Palanga laukia ruonių

 (9)
2016 m. vasario 13 d., Palangoje vyks tradicinė grūdinimosi šventė „Palangos ruoniai-2016″. 2016-uosius metus paskelbė „Sąmoningos tėvystės metais“, šia tema šventėje vyks konferencija apie sąmoningų vaikų ugdymą, kalbėsime apie sėkmingas patirtis, neišnaudotas galimybes, visuomenės bei tėvų vaidmens svarbą.
© Organizatorių nuotr.

Renginio vakarinėje dalyje bus pasveikinti ekstremalaus eketės plaukimo dalyviai, ledinės nuotraukos konkurso nugalėtojai. Lietuvos sveikuolių sąjungos ilgaamžiai dalinsis sveiko gyvenimo paslaptimis su šventės dalyviais. Patikėkite, mūsų senoliai turi ką papasakoti!

12 metrų plaukimas ledine ekete atšaukiamas dėl susidariusių oro sąlygų.

Visą dieną ant jūros kranto veiks pirtis. Tad jei bijote ledinio vandens, kviesime visus norinčius išsipirtinti ir nerti į jūrą po pirties (mokama).

Palanga laukia ruonių
© Organizatorių archyvas

Renginio programa:

Šeštadienis (02-13)

07:00 Rytinė mankšta (Prie Pušyno poilsio namų. Žvejų g. 1,)

10:00 Pradedama maudynių registracija (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

10:00 Konferencija „Sąmoninga tėvystė – praktika ir pavyzdžiai“ (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

10:00 – 11:00 – „Kaip užauginti sveiką, sąmoningą ir laisvą žmogų?“
Gamtos darželio „Vėjo šalies vaikai“ įkūrėja, Lietuvos sveikuolių sąjungos viceprezidentė, Sigita Kriaučiūnienė.

11:00 – 12:00 – „Vaikų ateitis ant tėvystės kortos. Kaip užauginti visavertę asmenybę?“
Šeimos santykių lektorius, vedinis psichologas, dirbęs Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro karjeros konsultantu, trijų vaikų tėvas Vaidas Arvasevičius

13:30 Maudynių dalyvių susitikimas, maudynių aptarimas ir pasirengimas startui. (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

14:30 Bėgimas link jūros tilto.

15:00 Maudynės prie tilto.

18:00 Vakaras su Lietuvos sveikuolių sąjungos išminčiais, jų sėkmės istorijos. (Jūratės g. 13, Palangos gimnazija)

Sekmadienis (02-14)

07:00 Rytinė mankšta.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Įvardijo, kokių produktų suvalgytume mažiau, bet jaustumės sotesni (8)

Labai maža tikimybė, kad jau pagamintame maiste nebus cukraus, o ypač jo daug padažuose, kečupe, nemažai – greitai paruošiamose košėse, sausuose pusryčiuose. Taip LRT RADIJUI sako mitybos specialistė Vaida Kurpienė.

Nuo celiulito kenčia net liekni: 3 patarimai, kaip jo atsikratyti natūraliais būdais (42)

Nors celiulitas sveikatai nekenkia ir dažnai pavadinamas tik kosmetine problema, vis dėlto jis signalizuoja apie kitas organizmo problemas ir tikrai nėra sveikų audinių požymis.

Neišmeskite banano žievės: ji naudinga širdžiai, virškinimui ir geram regėjimui (112)

Alternatyvioji medicina skiria užtektinai dėmesio gydomajai vaisių ir daržovių odelių galiai. Paradoksalu, tačiau dažniausiai mes jas nulupame ir tiesiog išmetame, nepaisydami naudos, kurią galėtume iš jų gauti, rašo naturalcarebox.com.

Kodėl nėra nieko blogiau už vasarinę slogą (4)

Sezoninės peršalimo ligos tokios nuspėjamos, kad virologai gali kalendoriuje pažymėti dienas, kada jos smogs, ir nedaug tesuklysti.

A. Pauliukevičius prieš bokalą: dar penkios priežastys atsisakyti alkoholio (166)

Apie alkoholio žalą skelbiama jau kelis šimtmečius: gydytojai, kelių policininkai, psichologai, barmenai, grožio specialistai ir įvairių pakraipų sveikuoliai apie jo poveikį kalba skirtingai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.