojas sulenktas per kelius). Giliai įkvėpkite, skaičiuodamos iki 5. Pilvo preso raumenys turi būti tvirtai įtempti.

5. Pasukite delnus į grindis ir iškvėpkite, skaičiuodamos iki 5. grįžkite į pradinę padėtį.

6. Pastoviai didinkite ištempimo laiką, bet nepamirškite skaičiuodamos periodiškai įkvėpti ir iškvėpti kas "5".

Trenerio patarimas: darydamos šį pratimą stenkitės kaip galima daugiau įtraukti

Pilvo raumenys
Pilvo raumenys

pilvą. Įsivaizduokite, kad suveržiate pilvą diržu.

Komentaras nuotraukai "Raumenys".

Kokie raumenys dirba: 1. Vertikalusis pilvo raumuo; 2. Vidinis įstrižasis pilvo raumuo; 3. Išorinis įstrižasis pilvo raumuo; 4. Skersinis pilvo raumuo.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Kalėdiniai bėgimai aplink pasaulį

Lietuviai – ne vieninteliai bėgimo entuziastai pasaulyje, kurie prieš pat Kalėdas traukia sportinius batelius ir ruošia šventinius bėgimo kostiumus. Tokie bėgimai populiarūs visame pasaulyje. Vieni jų garsėja ilgametėmis tradicijomis, kiti dėmesį pritraukia netikėtomis dalyvių aprangomis, sakoma pranešime spaudai.

Žiemos sezono „dovana“ – įsielektrinę plaukai. Kaip to išvengti?

Oro temperatūrai nukritus žemiau nulio, ne tik pašiurpsta oda, bet ir piestu stojasi plaukai. Kauno technologijos universiteto (KTU) Fizikos katedros lektorės Kristinos Bočkutės teigimu, užkirsti kelią plaukų elektrinimuisi – vienam nemaloniausių žiemos atributų – gali padėti tinkamai parinktos šukos, plaukų džiovintuvas ir apranga, sakoma pranešime spaudai.

10 didžiausių klaidų, kurias daro sportuojantys žmonės (1)

Pasiryžimas pradėti sportuoti yra sveikintinas ir gali iš esmės pakeisti gyvenimą. Deja, treneriai pastebi, kad sporto klubų naujokai mankštindamiesi daro nemažai klaidų. Jos ne tik apsunkina patį sportavimo procesą, bet ir be reikalo ilgina kūno atsistatymo laiką bei kliudo pasiekti norimų rezultatų. Laiku neištaisyti blogi įpročiai gali netgi priversti mesti sportą, sakoma pranešime spaudai.

Salsa - tai geriausias padažas bet kuriam vakarėliui. Antroji salsos pamoka su D. Meškausku (1)

Antrojoje salsos pamokoje temperamentingasis Deividas Meškauskas toliau mokys greitų salsos žingsnelių ir kombinacijų.

Kalorija – ne žvirblis: apie emocijas, kurias raminame maistu (1)

Šiuolaikinis gyvenimo ritmas – kietas riešutėlis. Karjera, darbas, namai, buitis, šeima, socialinis gyvenimas – visa tai skatina įsijausti į „žmogaus orkestro“ vaidmenį. Juk kasdien stengiamės būti geresniais nei vakar bei paroje turėti 25 valandas, o ką jau kalbėti apie stresą, kuris it šešėlis lydi beveik kiekviename žingsnyje.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.