Pasitikrinkite: nuo ko auga jūsų pilvas?

 (60)
Per šventes dauguma mūsų linkę persivalgyti, tad po švenčių jaučiamės apsunkę, sunkiai telpame į drabužius. Ypač nemalonu, kai išvirsta pilvas. Manote, kad visi atsikišę pilvai atrodo vienodai? Klystate. Jų būna įvairių formų ir dydžių, ir jie užauga dėl skirtingų priežasčių.
Pasitikrinkite: nuo ko auga jūsų pilvas?
© Shutterstock nuotr.

„Daily Mail“ pateikia pagrindinius pilvo tipus, nagrinėja priežastis, kodėl pilvas užauga ir nurodo būdus, kaip jo atsikratyti.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Salsa - tai geriausias padažas bet kuriam vakarėliui. Antroji salsos pamoka su D. Meškausku (1)

Antrojoje salsos pamokoje temperamentingasis Deividas Meškauskas toliau mokys greitų salsos žingsnelių ir kombinacijų.

Kalorija – ne žvirblis: apie emocijas, kurias raminame maistu (1)

Šiuolaikinis gyvenimo ritmas – kietas riešutėlis. Karjera, darbas, namai, buitis, šeima, socialinis gyvenimas – visa tai skatina įsijausti į „žmogaus orkestro“ vaidmenį. Juk kasdien stengiamės būti geresniais nei vakar bei paroje turėti 25 valandas, o ką jau kalbėti apie stresą, kuris it šešėlis lydi beveik kiekviename žingsnyje.

9 pratimai, tirpdantys pilvo ir klubų riebalus (1)

Labai daug žmonių nervinasi dėl riebalų ant pilvo. Portalas fithacker.ru pateikia 9 paprastus pratimus, kurie padės atsikratyti riebalų sankaupų pilvo srityje. Galite juos išbandyti namuose jau šiandien.

Kodėl peršalus neverta gerti arbatos su citrina? (28)

Pačios populiariausios „namudinės“ kovos su peršalimo ligomis priemonės dažnai yra ir pačios neveiksmingiausios.

Didžiausios grožio klaidos žiemą, kurias darome kiekvienas

Net ir nuoširdžiai besirūpindami savo išvaizda, kartais darome klaidų. Žiemą ypač svarbu odą bei plaukus prižiūrėti taisyklingai, nes netinkamos priemonės ir būdai gali ilgam pabloginti jų būklę.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.