Palanga laukia ruonių

 (9)
2016 m. vasario 13 d., Palangoje vyks tradicinė grūdinimosi šventė „Palangos ruoniai-2016″. 2016-uosius metus paskelbė „Sąmoningos tėvystės metais“, šia tema šventėje vyks konferencija apie sąmoningų vaikų ugdymą, kalbėsime apie sėkmingas patirtis, neišnaudotas galimybes, visuomenės bei tėvų vaidmens svarbą.
Palanga laukia ruonių
© Organizatorių nuotr.

Renginio vakarinėje dalyje bus pasveikinti ekstremalaus eketės plaukimo dalyviai, ledinės nuotraukos konkurso nugalėtojai. Lietuvos sveikuolių sąjungos ilgaamžiai dalinsis sveiko gyvenimo paslaptimis su šventės dalyviais. Patikėkite, mūsų senoliai turi ką papasakoti!

12 metrų plaukimas ledine ekete atšaukiamas dėl susidariusių oro sąlygų.

Visą dieną ant jūros kranto veiks pirtis. Tad jei bijote ledinio vandens, kviesime visus norinčius išsipirtinti ir nerti į jūrą po pirties (mokama).

Palanga laukia ruonių
© Organizatorių archyvo nuotr.

Renginio programa:

Šeštadienis (02-13)

07:00 Rytinė mankšta (Prie Pušyno poilsio namų. Žvejų g. 1,)

10:00 Pradedama maudynių registracija (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

10:00 Konferencija „Sąmoninga tėvystė – praktika ir pavyzdžiai“ (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

10:00 – 11:00 – „Kaip užauginti sveiką, sąmoningą ir laisvą žmogų?“
Gamtos darželio „Vėjo šalies vaikai“ įkūrėja, Lietuvos sveikuolių sąjungos viceprezidentė, Sigita Kriaučiūnienė.

11:00 – 12:00 – „Vaikų ateitis ant tėvystės kortos. Kaip užauginti visavertę asmenybę?“
Šeimos santykių lektorius, vedinis psichologas, dirbęs Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro karjeros konsultantu, trijų vaikų tėvas Vaidas Arvasevičius

13:30 Maudynių dalyvių susitikimas, maudynių aptarimas ir pasirengimas startui. (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

14:30 Bėgimas link jūros tilto.

15:00 Maudynės prie tilto.

18:00 Vakaras su Lietuvos sveikuolių sąjungos išminčiais, jų sėkmės istorijos. (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

Sekmadienis (02-14)

07:00 Rytinė mankšta.

sveikuoliai.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Sveikatos revoliucija: metas išmokti pagrindinių taisyklių

Gydytojai turėtų raginti pacientus gyventi „itališkai“ ir vietoj statinų ar vaistų nuo infarkto skirti riešutus, alyvuogių aliejų ir daržoves, sako ekspertai.

Kodėl vitaminas D toks svarbus mūsų organizmui? (15)

Gydytojai rekomenduoja per dieną suvartoti bent 10 mg vitamino D, tačiau kai kurie jaudinasi, kad net ir saulėtomis dienomis, kai vitamino D gamyba organizme suaktyvėja, ir per subalansuotą mitybą, vitamino D vis tiek bus suvartojama nepakankamai.

11 signalų, kuriuos siunčia krūtys (6)

Krūtys gali moterims pranešti apie sveikatos ir organizmo būklę, svarbu tik laiku atkreipti į tai dėmesį.

Netikėtas būdas nustatyti, ar jūsų kūnui trūksta vandens (23)

Turbūt esate girdėję, kad skysčių trūkumą galima nustatyti įvertinus šlapimo spalvą. Tiesa, šis metodas kartais gali būti netinkamas, nepatogus ar nepriimtinas.

Sultingų kūno formų treniruotė (6)

Grupinių užsiėmimų instruktorė Julija Glušakova kviečia intensyviai mankštinti apatinę kūno dalį, nes vasaros metu išgeriamas įvairių gazuotų skysčių poveikis, dažnai veikia būtent tą dalį.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.