Marija Šarapova nuolatos keliauja po pasaulį, bet kartu sugeba išlaikyti ir, svarbiausia, vystyti didžiulį verslą tarptautiniu mastu. Marija atstovauja tokius prekės ženklus kaip „Porsche“, „TAG Heuer“, „Nike“, „Evian“, „Head“, „Supergoop“ ir „Samsung“. Marija yra atletė, dizainerė, verslininkė, filantropė ir socialinės medijos magnatė, turinti daugiau nei 12 mln. „Facebook“ sekėjų ir yra labiausiai ieškoma atletė „Bing“ paieškos sistemoje.

2007 m. ji tapo Jungtinių tautų vystymo programos geros valios ambasadorė ir ženkliai prisidėjo prie projektų, susijusių su Černobylio katastrofa. 2012 m. M. Šarapova įkūrė kompaniją „Sugarpova“, kurioje užima kūrybos direktorės poziciją.

„Aš esu sujaudinta, kad galiu pristatyti aromatą „Avon Luck“, kuris primena, jog reikia džiaugtis ir mėgautis savo triumfais“, sako M. Šarapova.

„Sukūrus aromatą „Avon Luck“ mes norėjome surasti žmogų, kuris spinduliuotų svaiginančia charizma ir savarankiškai kurtų sėkmę savo gyvenime“, aiškino Patricija Perez-Ayala, „Avon“ generalinė rinkodaros vadovė. „Viena iš aukščiausiai reitinguojamų tenisininkių ir rafinuoto natūralaus grožio moteris Marija puikiai perteikia energijos ir galimybių pojūtį. Ji idealiai tiko kvapui, kuris suteikia laimės jausmą ir tikėjimą, kad esi pasaulio viršūnėje“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją