Palanga laukia ruonių

 (9)
2016 m. vasario 13 d., Palangoje vyks tradicinė grūdinimosi šventė „Palangos ruoniai-2016″. 2016-uosius metus paskelbė „Sąmoningos tėvystės metais“, šia tema šventėje vyks konferencija apie sąmoningų vaikų ugdymą, kalbėsime apie sėkmingas patirtis, neišnaudotas galimybes, visuomenės bei tėvų vaidmens svarbą.
Palanga laukia ruonių
© Organizatorių nuotr.

Renginio vakarinėje dalyje bus pasveikinti ekstremalaus eketės plaukimo dalyviai, ledinės nuotraukos konkurso nugalėtojai. Lietuvos sveikuolių sąjungos ilgaamžiai dalinsis sveiko gyvenimo paslaptimis su šventės dalyviais. Patikėkite, mūsų senoliai turi ką papasakoti!

12 metrų plaukimas ledine ekete atšaukiamas dėl susidariusių oro sąlygų.

Visą dieną ant jūros kranto veiks pirtis. Tad jei bijote ledinio vandens, kviesime visus norinčius išsipirtinti ir nerti į jūrą po pirties (mokama).

Palanga laukia ruonių
© Organizatorių archyvo nuotr.

Renginio programa:

Šeštadienis (02-13)

07:00 Rytinė mankšta (Prie Pušyno poilsio namų. Žvejų g. 1,)

10:00 Pradedama maudynių registracija (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

10:00 Konferencija „Sąmoninga tėvystė – praktika ir pavyzdžiai“ (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

10:00 – 11:00 – „Kaip užauginti sveiką, sąmoningą ir laisvą žmogų?“
Gamtos darželio „Vėjo šalies vaikai“ įkūrėja, Lietuvos sveikuolių sąjungos viceprezidentė, Sigita Kriaučiūnienė.

11:00 – 12:00 – „Vaikų ateitis ant tėvystės kortos. Kaip užauginti visavertę asmenybę?“
Šeimos santykių lektorius, vedinis psichologas, dirbęs Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro karjeros konsultantu, trijų vaikų tėvas Vaidas Arvasevičius

13:30 Maudynių dalyvių susitikimas, maudynių aptarimas ir pasirengimas startui. (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

14:30 Bėgimas link jūros tilto.

15:00 Maudynės prie tilto.

18:00 Vakaras su Lietuvos sveikuolių sąjungos išminčiais, jų sėkmės istorijos. (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

Sekmadienis (02-14)

07:00 Rytinė mankšta.

sveikuoliai.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

L. Šurnaitė: neturiu ko slėpti po storu pudros sluoksniu (28)

Ne paslaptis, kad mūsų odą veikia ne tik, ką ant jos tepame - joje atsispindi visi mūsų įpročiai ir gyvenimo būdas. Apie grožio paslaptis kalbamės su Lavija Šurnaite - TV laidų vedėja ir knygos „Maži įpročiai – dideli pokyčiai“ autore.

Kaip sėkmingai sulieknėti bei didinti ištvermę? (5)

Sportuojant svarbu stebėti savo pulsą - širdies susitraukimų dažnį. Jis - tarsi sportinės veiklos ašis siekiant įvairių sveikatinimo tikslų.

Agurkų dieta ne tik tirpdys kilogramus, bet ir išvalys organizmą (15)

Su agurkų dieta, įtraukiant į valgiaraštį kuo daugiau agurkų, galima pasiekti puikių rezultatų, tad kol ši daržovė vis dar auga mūsų daržuose, naudokimės. Taip pat agurkus galima naudoti sveikatinimo procedūroms, kai kurioms naminėms kosmetinėms procedūroms ir veido kaukėms, nes agurkai labai palankiai veikia odą.

Modelis S. Burbaitė turi savo grožio paslapčių: verta pasimokyti visiems (24)

Modelis ir grožio tinklaraštininkė Simona Burbaitė yra daugelio merginų grožio etalonas. Pasiteiravome žinomos merginos, kaip ji rūpinasi savo oda, kuri švyti ne tik fotosesijų metu, bet ir kas dieną.

„Velomaratone“ skilo du šalmai, bet galvos - sveikos (2)

„Kiekvienas privalo pasirūpinti savo saugumu. Tėvai privalo rodyti pavyzdį vaikams, treneriai – auklėtiniams. Šalmas saugo galvą ir net gyvybes. Rekomenduoju juo pasirūpinti prieš nugriūnant nuo dviračio, o ne pagalvoti apie tai po fakto“, - sako dviratininkų treneris Vaidas Rimkus.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.