Patarimai, kaip sumažinti nugaros skausmą

 (21)
33 stuburo slanksteliai atlieka svarbias organizmo funkcijas. Jei stuburo strėnų dalyje yra patologija, pavyzdžiui, slankstelių poslinkių - žmogus bus linkęs greitai priaugti svorio arba svoris kris labai greit. Dėl stuburo patologijų vieni žmonės nieko nevalgydami vis vien priauga svorio, o kiti - valgydami daug, išlieka labai liesi. Ką daryti?
Patarimai, kaip sumažinti nugaros skausmą
© Shutterstock nuotr.

Žinoma, išeitis yra viena - gydyti stuburo patologijas, stengtis gyventi sveikai. Gali padėti ir specialūs pratimai, kuriuos ir pateiksime šiame straipsnyje.

Michalas Tombakas savo knygoje „Kaip sveikai gyventi 150 metų“ pateikia profilaktinių patarimų, kurie padės išvengti rūpesčių su stuburu ir pratimų kompleksus, kurie padės atsikratyti stuburo skausmų.

Profilaktika:

1. Stebėkite save, kad vaikščiotumėte ir stovėtumėte tiesūs, pilvas turi būti įtrauktas, pečiai tiesūs, galva šiek tiek atlošta.

2. Sėdint nedėkite kojos ant kojos, nes po keliais yra dvi didelės arterijos: jas užspaudus sutrinka visa kraujotaka.

3. Nekelkite sunkių daiktų išsitiesę. Stuburą mažiau apkrausite, jei sulenksite kelius.

4. Stiprinkite pilvo raumenis - jie 20% sumažins stuburo apkrovimą.

5. Svorį (pvz. pirkinių krepšius) nešiokite pakaitom abiem rankomis ar kuprinėje.

Labai svarbus ir pratimų kompleksas, tačiau reikia nepamiršti, kad šiuos pratimus rekomenduojama atlikti kasdien, tuomet pajusite rezultatus.

Pratimų kompleksas:

Nubudus reikia pasirąžyti.

Gulint ant nugaros reikia iš visų jėgų pakaušiu paspausti pagalvę.

Pasidėti pagalvę ant krūtinės ir 5 sek. ją apsikabinus smarkiai spausti.

Pasidėti pagalvę tarp kojų ir 5 sek. smarkiai spausti kelius.

Palaikyti iškėlus kojas 45 laipsnių kampu.

Vienos kojos pirštais 5 sek. traukti į save kitos kojos pirštus.

Kadangi pratimai daromi gulint, mankštintis gali ir seni, ir jauni.

Jei turite laiko, lankykite jogos užsiėmimus. Naujausi tyrimai parodė, kad jogos pratimai mažina nugaros skausmą, stiprina stuburą ir nugaros raumenis. Tad išvada viena: jei jaučiate stiprų nugaros skausmą ir jis nesiliauja pradėjus mankštintis ir atliekant pratimus nugarai, turite apsilankyti pas gydytoją, kad jis nustatytų tikrąją priežastį.

Daugiau skaitykite portale vitaminai.lt

vitaminai.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Lytinių lūpų korekcija: kodėl apie tai kalbėti nebėra gėda? (143)

Nors anksčiau buvo manoma, kad moterys lytinių lūpų korekciją renkasi tik dėl estetinės išvaizdos ar noro atsikratyti tam tikrų kompleksų, plastikos chirurgai tvirtina, kad vis garsiau pradedama kalbėti apie tikrąsias lytinių lūpų deformacijos bėdas: nuolatinis diskomfortas ir skausmai jodinėjant, važiuojant dviračiu, lytinių santykių metu ar dėvint aptemptus drabužius. Vedinos paprastų norų – atsikratyti diskomforto ir skausmų, vis daugiau moterų ryžtasi pokyčiams.

Per 3 mėn. 28 kg numetęs V. Cololo atskleidė „odinio diržo dietą“ (28)

Gydytoja-dietologė Eglė Kliukaitė atskleis, kaip reikia sveikai maintintis, kokius produktus reikia valgyti, remiantis sveikos mitybos piramidės principu.

Kad ryte vaizdas veidrodyje nudžiugintų: odą šviesinanti naktinė kaukė (4)

Graži ir spindinti oda... Daugeliui mūsų atrodo, kad tai nepasiekiama svajonė. Ir viskas dėl tų bjaurių pigmentinių dėmių. Tačiau šiandien mes išmoksime su jomis kovoti. Jei jums ši problema aktuali, neskubėkite pirkti brangių veidą šviesinančių kremų, nes jie gali dar labiau pakenkti odai. Verčiau išbandykite naminę nulupamą kaukę, kurios receptą pateikia Privet.club.

13 keistų dalykų, kurie vyksta moters organizme ovuliacijos metu (15)

Mūsų organizme nuolat vyksta pokyčiai, kurie priklauso nuo mūsų kasdienių įpročių, nuo to, ką valgome ar netgi nuo ciklo laiko. Tačiau dauguma moterų retai teatkreipia dėmesį į tai, kas vyksta jų kūne ovuliacijos metu, nors kai kurie pokyčiai gali nustebinti arba pasirodyti labai keisti.

Pratimai dailioms rankoms

Dažnai moterys skundžiasi, kad prie visos puokštės probleminių vietų turi ir suglebusių raumenų rankas. Dėl elastingumą praradusios odos ar riebalų rinkelių vienos kompleksuoja nešioti drabužius be rankovių, kitos pasirenka sportą. O juk išaušus pavasariui ir vis šylant orams visuomet norisi nusimesti šiltus drabužius ir pasidžiaugti saule. Taigi kaip sustiprinti ir pagražinti rankas?
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.