Patarimai, kaip sumažinti nugaros skausmą

 (21)
33 stuburo slanksteliai atlieka svarbias organizmo funkcijas. Jei stuburo strėnų dalyje yra patologija, pavyzdžiui, slankstelių poslinkių - žmogus bus linkęs greitai priaugti svorio arba svoris kris labai greit. Dėl stuburo patologijų vieni žmonės nieko nevalgydami vis vien priauga svorio, o kiti - valgydami daug, išlieka labai liesi. Ką daryti?
Patarimai, kaip sumažinti nugaros skausmą
© Shutterstock nuotr.

Žinoma, išeitis yra viena - gydyti stuburo patologijas, stengtis gyventi sveikai. Gali padėti ir specialūs pratimai, kuriuos ir pateiksime šiame straipsnyje.

Michalas Tombakas savo knygoje „Kaip sveikai gyventi 150 metų“ pateikia profilaktinių patarimų, kurie padės išvengti rūpesčių su stuburu ir pratimų kompleksus, kurie padės atsikratyti stuburo skausmų.

Profilaktika:

1. Stebėkite save, kad vaikščiotumėte ir stovėtumėte tiesūs, pilvas turi būti įtrauktas, pečiai tiesūs, galva šiek tiek atlošta.

2. Sėdint nedėkite kojos ant kojos, nes po keliais yra dvi didelės arterijos: jas užspaudus sutrinka visa kraujotaka.

3. Nekelkite sunkių daiktų išsitiesę. Stuburą mažiau apkrausite, jei sulenksite kelius.

4. Stiprinkite pilvo raumenis - jie 20% sumažins stuburo apkrovimą.

5. Svorį (pvz. pirkinių krepšius) nešiokite pakaitom abiem rankomis ar kuprinėje.

Labai svarbus ir pratimų kompleksas, tačiau reikia nepamiršti, kad šiuos pratimus rekomenduojama atlikti kasdien, tuomet pajusite rezultatus.

Pratimų kompleksas:

Nubudus reikia pasirąžyti.

Gulint ant nugaros reikia iš visų jėgų pakaušiu paspausti pagalvę.

Pasidėti pagalvę ant krūtinės ir 5 sek. ją apsikabinus smarkiai spausti.

Pasidėti pagalvę tarp kojų ir 5 sek. smarkiai spausti kelius.

Palaikyti iškėlus kojas 45 laipsnių kampu.

Vienos kojos pirštais 5 sek. traukti į save kitos kojos pirštus.

Kadangi pratimai daromi gulint, mankštintis gali ir seni, ir jauni.

Jei turite laiko, lankykite jogos užsiėmimus. Naujausi tyrimai parodė, kad jogos pratimai mažina nugaros skausmą, stiprina stuburą ir nugaros raumenis. Tad išvada viena: jei jaučiate stiprų nugaros skausmą ir jis nesiliauja pradėjus mankštintis ir atliekant pratimus nugarai, turite apsilankyti pas gydytoją, kad jis nustatytų tikrąją priežastį.

Daugiau skaitykite portale vitaminai.lt

vitaminai.lt
Registruoti (0) Anonimiški (21)
Parašykite savo komentarą
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Savarankiškai gydantys vėžį žolėmis rizikuoja negrįžtamai apsinuodyti (22)

Kuo mažiau žmogus žino apie savo ligą, tuo mažesnės jo galimybės pasveikti, todėl medikai visada ragina ligonius domėtis savo diagnoze, dalyvauti gydymo procese, klausti visko, kas jiems rūpi. Sergant tokiomis sunkiomis ligomis, kaip vėžys, nereikėtų pamiršti ir augalų gydomųjų savybių, pasidomėti galimybėmis radikalų gydymą derinti su augalų terapija (fitoterapija).

Tiesa ir mitai apie mieles: kokias vartoti, o kokių geriau vengti (8)

Mielės – itin daug diskusijų keliantis maisto produktas. Vieni jas giria kaip puikų daugybės organizmui naudingų medžiagų šaltinį, kiti griežtai braukia iš valgiaraščio kaip tukinantį, puvimo procesą žarnyne ir kitokius negalavimus sukeliantį produktą.

10 dalykų, apie kuriuos žmonės gėdijasi pasakoti gydytojui (5)

Apsilankius pas gydytoją, dalį pacientų neretai apima gėda, ypač kai tenka kalbėti apie įvairias intymaus pobūdžio problemas, tačiau USNews Health pataria įveikti drovumą ir drąsiai kreiptis pagalbos, juk ji išties reikalinga.

Išbandyta: trys natūralios arbatos nuo peršalimo (3)

Pavasaris - klastingas metas, kada peršalti galima dar greičiau nei žiemą. Gydytojai siūlo neskubėti į vaistinę, o vos tik pajutus pirmuosius simptomus išgerti natūralios, imunitetą stiprinančios arbatos, kuri maloniai sušildys ir užtikrins gerą savijautą. Pateikiame jums tris natūralios arbatos nuo peršalimo receptus, kurių efektyvumą išbandėme ir įvertinome patys!

Kūną, protą ir sielą stiprinančios technikos: garsiausių meistrų pamokos festivalyje „Jogos dienos“ (5)

Ar kada pagalvojote, kad kvėpavimo laisvumo turėtume mokytis iš kūdikių, o masažas gali būti atliekamas ne prisilietimu, bet garsu? O apie energetinę mitybą ir praktiką, leidžiančią džiaugtis gyvenimu kiekvieną dieną?
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.