Natūralios kaukės - atgaiva jūsų odai

 (10)
Pamaloninkite savo veido odą natūraliomis kaukėmis. Primename: kiekvieną kartą prieš naudodamos kosmetines priemone, rūpestingai nuvalykite veido odą. Tik visiškai švari oda sugebės sugerti visas naudingas medžiagas. nepamirškite, kad oda, esanti aplink akis ir burną reikalauja ypatingos priežiūros.
Medaus - kiaušinio trynio - aliejaus kaukė

Jeigu pastebėjote atsirandančias raukšleles, šią kaukę darykite du kartus per savaitę. Sudėtis: 1 valg. šaukštas medaus, 1 valg. šaukštas aliejaus, 1 kiaušinio trynys. Paruošimas: Visus komponentus sumaišykite, gautą masę lygiu sluoksniu užtepkite ant veido odos ir palikite 15 - 20 minučių. Nuplaukite šiltu vandeniu.

Varškės kaukė su jūros dumbliais

Mineralinės medžiagos, esančios jūros dumbliuose, grąžina odai elastingumą ir išlygina raukšleles. Sudėtis: 1 žiupsnelis džiovintų jūros dumblių, 1 valg. šaukštas varškės. Paruošimas: išmirkytus jūros dumblius sumaišykite su vaške ir ištepkite gauta mase odą. Palikite 20 minučių, paskui nuplaukite šiltu vandeniu.

Alijošiaus ir citrinos kaukė

Alijošius drėkina odą, vitaminas C, esantis citrinoje, stimuliuoja ląstelių atsinaujinimą. Sudėtis: 1 valg. šaukštas alijošiaus, 1 valg. šaukštas citrinos sulčių. Paruošimas: Abu komponentus sumaišyti, ištepti veidą bei kaklą ir palikti 10 minučių.

Varškės ir petražolių kaukė

Petražolės valo odą ir skatina uždegiminių procesų gijimą. Varškė ramina sudirgusią odą. Sudėtis: 3 valg. šaukštai varškės, 1 šaukštelis grietinės, 1 žiupsnelis smulkintų petražolių lapelių. Paruošimas: Varškę išmaišyti su grietine ir petražolėmis, gauta mase ištepti odą. Palikti 30 minučių, paskui nuplauti šiltu vandeniu.

Morkų ir kefyro kaukė

Beta karotinas, esantis morkose, pagyvina veido odos spalvą. Kefyras sudrėkina odą. Sudėtis: 3 valg. šaukštai kefyro, 1 morka, 125 ml saldaus nenugriebto pieno. Paruošimas: Kefyru ištepkite veidą ir ant viršaus uždėliokite plonais morkos griežinėliais. Kai kaukė apdžius, nuplaukite ją šiltu pienu.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Kodėl peršalus neverta gerti arbatos su citrina? (23)

Pačios populiariausios „namudinės“ kovos su peršalimo ligomis priemonės dažnai yra ir pačios neveiksmingiausios.

Didžiausios grožio klaidos žiemą, kurias darome kiekvienas

Net ir nuoširdžiai besirūpindami savo išvaizda, kartais darome klaidų. Žiemą ypač svarbu odą bei plaukus prižiūrėti taisyklingai, nes netinkamos priemonės ir būdai gali ilgam pabloginti jų būklę.

Žiemą ant dviračio: kaip apsaugoti save ir transporto priemonę (3)

Nors tradiciškai su pirmuoju sniegu baigiasi ir dviratininkų sezonas, tačiau besikeičiantis klimatas, didmiesčius kankinančios spūsčių problemos, tobulėjančios technologijos dviračių entuziastus skatina likti ištikimiems savo pomėgiui ir šaltuoju periodu, sakoma pranešime spaudai.

Joga – ir siela laiminga, ir kūnas gražus (9)

Greitas gyvenimo tempas verčia žmones stabtelėti ir paieškoti vidinio nusiramino. Joga – tai gebėjimas savyje atrasti tą vidinę tylą. Ne veltui iš sanskrito kalbos kilęs žodis „joga“ reiškia „susijungimas“, „ryšys“, – kuomet kūnas papildo protą, o protas – kūną. Joga sujungia ir kūną, ir protą.

Mokslininkai nustatė, kas ne mažiau efektyviai nei čili pipirai padeda mažinti svorį

Ne paslaptis, kad efektyviai deginti riebalus ir sureguliuoti svorį padeda ne tik sveika mityba bei sportas, tačiau ir tam tikri maisto produktai. Bene geriausiai žinomas ir mokslininkų įrodytas „riebalų degintojas“ – čili pipiras. Tačiau, norint pajusti čili pipiro efektą svoriui, jo reikėtų nemažai suvalgyti ir rizikuojama sukelti tikrą gaisrą burnoje, sakoma pranešime spaudai. Itin aštraus maisto nemėgstantiems ar negalintiems valgyti žmonėms kompanijos „Nestlé“ tyrimų centro mokslininkai siūlo kur kas saugesnį, bet nemažiau efektyvų prieskonį – cinamoną.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.