Natūralūs diuretikai

 (15)
Daržovės
Daržovės
© Corbis

Kaip ir dehidratacija, taip ir vandens kaupimasis gali būti kenksmingas. Žmonės, kenčiantys dėl širdies, inkstų ir kepenų problemų, aukšto kraujospūdžio, edemos, išialgijos ir kitų ligų, šią problemą puikiai žino, kaip ir moterys. Dėl hormonų svyravimų daugeliui moterų išbrinksta krūtys, jos tampa skausmingos, ypač priešmenstruaciniu laikotarpiu.

Daugelis diuretinių vaistų yra per stiprūs, kad būtų galima gydyti priešmenstruacinius patinimus. Taigi geriausia ieškoti natūralių diuretikų, galinčių palengvinti PMS simptomus. Kadangi jie natūralūs, galite džiaugtis privalumais ir nesibaiminti dėl galimo šalutinio poveikio. Šiame straipsnyje rasite natūralių diuretikų sąrašą – šiuos diuretikus lengvai galite įtraukti į savo kasdienį meniu.

Šparagai

Pagerinkite inkstų veiklą valgydami šparagus. Juose yra asparagino, kuris padeda pašalinti nereikalingas medžiagas iš organizmo.

Petražolės

Petražolės – žolelės su švelniomis diuretinėmis savybėmis, kurios padeda stimuliuoti šlapinimosi funkciją ir pašalinti toksinus iš organizmo. Vartokite šviežias petražoles gamindamos maistą. Efektyviausias diuretikas bus petražolių arbata.

Imbieras

Imbieras ne tik suteikia papildomo skonio maistui, bet ir padeda palengvinti priešmenstruacinį pykinimą ir veikia diuretiškai. Geriausia jį vartoti su arbata.

Salierų sėklos

Gaunamos iš salierų žiedų, šios sėklos labai efektyviai skatina šlapimo susidarymą ir mažina skysčių kaupimąsi. Pasiruoškite karštos saliero sėklų arbatos ir mėgaukitės tarp valgymų.

Spanguolių sultys

Spanguolių sultys padažnina šlapinimąsi, gerina ir palaiko inkstų veiklą.

Kiaulpienių lapai

Kiaulpienės pasižymi natūraliomis diuretinėmis savybėmis, padidina šlapinimąsi ir sumažina skysčių kaupimąsi. Tai taip pat geras kalio šaltinis – kalis prarandamas dažnai vartojant medikamentus.

Arbūzai

Arbūzai – vandens, kalio ir natrio šaltinis. Jie padeda pašalinti toksinus iš organizmo ir padidinti šlapimo gamybą.

Kiti produktai

Kiti natūralūs diuretikai: žali vaisiai ir daržovės (agurkai, salotos, svogūnai, ridikai, pomidorai, morkos, artišokai, apelsinai, salierai, Briuselio kopūstai ir burokai), žolelės (kadagio uogos, paprastoji rykštenė, dilgėlės, paprastasis pankolis), česnakai, rėžiukai, avižos.

www.DELFI.lt
 
15
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Grožis ir sveikata

Specialistės: aktyviai gyventi lengva, reikia tik tam ryžtis (9)

2014 gegužės mėn. 8 d. 11:17
Lietuviai aistringai domisi sportu, tačiau patys aktyviai gyventi nėra linkę. 2013 m. atliktas „Eurobarometer“ tyrimas parodė, kad fiziškai aktyvūs tėra mažiau nei pusė šalies gyventojų, be to, tik 15 proc. lietuvių sportuoja reguliariai – 2-3 kartus per savaitę.

Pačios paprasčiausios infekcijos netrukus gali tapti mirtinos (53)

2014 gegužės mėn. 8 d. 06:45
Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) išleido pirmąją išsamią apžvalgą apie visame pasaulyje augantį mikroorganizmų atsparumą antimikrobiniams preparatams. Apžvalgoje daug dėmesio skiriama ir kasdien vis aktualesne tampančiai bakterijų atsparumo antibiotikams problemai. PSO surinkti, išanalizuoti, apibendrinti duomenys iš 114 pasaulio šalių leido padaryti liūdnoką išvadą: augantis mikroorganizmų atsparumas antimikrobiniams preparatams grasina rimtais sveikatos sutrikimais ar net mirtimi. Bet kuriam iš mūsų, bet kuriame pasaulio kampelyje.

Viskas apie priešlaikę ejakuliaciją: gydo dubens dugno pratimai (44)

2014 gegužės mėn. 8 d. 00:01
Priešlaikė ejakuliacija nustatoma 20-30 proc. vyrų, besikreipiančių į sveikatos specialistus dėl seksualinių problemų. Kadangi nemažai vyrų, turinčių seksualinių bėdų, į medikus net nesikreipia, tikslesnis šio sveikatos sutrikimo mastas lieka neaiškus.

Gražios odos paslaptys: kas iš tiesų padeda, o kas kenkia (15)

2014 gegužės mėn. 8 d. 00:01
Veidrodėli, veidrodėli, kas pasaulyje gražiausias? Jei vien pažvelgus į jį akivaizdu, kad nepretenduojate į šį titulą dėl papilkėjusios, pavargusios, raukšlelėmis pasipuošusios odos, panikuoti neverta! Metas susipažinti su namie atliekama odos priežiūra, kuri padės išsaugoti jaunystę ir grožį.

Kaunas savaitgalį kviečia į nemokamą sveikatingumo renginį (7)

2014 gegužės mėn. 8 d. 00:01
Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras primena, jog gegužės 10-ąją minima Pasaulinė judėjimo sveikatos labui diena ir kviečia į nemokamą sveikatingumo renginį „PAJUDAM“.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.