Plokščias pilvukas

Kiekviena moteris nori turėti stangrų, plokščią, o ne pūpsantį pilvuką. Deja, ne visos tuo gali pasidžiaugti. Turinčioms tokių problemų siūlome pabandyti šiuos pratimus pilvo raumenų stiprinimui. Tereikia trupučio valios bei užsispyrimo ir pilvuko - kaip nebūta!
Pratimas: vienu metu keliant korpusą ir kojas dirba visi pilvo preso raumenys.

Rezultatas: sustiprinami pilvo preso raumenys, patempiamas pilvas, pagerėja laikysena ir pašalinami nugaros skausmai.

Žingsnis po žingsnio

1. Atsigulkite ant nugaros, keliai sulenkti, rankomis apglėbkite kojas.

Pratimai pilvui
Pratimai pilvui

2. Giliai įkvėpkite, paskui iškvėpdamos įtempkite sėdmenų raumenis ir įtraukite pilvą. Pakelkite kelius tiek, kad jie būtų tiesiai virš klubų, o blauzdos eitų lygiagrečiai su grindimis.

3. Pakelkite galvą ir pečius taip, kad mentės nebeliestų grindų. Ištieskite rankas tolyn nuo kūno, delnus nukreipdamos į apačią, bet neliesdamos jais grindų. (Jeigu pradėsite jausti nemalonų tempimą sprando srityje, rankas padėkite už galvos)

4. Apverskite delnus į viršų, ištieskite kojas ir įtempkite pėdas. (Šiek tiek lengvesnis variantas: palikite kojas sulenktas per kelius). Giliai įkvėpkite, skaičiuodamos iki 5. Pilvo preso raumenys turi būti tvirtai įtempti.

5. Pasukite delnus į grindis ir iškvėpkite, skaičiuodamos iki 5. grįžkite į pradinę padėtį.

6. Pastoviai didinkite ištempimo laiką, bet nepamirškite skaičiuodamos periodiškai įkvėpti ir iškvėpti kas "5".

Trenerio patarimas: darydamos šį pratimą stenkitės kaip galima daugiau įtraukti

Pilvo raumenys
Pilvo raumenys

pilvą. Įsivaizduokite, kad suveržiate pilvą diržu.

Komentaras nuotraukai "Raumenys".

Kokie raumenys dirba: 1. Vertikalusis pilvo raumuo; 2. Vidinis įstrižasis pilvo raumuo; 3. Išorinis įstrižasis pilvo raumuo; 4. Skersinis pilvo raumuo.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko nevalgyti? (1)

Klausimas. Man padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko negalima daryti, valgyti? Virginijus, 47 m.

Aukso vertės lietuviška piktžolė ir kodėl jos taip nemėgsta prancūzai (52)

Tie prancūzai, sakyčiau, yr labai keisti žmogėnai. Va, apie kiaulpienes tūpčioja, aikčioja, kaip esą aniems lietuviams gerai, kad tiek žemės turi ir ekologiškas kiaulpienes gali sau leist augint, paskui sau kasinėtis ir sveikai gyventi. Ir italai štai kiaulpienių pūkus kaip dideliausią auksą sėklų parduotuvėse pardavinėja.

Mitybos specialistė V. Kurpienė: Gavėnios pasninkas – alternatyva sveikai mitybai

Šylant orams daugelis susirūpiname, ką dėti į savo lėkštes: kuo paįvairinti mitybą ar ko atsisakyti, siekiant atgauti buvusias formas.

Ekspertai paneigė penkis mitus apie lieknėjimą (1)

Laikas nebesivadovauti šiais nevykusiais patarimais. Kitaip nei byloja visos „dietų taisyklės“, mesti svorį neturėtų būti labai sunku.

Kokie produktai kalti dėl mieguistumo (6)

Tikriausiai ne vienas yra susidūręs su situacija, kai pavalgius užsinori nusnūsti. Pasirodo, dėl to kaltas ne tik nuovargis, bet kai kurie maisto produktai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.