Natūralios kaukės sausai ir jautriai odai

Natūralios kaukės yra nepakeičiamas dalykas turint problematišką odą. Medus, jogurtas, kviečių gemalai maitina, ramina, drėkina ir gydo odą bei saugo ją nuo senėjimo ir aprūpina vitaminais.
Kaukė sausai odai

SUDEDAMOSIOS DALYS

150 g paprasto jogurto; 1 smulkiai trupintas migdolas; 2 arbatiniai šaukšteliai bičių vaško arba medaus; 2 arbatiniai šaukšteliai kviečių gemalų aliejaus.

INSTRUKCIJA

Visas sudedamąsias dalis maišykite, kol gausite vientisą masę. Užtepkite ją ant odos ir įmasažuokite. Palaikykite kaukę ant veido 20 minučių.

SUDEDAMŲJŲ DALIŲ POVEIKIS

Trinti migdolai

veikia kaip negyvas ląsteles nuo odos paviršiaus nuimantys milteliai; pašalina negyvą odą

Medus

Kaukė veidui

padeda kaukei tvirtai prilipti prie veido

Kviečių gemalų aliejus

sudėtyje turi vitamino E; kovoja su laisvaisiais radikalais.

Maitinanti kaukė (atjaunina odą)

SUDEDAMOSIOS DALYS

6 uncijos (170 g) paprasto jogurto; ¼ puodelio javų, išvirtų sojos piene; 2 lašai mimozos aliejaus; 2 kiaušinių tryniai.

INSTRUKCIJA

Kiaušinis

Išvirkite javus sojos piene ir leiskite atvėsti. Sudėkite visas sudedamąsias dalis į maišytuvą, išplakite ir užtepkite ant veido ir kaklo. Palaikykite užteptą kaukę 10-20 minučių. Nuplaukite šiltu vandeniu. Dėmesio: nevirkite javų cukruje. Cukrus skatina raukšlių atsiradimą.

SUDEDAMŲJŲ DALIŲ POVEIKIS

Javai

natūralūs baltymai; apsaugo odą nuo senėjimo ir drėgmės netekimo; juose gausu magnio, fosforo, vitaminų A, E, D ir F.

Sojos pienas

maitinantis poveikis; atitaiso saulės padarytą žalą ir suteikia odai elastingumo; padeda į epidermį pakliūti rūgštims ir energijai.

Mimoza

Medus

regeneruoja ir stimuliuoja imuninę sistemą ir skatina gijimo procesą

Kiaušinio tryniai

juose gausu vitaminų E ir F; maitina ir stimuliuoja.

Raminanti avižinių kruopų kaukė (jautriai ir/arba sudirgintai odai)

SUDEDAMOSIOS DALYS

200 g paprasto jogurto be priedų; 1/3 stiklinės avižų kruopų; 2 arbatiniai šaukšteliai bičių vaško arba medaus.

INSTRUKCIJA

Sojos ankštis

Sumaišykite visas sudedamąsias dalis. Plonu sluoksniu užtepkite ant veido odos. Medus padės kaukei pakankamai ilgai nenubėgti nuo veido, kad avižinės kruopos suspėtų padaryti savo stebuklą. Norėdama susilaukti maksimalaus poveikio, palaikykite kaukę 20 minučių.

SUDEDAMŲJŲ DALIŲ POVEIKIS

Avižų kruopos

Raminantis; valantis ir minkštinantis.

Medus/bičių vaškas

Emulsinis; padeda kaukei tvirčiau prilipti prie veido.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Apšilimas prieš krepšinį: paruoškite raumenis tinkamai

Jau ne kartą rašėme apie apšilimo svarbą ir pasekmes, kai jam neskiriamas tinkamas dėmesys. Stebime, kad sporto salėje nei viena treniruotė neprasidėtų be apšilimo, be jo neturėtumėte išbėgti ir į kitų savo mėgiamų sportinių užsiėmimų aikšteles: teniso, krepšinio, futbolo, tinklinio…

Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo žymiai sveikesni (46)

Sunku tuo patikėti, bet istorikai ir mokslininkai linkę manyti, jog šiuolaikinis žmogus miega visiškai ne taip, kaip protėviai senovėje. Gamta užprogramavo visiškai kitą miego režimą. Prasidėjus mokslinei techninei pažangai, žmogus nutarė pats tvarkytis savo laiką.

Ruošiamės bėgimo varžyboms: 3 pagrindiniai bėgimo tipai (2)

Kaip pasiruošti bėgimo varžyboms? Tiesiog bėgti ir tiek? Pradžioje kelis kilometrus, vėliau dešimt, dar vėliau kelias dešimtis… Pasirodo ruošiantis ilgų distancijų varžyboms net ir bėgti galima (ir reikia) skirtingai.

Pasitikrinkite, ko trūksta jūsų organizmui (20)

Atsižvelgiant į tai, ką valgote dažniausiai, galima nesunkiai pasakyti, ko trūksta jūsų organizmui.

Sužinoję apie agurkų naudą, norėsite juos valgyti kasdien (44)

Agurkai – puiki vasaros daržovė. Jie lengvai auga, jų yra įvairių rūšių, įvairių formų. Agurkuose mažai kalorijų, be to, jie ne tik aprūpina organizmą vandeniu ir elektrolitais, bet ir daugeliu vitaminų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.